Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 309 866
  • 6 473

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Itse yhdistin jotenkin siihen makkarasponssihommaan, mutta en kyllä tiedä liittyikö siihen.

Itse myös kuulin tämän "maali tehtiin makkaraminuutin (?) aikana" mutta en oikein ymmärtänyt mitä se tarkoitti. Saattoi olla että meni pelissä itseltä ohi jos se selitettiin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Itse myös kuulin tämän "maali tehtiin makkaraminuutin (?) aikana" mutta en oikein ymmärtänyt mitä se tarkoitti. Saattoi olla että meni pelissä itseltä ohi jos se selitettiin.

Wilhelm lupasi tarjota koko hallille ilmaiset makkarat jos TPS tekee maalin 22. peliminuutilla.
 
Jos pelissä tulee maali 22 peliminuutilla, hallilta lähtiessä jaetaan kuponkeja, kuten eilen, joilla saa seuraavassa matsissa ilmaisen makkaran. Ainakaan eilen ei saanut ilmaista makkaraa, vaan kupongin seuraavaan matsiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nati

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Itse myös kuulin tämän "maali tehtiin makkaraminuutin (?) aikana" mutta en oikein ymmärtänyt mitä se tarkoitti. Saattoi olla että meni pelissä itseltä ohi jos se selitettiin.
Ei sitä sen jälkeen selitetty. :D
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Kyllä niitä oli pinossa ainakin Messukeskuksen puoleisella parkkiksella. Tosiaan aika huonosti selitetty, että miten homma toimii. :D
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Osaako joku kertoa että onko lippujen hinnat pelipäivänä korkeammat mitä ennakkoon ostettuna?
Ajattelin vaan kun viime perjantaina puoli kuuden jälkeen havahduin, että ilta onkin vapaa ja voinkin mennä matsiin.
Maksoin Gatorade Centerissä E5 katsomon lipusta 26 € kun esim, seuraavaan Lukko matsiin vastaava paikka maksaa netissä 5 € vähemmän eli 21€. Vai oliko kauden avaus vain hinnoiteltu kalliimmaksi?

Sitten toinen asia mikä ihmetyttää on se, että yritin ensin ostaa lipun netistä, mutta en saanut itse valittua paikkaa vaan TPS:n sivuilla oli vain ainoastaan automaattinen paikan valitsin käytössä ja automatiikka tarjosi minulle paikka johonkin G4 katsomoon. Lisäksi lipun hintaan 26€ olisi netissä lisätty 1,5€ tilausmaksu.
Nyt kun ostin lipun hallilta sain sähköisen lipun sijaan ihan paperille printatun lipun itse valisemaani katsomoon, lisäksi lipun myynnissä oli kaunis nuori nainen myymässä sitä minulle ja mikä parasta ei tarvinnut maksaa mitään 1,5€ tilausmaksua.
Väitän että tuo lippu tuli TPS:lle maksamaan enemmän nyt kuin se, että olisin itse ostanut netistä sähköisen lipun.
Ei vaan voi ymmärtää, luulisi homman olevan juuri päin vastoin, että työvoima maksaa ja paperi maksaa niin lippu hallilla olisi kalliimpi mitä netissä, mutta näin ei ainakaan viime perjantaina asian laita ollut.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Osaako joku kertoa että onko lippujen hinnat pelipäivänä korkeammat mitä ennakkoon ostettuna?
Ajattelin vaan kun viime perjantaina puoli kuuden jälkeen havahduin, että ilta onkin vapaa ja voinkin mennä matsiin.
Maksoin Gatorade Centerissä E5 katsomon lipusta 26 € kun esim, seuraavaan Lukko matsiin vastaava paikka maksaa netissä 5 € vähemmän eli 21€. Vai oliko kauden avaus vain hinnoiteltu kalliimmaksi?

Sitten toinen asia mikä ihmetyttää on se, että yritin ensin ostaa lipun netistä, mutta en saanut itse valittua paikkaa vaan TPS:n sivuilla oli vain ainoastaan automaattinen paikan valitsin käytössä ja automatiikka tarjosi minulle paikka johonkin G4 katsomoon. Lisäksi lipun hintaan 26€ olisi netissä lisätty 1,5€ tilausmaksu.
Nyt kun ostin lipun hallilta sain sähköisen lipun sijaan ihan paperille printatun lipun itse valisemaani katsomoon, lisäksi lipun myynnissä oli kaunis nuori nainen myymässä sitä minulle ja mikä parasta ei tarvinnut maksaa mitään 1,5€ tilausmaksua.
Väitän että tuo lippu tuli TPS:lle maksamaan enemmän nyt kuin se, että olisin itse ostanut netistä sähköisen lipun.
Ei vaan voi ymmärtää, luulisi homman olevan juuri päin vastoin, että työvoima maksaa ja paperi maksaa niin lippu hallilla olisi kalliimpi mitä netissä, mutta näin ei ainakaan viime perjantaina asian laita ollut.

Lippu on aina 5e kalliimpi hallilla kuin netistä, ainakin viikonloppupeleissä.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Lippu on aina 5e kalliimpi hallilla kuin netistä, ainakin viikonloppupeleissä.
En nyt ole ihan sata varma, mutta minun mielestäni nettilipunhinta perjantaina olisi ollut se sama 26€ ja lisäksi se 1,5€ tilausmaksu. Toki voin olla väärässäkin kun en siihen G4 paikkaan netissä tyytynyt, enkä siten sitä lipun hintaa tarkkaan muista, kun en sitä sieltä ostanut. Toisaalta tuntuisi loogiselta että lippu paikan päällä maksasi sen 5€ enemmän niin kuin kerrot, koska kuten sanottu printtilippu ja lisäksi ilmi elävä henkilö joka lipun sinulle myy.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En nyt ole ihan sata varma, mutta minun mielestäni nettilipunhinta perjantaina olisi ollut se sama 26€ ja lisäksi se 1,5€ tilausmaksu. Toki voin olla väärässäkin kun en siihen G4 paikkaan netissä tyytynyt, enkä siten sitä lipun hintaa tarkkaan muista, kun en sitä sieltä ostanut. Toisaalta tuntuisi loogiselta että lippu paikan päällä maksasi sen 5€ enemmän niin kuin kerrot, koska kuten sanottu printtilippu ja lisäksi ilmi elävä henkilö joka lipun sinulle myy.
Itse ainakin perjantaina menin Tepsin matsiennakossa olevan linkin kautta lippukauppaan ja sain ihan itse valita paikan ja tosiaan vitosen halvempi kuin ovella.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En nyt ole ihan sata varma, mutta minun mielestäni nettilipunhinta perjantaina olisi ollut se sama 26€ ja lisäksi se 1,5€ tilausmaksu. Toki voin olla väärässäkin kun en siihen G4 paikkaan netissä tyytynyt, enkä siten sitä lipun hintaa tarkkaan muista, kun en sitä sieltä ostanut. Toisaalta tuntuisi loogiselta että lippu paikan päällä maksasi sen 5€ enemmän niin kuin kerrot, koska kuten sanottu printtilippu ja lisäksi ilmi elävä henkilö joka lipun sinulle myy.
Jossain IG:ssä tms. mainostettiin, että ennakkolippu 5€ halvempi kuin ovella. Nimenomaan perjantain peliin.
 

Darthjosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Nashville Predators
Kertokaas turkulaiset miten teillä menee pysäköinti hallilla. Onko yhä ilmainen 30 minuuttia ovien avausten jälkeen vai miten menee. Viimeksi käyty ennen koronan alkua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös