Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

• 1 481 419
  • 7 408

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Siis kyllähän 2. finaalissa Tapsua vastaan oli aika upeaa kun pyöriteltiin niitä jaettuja paitoja. Muutenkin melko upea peli, vieläkin harmittaa se ratkaisu.

Pärän tasoitusmaalin jälkeinen näky oli varsin maaginen. Puritaanit ovat vastaan ja pitävät pelkkänä änärikopiona, mutta mun mielestä nämä huivit/paidat/liinat tmv kuitenkin aktivoivat sitä Pentti Peruskatsojaa todennäköisemmin kuin pelkkä äänenkäyttöön uskaltautuminen. Eikä ole viime vuosina toiminut muulla liigapaikkakunnalla kuin Turussa yhtä näyttävästi.

Tepes94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Tämä näyttää kauniisti sanottuna "ry-versiolta" NHL-tyylin pyyhekulttuurista. Epäilen että vaikea voi olla saada Turkuhallin kokoinen kattila ja niin iso väkimäärä (että siinä edes olisi järkeä) osallistumaan. Samasta syystä miksi jalkapallojaosto ei melkein tyhjällä Veritaksella tee mitään eurooppalaistyylin lapputifoja. Mutta kyllä Turkuhalli näyttää upealta jo siinä kohtaa kun siellä on vähintään 8000 ihmistä ja playoffien panos.

Biisilistaan ei nyt ole antaa toiveita. Suuri inhokkini on se yksi autotunetettu hyvää syntymäpäivää -kappale jossa on joku naisvokalisti mutta siitä ei taideta päästä eroon. Olen tykännyt siitä että on käytetty noita seurabiisejä kuten eilenkin Voittoon Super TPS pelin aikana. Siinä kesti muutama sekunti ennen kuin tuulipukuosasto ymmärsi mistä biisissä on kyse mutta kun saivat juonen päästä kiinni niin koko halli lähti hienosti mukaan nostattamaan tunnelmaa kohti Dirlandaata. Jostain syystä summerin jälkeen lähti Hunajata soimaan mutta ehkä dj:lläkin oli riemu sen verran tiukassa että sormi osui väärään nappulaan.

Muutaman vuosikymmenen hallissa istuneena olen siinä vanhanaikainen että nostalgiahermoihin osuvat kaikki etenkin ysärillä ja 00-luvulla hallissa soineet klassikot. Dirlandaankin nostalgia on niiltä ajoilta. Tätä sivua hallibiisilistasta olen aika ajoin itse selaillut rinnakkain Spotifyn kanssa ja päässyt henkisesti jälkimmäisen triplan aikakaudelle. Aina pelkään että koska se katoaa netistä kokonaan eli laitanpa tähän ihan liitettynä talteen tuleviksi vuosikymmeniksi:

Kyllä noista Rebel Yell, Let's Twist Again, Centerfold, I Love Rock And Roll, Mony Mony ja Jump ovat kaikki sellaisia muistijälkiä itselle että Rautee voi heti tulla ottamaan seuraavan aloituksen. Mutta jollain toisella on sitten jotkut toiset ja kyllä minä Aviciillekin sytyn sopivassa tilanteessa ja hyvällä ajoituksella
Joo DJ:llä oli riemu ylimmillään voiton/tunnelman ansiosta niin lähti väärät kappaleet soimaan. Dirlandaa lähti heti kertosäkeen jälkeen onneksi :D

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Joo DJ:llä oli riemu ylimmillään voiton/tunnelman ansiosta niin lähti väärät kappaleet soimaan. Dirlandaa lähti heti kertosäkeen jälkeen onneksi :D
Koska ilmeisesti olet vähintään hyvä tuttu hallin-dj:n kanssa (modet lukekaa ketju älkääkä taas lähettäkö yksityisviestiä), niin turkulaiseen ylimielisyyteen ja sitä vahvistaen olisi Vilperin viulut voinut laittaa soimaan jo huomattavasti aiemmin. Muuten ei ole valitettavaa.

E: pistetään nyt vielä tähän, että minusta TPS-jalkapallon maalilaulua voisi soittaa myös kiekossa. Kuitenkin sanat osuu kertsissä hyvin myös kiekkoon ja Hunajatakin on salibandyn maalibiisi ja oli hetken myös futiksen kun Ressu kävi huoraamassa. Siis vaikka jonkun erän alkuun tai jotain.

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Toivottavasti keskiviikosta opittiin ja lipunmyynti menee sutjakkaasti, eikä saatana pelipäivänä vapaudu puolet alakatsomon penkeistä.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toivottavasti keskiviikosta opittiin ja lipunmyynti menee sutjakkaasti, eikä saatana pelipäivänä vapaudu puolet alakatsomon penkeistä.
Nämä on sellaisia asioita, jotka pitäisi jo hiekkalaatikolla osata hoitaa. Toki kaikki ei ole Seuran käsissä, mutta onhan nämä osattava ennakoida.

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tai siis mikään ei tässä ole seuran käsissä. Olen monta kertaa sitä ihmetellyt miksei Liiga voisi itse ottaa lipunmyynnin hoitaakseen, ei varmasti nykyaikana olis kallis eikä kuluttajien tarvitsisi maksaa näitä järjettömiä "palvelumaksuja".

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Tai siis mikään ei tässä ole seuran käsissä. Olen monta kertaa sitä ihmetellyt miksei Liiga voisi itse ottaa lipunmyynnin hoitaakseen, ei varmasti nykyaikana olis kallis eikä kuluttajien tarvitsisi maksaa näitä järjettömiä "palvelumaksuja".
HJK taisi yhden kauden kokeilla omaa lipunmyyntiä ja sen jälkeen palasivat siitä pois. Ei taida olla kuitenkaan kovin kustannustehokasta.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
HJK taisi yhden kauden kokeilla omaa lipunmyyntiä ja sen jälkeen palasivat siitä pois. Ei taida olla kuitenkaan kovin kustannustehokasta.
Sekä Tepsin kiekolla ja futkisella on taustoissa muutama kaveri, joka osaa koodata ihan ok. Voisi säätää euron jos toisen kylläkin.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Somessa on jo linkki lippuihin, joka ei johda mihinkään. Huoh. Katotaas huomenna uudestaan.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Liitteet

• IMG_4765.jpeg
    IMG_4765.jpeg
    930,6 KB · kertaa luettu: 86

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Missä kohtaa tuossa lukee klo 22?
Seuraa jotain muuta kuin IGn storyja.
Tai klikkaa edes seuraavaa storya jossa tämä tieto oli. Oli julkaistu jo kun asiasta kirjotit

Liitteet

• IMG_8129.jpeg
    IMG_8129.jpeg
    187 KB · kertaa luettu: 54
  • IMG_8130.jpeg
    IMG_8130.jpeg
    424,6 KB · kertaa luettu: 54

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Seuraa jotain muuta kuin IGn storyja.
Tai klikkaa edes seuraavaa storya jossa tämä tieto oli. Oli julkaistu jo kun asiasta kirjotit
Tämä oli viimeisin story kun asiaa tarkastelin.
Linkki auki, erroria pukkaa.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tässä klo 21-22 välillä menetettiin tuhansia katsojia, jotka eivät enää tule ostamaan lippuja. Lähetin eurolavallisen tunkkeja toimistolle.
Tätä täällä ei ymmärretä. Käsittämätön suoritus.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Näin toki teenkin. Yritin vain myötäelää tuskassasi. Ilmeisen huonolla menestyksellä. Tsemppiä. Huomenna muna pystyssä SaiPan kaatoon ja maljan nostoon!
Huomenna seisoo heti aamusta, se on selvä. Toivottavasti jöpsöttää iltaan saakka.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy