Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 314 077
  • 6 491

Pystökaffee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pohdein tulevani pyörällä hallille, mutta en kuollaksenikaan muista onko Länsikeskus-jäähalli välillä pyörätietä koko matkalla? En tohtisi poukkaroida autojen seassa. Ja entäs onko siellä kummoinen mahdollisuus saada pyörä parkkiin?
 

Posipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kylmä suihku
Pohdein tulevani pyörällä hallille, mutta en kuollaksenikaan muista onko Länsikeskus-jäähalli välillä pyörätietä koko matkalla? En tohtisi poukkaroida autojen seassa. Ja entäs onko siellä kummoinen mahdollisuus saada pyörä parkkiin?
On pyörätie koko matkan ja fillariparkki 10 metriä pääovesta.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pohdein tulevani pyörällä hallille, mutta en kuollaksenikaan muista onko Länsikeskus-jäähalli välillä pyörätietä koko matkalla? En tohtisi poukkaroida autojen seassa. Ja entäs onko siellä kummoinen mahdollisuus saada pyörä parkkiin?
Suikkilantietä kaupungin puolella pyörätietä koko matka. Pyöräparkkia en itse löytänyt, mutta lipunmyynnin puoleiseen aitaan kiinni vaan.
 

-TMA-

Jäsen
Erityisesti perheelliset tai muutoin lasten kanssa peliä seuraamassa olleet, niin pistäkää havaintoja tai mielipiteitä miten teemaohjelma toimi ottelussa? Kiitettävästi näytti olevan ainakin pikkuisia pehmomaskotteja etsimässä.

Ehditään viilaamaan konseptia vielä seuraavaan perhepeliin mennessä.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Erityisesti perheelliset tai muutoin lasten kanssa peliä seuraamassa olleet, niin pistäkää havaintoja tai mielipiteitä miten teemaohjelma toimi ottelussa? Kiitettävästi näytti olevan ainakin pikkuisia pehmomaskotteja etsimässä.

Ehditään viilaamaan konseptia vielä seuraavaan perhepeliin mennessä.
No eipä kyllä negatiivista palautetta oikein saa annettua. Jos nyt jotain on pakko sanoa niin se pikku palkinnon jakotilaisuus, niin joku selkeämpi paikka voisi olla parempi? Nyt tuli aikamoinen häröpallo siihen "virallisen" jonon ympärille.

Posia annettava "Kapteeni Koukusta", joka jäi pojan mieleen, vaikka olikin hieman jännittävä. :D
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Mikä oli AM? Liigan sivuille en mene.
 

-TMA-

Jäsen
No eipä kyllä negatiivista palautetta oikein saa annettua. Jos nyt jotain on pakko sanoa niin se pikku palkinnon jakotilaisuus, niin joku selkeämpi paikka voisi olla parempi? Nyt tuli aikamoinen häröpallo siihen "virallisen" jonon ympärille.

Posia annettava "Kapteeni Koukusta", joka jäi pojan mieleen, vaikka olikin hieman jännittävä. :D
Joo, ymmärsin itsekin ekan erän aikana, että suunnitelmassamme oli pieni moka tai konsepti siis veti ennakoitua paremmin. Saatiin lisäkäsiä tuohon ja tehtiin parhaamme. Onneksi erätauko taisi lopulta riittää tarra-arkkien jakoon.

Ensi kerralla tosiaan hieman eri paikkaan ja muutoin selkeämmin jonotukset.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Erityisesti perheelliset tai muutoin lasten kanssa peliä seuraamassa olleet, niin pistäkää havaintoja tai mielipiteitä miten teemaohjelma toimi ottelussa? Kiitettävästi näytti olevan ainakin pikkuisia pehmomaskotteja etsimässä.

Ehditään viilaamaan konseptia vielä seuraavaan perhepeliin mennessä.

Hyvin toimi hommat. Mukana olleet mukulat tykkäsi ja lähtiessä tuli ne odotetut ”Isi, koska tullaan taas”.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Erityisesti perheelliset tai muutoin lasten kanssa peliä seuraamassa olleet, niin pistäkää havaintoja tai mielipiteitä miten teemaohjelma toimi ottelussa? Kiitettävästi näytti olevan ainakin pikkuisia pehmomaskotteja etsimässä.

Ehditään viilaamaan konseptia vielä seuraavaan perhepeliin mennessä.
Eilen lasten kanssa hallilla ja kaikki viihtyivät hienosti. Uudestaankin ollaan tulossa lasten pyynnöstä. Lasten maailmaa koskien on pieni ehdotus. Siinä rappusten alla on se nuorallakävely naru mikä on vanha kunnon kuormaliina. Ilmeisesti ei ole vielä kenellekään sattunut mitään mutta on vähän riskialtista pitää se kuormaliina lukko siinä ihan näkyvillä kun siinä kuitenkin on aika teräviä kulmia ja pikkuiset saa kyllä helpolla haavoja kun siihen kaatuvat. Ihan oikea nuorallakävely köysi ei ole kovin iso investointi ja huomattavasti turvallisempi. Kokonaisuutena hyvä tapahtuma lasten kannalta.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Sen sijaan käytävillä voisi soida musiikki, mutta ei senkään mikään sellainen tarvisi olla, että ei pysty normaalisti keskustelemaan. Tampereella vierestämme lähti paikallinen lapsi itkien kun siellä oli musiikki niin kovaa. Oma superjunnu piteli korvia. Tiedän lapsi perheitä, jotka Turussa ei tästä syystä halua mennä yläkatsomoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Jos se musiikki on niin kovalla, niin miksei voi pitää korvasuojaimia? Tämä etenkin lapsilla. Ei minun mielestäni musiikki mitenkään kovalla Turussa ole. Senhän takia korvasuojaimia on, että niitä voi halutessaan käyttää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: O.K!

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Jos se musiikki on niin kovalla, niin miksei voi pitää korvasuojaimia? Tämä etenkin lapsilla. Ei minun mielestäni musiikki mitenkään kovalla Turussa ole. Senhän takia korvasuojaimia on, että niitä voi halutessaan käyttää.
Kuulosuojaimet päässä onkin oikein mukava keskustella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen monet kerrat ihmetellyt, miksi ottelutapahtumissa musiikin pitää olla niin kovalla, että korvat soi. Kyllä sen musiikin vähemmälläkin kuulee. Ei musiikin soittaminen täysillä tuota misään lisäarvoa vaan päinvastoin. Puolet pienemmällä äänenvoimakkuudella musiikin kuulisi vielä oikein hyvin. Korvat vaan kärsii ja viihtyvyys, kun huudatetaan täysillä. Toinen asia on se, että kaverin kanssa on välillä mahdotonta jutella, kun musiikki pauhaa pelikatkon aikana tai erätauolla. Koko aikaa ei huvittaisi huutaa, mutta vieressä olevalle on melkein pakko huutaa, että toinen kuulee jotain. Olen joskus meinannut asiasta antaa palautetta, mutta on jäänyt. Olen muissakin paikoissa ja tapahtumissa ihmetellyt välillä, mikä idea siinä on, että pitää musiikkia soittaa niin kovaa kuin laitteista lähtee. Vähempikin riittäisi.
 
Viimeksi muokattu:

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Eli kaikki on vialla?
Mä ymmärrän kyllä oikein hyvin, että juuri sun näkökulmasta näyttää siltä, että kaikki on vialla. Ei sinänsä yllättänyt yhtään.

Tällä kaudella on perheen kanssa käyty vasta Tampereella katsomassa peliä, mutta kuten Turussakin, sielläkin musiikki on niin kovalla, että juuri ja juuri voi viereisen ihmisen kanssa keskustella huutamalla. Ei mielestäni kovin tavoiteltava tilanne. Eikä siinäkään, että se musiikki välillä olisi kovalla, mutta kun koko ajan. Erätaukoja myöden.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Jos musiikki olisi vähänkään hiljemmalla, kannustus tai chantit saattaisivat kuulua Beats and Stylesin tai Safri Duon yli ja se on tunnetusti Typhoonissa kuolemansynti!

Kuulosuojaimet peliin hyvä vinkki. Itse ainakin tykkään käydä katsomassa pelejä kuulosuojaimet korvilla ja laput silmillä. Hajuaisitin avulla seuraan kiekon liikkeitä. Parempi se on niin, kuin että Faithless laitettaisiin vähän hiljemmalle.
 

O.K!

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, COL, sympatiat Coyotes-faneille
Jos se musiikki on niin kovalla, niin miksei voi pitää korvasuojaimia? Tämä etenkin lapsilla. Ei minun mielestäni musiikki mitenkään kovalla Turussa ole. Senhän takia korvasuojaimia on, että niitä voi halutessaan käyttää.
Nyt on harvinainen päivä, koska olen Spinen kanssa samaa mieltä. Omiin korviin ei musiikki ole ollenkaan liian kovalla. Jos jonkun mielestä näin on, niin suosittelisin kokeilemaan korvasuojia vaikka alkushown aikana. Ja jos ei kuulosuojaimet korvilla voi jutella, niin sitten älä juttele. Ei se musiikki muulloin kuin alkushowssa ole kovalla. Omasta mielestä kova musiikki nimen omaan kuuluu juttuun ja se luo tunnelmaa. Liian hiljainen musiikki ei taas tuo sitä tiettyä tarvittavaa fiilistä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Nyt on harvinainen päivä, koska olen Spinen kanssa samaa mieltä. Omiin korviin ei musiikki ole ollenkaan liian kovalla. Jos jonkun mielestä näin on, niin suosittelisin kokeilemaan korvasuojia vaikka alkushown aikana. Ja jos ei kuulosuojaimet korvilla voi jutella, niin sitten älä juttele. Ei se musiikki muulloin kuin alkushowssa ole kovalla. Omasta mielestä kova musiikki nimen omaan kuuluu juttuun ja se luo tunnelmaa. Liian hiljainen musiikki ei taas tuo sitä tiettyä tarvittavaa fiilistä.

Juuri näin. Alkushowssa se saattaa tietyissä kohdissa nousta korkealle, ihan syystä. Pelikatkoilla kuitenkin ainakin itse pystyn keskustelemaan vierustoverin kanssa ilman ongelmia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös