Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

• 1 422 269
  • 6 978

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Viime kaudella oli tammikuun KooKoo ottelussa kauden huonoin yleisömäärä. Toiseksi huonoin oli KooKoo joulukuussa.

KooKoo ei kyllä itsessäkään aiheuta minkäännäköisiä tunteita. Sportin ja Jukureiden kanssa samaan laariin.

Lakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilman kausaria jäisi keskiviikko KooKoo väliin hyvinkin todennäköisesti. Ja jos pitäisi valita sen ja launtai HIFK:n välillä olisi valinta aika helppo. Pisteet toki samanarvoisia molemmista, mutta eipä se peruskatsojaa kiinnosta.

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Ilman kausaria jäisi keskiviikko KooKoo väliin hyvinkin todennäköisesti. Ja jos pitäisi valita sen ja launtai HIFK:n välillä olisi valinta aika helppo. Pisteet toki samanarvoisia molemmista, mutta eipä se peruskatsojaa kiinnosta.
Olen kausarilainen ja silti nämä arkiviikon kookoot, sportit ja jukurit laittaa miettimään että jaksaako hallille mennä.
Ihan täysin hajuttomia, värittömiä, mauttomia seuroja nämä.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Olen kausarilainen ja silti nämä arkiviikon kookoot, sportit ja jukurit laittaa miettimään että jaksaako hallille mennä.

Sama juttu. Tänään jää itsellä väliin, kun on arjen askareita hoidettavana, vaikka periaatteessa peliin kyllä ehtisi.

Lauantaina sitten.

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Itse olenkin tässä täysin vastavirtaan kulkija. Lauantaisin keksin kyllä tekemistä aivan tarpeeksi, mutta arki-iltaisin menen mieluusti pariksi tunniksi hallille katsomaan kiekkoa ja jauhamaan perttiä tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Olenkin myös täysin tätä liigan viikonloppusentrisyyttä vastaan, kun pääasiassa en käy hallilla dokaamassa. Nekin kerrat kun käyn, niin firman piikkiin ja senkin tekisi mieluiten torstaisin.

Toki mieluummin hessalaiset kuin kookkoo.

NeilGamble

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täysin sama täällä. Tammikuinen arki-illan KooKoo on listan ensimmäisiä sellaisia pelejä jotka jäävät kauden aikana väliin.

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Hyi helvetti että meninkin tänään peliin.
Menipä taas elämästä kolme tuntia täysin hukkaan.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Monenko euron vahingot syntyy? Itse veikkaan 10 000€
HIFK:n kannattajat ovat keskimäärin koffia nauttivia setämiehiä, jotka kuuntelee kitaramusiikkia ja arvostaa hyvää lätkää. No voi siellä olla Keravan pirinatsit liikkellä ja tussaa hakaristin ja jonkun numerosarjan penkkiin, mutta tuskimpa siitä kovin paljon kuluja tulee.

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
HIFK:n kannattajat ovat keskimäärin koffia nauttivia setämiehiä, jotka kuuntelee kitaramusiikkia ja arvostaa hyvää lätkää. No voi siellä olla Keravan pirinatsit liikkellä ja tussaa hakaristin ja jonkun numerosarjan penkkiin.
Toivottavasti saamme juuri setämiehet tänne. Mukavaa porukkaa, ne ketkä tunnen. Mutta se mitä olivat Espoossa jotkut tuhrineet vähän pelottaa.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Onneksi minulla liput F2:een, edes parin katsomo-osan levyinen hajurako :D

kiripuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Colorado Avalanche
Kauden yksi odotetuimmista matseista edessä Lauantaimatsi TPS-HIFK ja paljon yleisöä Helsingistä.

TPS: n joukkueen tilanne sekava ottelun alla ja sitten meillä on seuran johdossa henkilöitä, jotka haluavat vuodesta toiseen sekoittaa poliittisen liikkeen nimeltä Pride meidän joukkueeseen Yhtään ei kaivattaisi lauantaille häiritseviä tekijöitä, jotka eivät kuulu Suomalaiseen huippu- urheiluun. Kaikki muut liigan joukkueet ovat tämän ymmärtäneet, mutta ei TPS

Jääkiekkoon eikä urheiluun yleensä kuulu ajaa minkään vähemmistön etuja, vaan urheilu kuuluu kaikille. Olen todella surullinen, että Turkuun yhdistetään näitä ” Afrikan tähti”- ja Pride- juttuja. Voisiko nyt jotenkin saada järkeä takaisin Seuran ja Turun kaupungin johtoon!?

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Jääkiekkoon eikä urheiluun yleensä kuulu ajaa minkään vähemmistön etuja, vaan urheilu kuuluu kaikille. Olen todella surullinen, että Turkuun yhdistetään näitä ” Afrikan tähti”- ja Pride- juttuja. Voisiko nyt jotenkin saada järkeä takaisin Seuran ja Turun kaupungin johtoon!?
Haluaisin alleviivata, että urheilu kuuluu juurikin kaikille, koska niin kirjoitit, mutta tarkoitit kaikkea muuta. Olet hyvä esimerkki, miksi näitä pelejä tarvitaan.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Käyn todella harvoin matseissa nykyään. Onneksi juuri tähän käyntiini sattui Pridekin. Fiilis kunnossa, kun paikalla paljon vierasjoukkueen kannattajia ja kirjavuutta korostava teema. :) Ei aina voi olla vain mustaa ja valkoista.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Yksi helvetin hieno ele on se että paidoissa muistellaan myös Janne Puhakkaa. Hieno homma.
@kiripuri tuossa astui kyllä itse aika klassiseen ansaan..jopa itse asettamaansa sellaiseen. Hyvä @Jaakko kun kerroit heti totuuden perään.
Itse olen sellainen tyyppi joka ei tykkää sitten yhtään kun asiaa kuin asiaa tyrkytetään liikaa, mutta jos Tepsi järjestää kaudessa yhden Pridematsin, se ei ainakaan mulle ole liikaa. Seura saa hyvää palautetta näistä aina, toki on näitä louskuttajia jotka kritisoi, mutta heitä(kin) varten näitä järjestetään.

Holy Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & AVS
Kauden yksi odotetuimmista matseista edessä Lauantaimatsi TPS-HIFK ja paljon yleisöä Helsingistä.

TPS: n joukkueen tilanne sekava ottelun alla ja sitten meillä on seuran johdossa henkilöitä, jotka haluavat vuodesta toiseen sekoittaa poliittisen liikkeen nimeltä Pride meidän joukkueeseen Yhtään ei kaivattaisi lauantaille häiritseviä tekijöitä, jotka eivät kuulu Suomalaiseen huippu- urheiluun. Kaikki muut liigan joukkueet ovat tämän ymmärtäneet, mutta ei TPS

Suosittelen sinulle vahvasti muuttoa vaikka kouvostoliittoon. Löydät sieltä varmasti itsellesi mieluisempaa seurattavaa. Venäjä saattaisi myös sopia niin ei tarvitse vähemmistöjen asioita ajatella.

Niilonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tuo halli nyt varsinaisesti tyhjältä vaikuta lauantaina, kun oli vaikea löytää 2 vierekkäistä paikkaa haluamasta kohtaa alakatsomoa..

kiripuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Colorado Avalanche
Haluaisin alleviivata, että urheilu kuuluu juurikin kaikille, koska niin kirjoitit, mutta tarkoitit kaikkea muuta. Olet hyvä esimerkki, miksi näitä pelejä tarvitaan.
Voi Jaakko Ymmärsit tahallasi väärin. Tarkoitin, että urheilu kuuluu ihan kaikille ja siihen ei tarvitse sekoittaa minkään poliittisen tai minkään muunkaan omaa asiaa ajavan ryhmän agendaa, kuten esim. Pride on. Jos näin olisi, meidän tulisi järjestää esim. kirkolle, sairaanhoitajille, poliiseille, heteroille, värillisille, valkoisille, politiikoille, palomiehille, lääkäreille, tiedemiehille, työläisille, pörssiyhtiöiden johtajille, lakimiehille jne. oma teemapäivä, koska kaikki ovat yhteiskunnalle tärkeitä. Kuten sanoin, urheilu kuuluu kaikille ja sitä ei pidä pilata millään sellaisella, joka saattaa aiheuttaa vastakkain ajattelua.

Holy Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & AVS
Jos näin olisi, meidän tulisi järjestää esim. kirkolle, sairaanhoitajille, poliiseille, heteroille, värillisille, valkoisille, politiikoille, palomiehille, lääkäreille, tiedemiehille, työläisille, pörssiyhtiöiden johtajille, lakimiehille jne. oma teemapäivä, koska kaikki ovat yhteiskunnalle tärkeitä. Kuten sanoin, urheilu kuuluu kaikille ja sitä ei pidä pilata millään sellaisella, joka saattaa aiheuttaa vastakkain ajattelua.
Oletko sitä mieltä että mainitsemiesi ryhmien edustajat kokevat samanlaista syrjintää yhteiskunnassa kuin pride väki?

Edit
Menessa pukukopissa olen varusteet päällä ollut, mutta koskaan ei ole yhdenkään palomiehen tai heteron tarvinnut hävetä tai salailla taustojaan.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei tuo halli nyt varsinaisesti tyhjältä vaikuta lauantaina, kun oli vaikea löytää 2 vierekkäistä paikkaa haluamasta kohtaa alakatsomoa..
IFK ja lauantai vetää aina oli tilanne mikä tahansa. Lisäksi vieraiden iso reissu tällä kertaa.

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
IFK ja lauantai vetää aina oli tilanne mikä tahansa. Lisäksi vieraiden iso reissu tällä kertaa.

Hauskasti muotoiltu kyllä toi "oli tilanne mikä tahansa", kun ottelu on pride-teemainen. Kun tosiaan näköjään joillekkin tämä on syy jopa jäädä kotiin kiukuttelemaan. Hienoa nähdä, että Turkuun on uskaltautumassa jopa satoja helsinkiläisiä, vaikka tilanne on vaikea.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hauskasti muotoiltu kyllä toi "oli tilanne mikä tahansa", kun ottelu on pride-teemainen. Kun tosiaan näköjään joillekkin tämä on syy jopa jäädä kotiin kiukuttelemaan. Hienoa nähdä, että Turkuun on uskaltautumassa jopa satoja helsinkiläisiä, vaikka tilanne on vaikea.
Meinasin, että joukkue kyntää ja silti IFK vetää. Pride on pelkästään positiivinen asia ja arvostan Tepsiltä tätä teemaa kovasti!

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Meinasin, että joukkue kyntää ja silti IFK vetää. Pride on pelkästään positiivinen asia ja arvostan Tepsiltä tätä teemaa kovasti!

Juu ei ollut tarkoitus sinuun kohdentaa mitään negatiivista ja viesti oli ymmärrettävissä. Oli vain ajankohtaisesti osuvat sanavalinnat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy