Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

• 1 420 839
  • 6 956

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Viime kaudella oli tammikuun KooKoo ottelussa kauden huonoin yleisömäärä. Toiseksi huonoin oli KooKoo joulukuussa.

KooKoo ei kyllä itsessäkään aiheuta minkäännäköisiä tunteita. Sportin ja Jukureiden kanssa samaan laariin.

Lakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilman kausaria jäisi keskiviikko KooKoo väliin hyvinkin todennäköisesti. Ja jos pitäisi valita sen ja launtai HIFK:n välillä olisi valinta aika helppo. Pisteet toki samanarvoisia molemmista, mutta eipä se peruskatsojaa kiinnosta.

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Ilman kausaria jäisi keskiviikko KooKoo väliin hyvinkin todennäköisesti. Ja jos pitäisi valita sen ja launtai HIFK:n välillä olisi valinta aika helppo. Pisteet toki samanarvoisia molemmista, mutta eipä se peruskatsojaa kiinnosta.
Olen kausarilainen ja silti nämä arkiviikon kookoot, sportit ja jukurit laittaa miettimään että jaksaako hallille mennä.
Ihan täysin hajuttomia, värittömiä, mauttomia seuroja nämä.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Olen kausarilainen ja silti nämä arkiviikon kookoot, sportit ja jukurit laittaa miettimään että jaksaako hallille mennä.

Sama juttu. Tänään jää itsellä väliin, kun on arjen askareita hoidettavana, vaikka periaatteessa peliin kyllä ehtisi.

Lauantaina sitten.

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Itse olenkin tässä täysin vastavirtaan kulkija. Lauantaisin keksin kyllä tekemistä aivan tarpeeksi, mutta arki-iltaisin menen mieluusti pariksi tunniksi hallille katsomaan kiekkoa ja jauhamaan perttiä tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Olenkin myös täysin tätä liigan viikonloppusentrisyyttä vastaan, kun pääasiassa en käy hallilla dokaamassa. Nekin kerrat kun käyn, niin firman piikkiin ja senkin tekisi mieluiten torstaisin.

Toki mieluummin hessalaiset kuin kookkoo.

NeilGamble

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täysin sama täällä. Tammikuinen arki-illan KooKoo on listan ensimmäisiä sellaisia pelejä jotka jäävät kauden aikana väliin.

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Hyi helvetti että meninkin tänään peliin.
Menipä taas elämästä kolme tuntia täysin hukkaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy