On pyörätie koko matkan ja fillariparkki 10 metriä pääovesta.Pohdein tulevani pyörällä hallille, mutta en kuollaksenikaan muista onko Länsikeskus-jäähalli välillä pyörätietä koko matkalla? En tohtisi poukkaroida autojen seassa. Ja entäs onko siellä kummoinen mahdollisuus saada pyörä parkkiin?
Suikkilantietä kaupungin puolella pyörätietä koko matka. Pyöräparkkia en itse löytänyt, mutta lipunmyynnin puoleiseen aitaan kiinni vaan.Pohdein tulevani pyörällä hallille, mutta en kuollaksenikaan muista onko Länsikeskus-jäähalli välillä pyörätietä koko matkalla? En tohtisi poukkaroida autojen seassa. Ja entäs onko siellä kummoinen mahdollisuus saada pyörä parkkiin?
No eipä kyllä negatiivista palautetta oikein saa annettua. Jos nyt jotain on pakko sanoa niin se pikku palkinnon jakotilaisuus, niin joku selkeämpi paikka voisi olla parempi? Nyt tuli aikamoinen häröpallo siihen "virallisen" jonon ympärille.Erityisesti perheelliset tai muutoin lasten kanssa peliä seuraamassa olleet, niin pistäkää havaintoja tai mielipiteitä miten teemaohjelma toimi ottelussa? Kiitettävästi näytti olevan ainakin pikkuisia pehmomaskotteja etsimässä.
Ehditään viilaamaan konseptia vielä seuraavaan perhepeliin mennessä.
Joo, ymmärsin itsekin ekan erän aikana, että suunnitelmassamme oli pieni moka tai konsepti siis veti ennakoitua paremmin. Saatiin lisäkäsiä tuohon ja tehtiin parhaamme. Onneksi erätauko taisi lopulta riittää tarra-arkkien jakoon.No eipä kyllä negatiivista palautetta oikein saa annettua. Jos nyt jotain on pakko sanoa niin se pikku palkinnon jakotilaisuus, niin joku selkeämpi paikka voisi olla parempi? Nyt tuli aikamoinen häröpallo siihen "virallisen" jonon ympärille.
Posia annettava "Kapteeni Koukusta", joka jäi pojan mieleen, vaikka olikin hieman jännittävä. :D
Erityisesti perheelliset tai muutoin lasten kanssa peliä seuraamassa olleet, niin pistäkää havaintoja tai mielipiteitä miten teemaohjelma toimi ottelussa? Kiitettävästi näytti olevan ainakin pikkuisia pehmomaskotteja etsimässä.
5495 livetuloksien mukaanMikä oli AM? Liigan sivuille en mene.
Eilen lasten kanssa hallilla ja kaikki viihtyivät hienosti. Uudestaankin ollaan tulossa lasten pyynnöstä. Lasten maailmaa koskien on pieni ehdotus. Siinä rappusten alla on se nuorallakävely naru mikä on vanha kunnon kuormaliina. Ilmeisesti ei ole vielä kenellekään sattunut mitään mutta on vähän riskialtista pitää se kuormaliina lukko siinä ihan näkyvillä kun siinä kuitenkin on aika teräviä kulmia ja pikkuiset saa kyllä helpolla haavoja kun siihen kaatuvat. Ihan oikea nuorallakävely köysi ei ole kovin iso investointi ja huomattavasti turvallisempi. Kokonaisuutena hyvä tapahtuma lasten kannalta.Erityisesti perheelliset tai muutoin lasten kanssa peliä seuraamassa olleet, niin pistäkää havaintoja tai mielipiteitä miten teemaohjelma toimi ottelussa? Kiitettävästi näytti olevan ainakin pikkuisia pehmomaskotteja etsimässä.
Musan volyymin kanssa voisi olla vähän maltillisempi. Lapsilla on herkemmin kuulo kuin aikuisilla. Useampi on vanhempi, jonka kanssa olen jutellut on pitänyt sitä liian voimakkaana.
Kuulosuojaimet päässä onkin oikein mukava keskustella.Jos se musiikki on niin kovalla, niin miksei voi pitää korvasuojaimia? Tämä etenkin lapsilla. Ei minun mielestäni musiikki mitenkään kovalla Turussa ole. Senhän takia korvasuojaimia on, että niitä voi halutessaan käyttää.
Kuulosuojaimet päässä onkin oikein mukava keskustella.
Mä ymmärrän kyllä oikein hyvin, että juuri sun näkökulmasta näyttää siltä, että kaikki on vialla. Ei sinänsä yllättänyt yhtään.Eli kaikki on vialla?
Nyt on harvinainen päivä, koska olen Spinen kanssa samaa mieltä. Omiin korviin ei musiikki ole ollenkaan liian kovalla. Jos jonkun mielestä näin on, niin suosittelisin kokeilemaan korvasuojia vaikka alkushown aikana. Ja jos ei kuulosuojaimet korvilla voi jutella, niin sitten älä juttele. Ei se musiikki muulloin kuin alkushowssa ole kovalla. Omasta mielestä kova musiikki nimen omaan kuuluu juttuun ja se luo tunnelmaa. Liian hiljainen musiikki ei taas tuo sitä tiettyä tarvittavaa fiilistä.Jos se musiikki on niin kovalla, niin miksei voi pitää korvasuojaimia? Tämä etenkin lapsilla. Ei minun mielestäni musiikki mitenkään kovalla Turussa ole. Senhän takia korvasuojaimia on, että niitä voi halutessaan käyttää.
Nyt on harvinainen päivä, koska olen Spinen kanssa samaa mieltä. Omiin korviin ei musiikki ole ollenkaan liian kovalla. Jos jonkun mielestä näin on, niin suosittelisin kokeilemaan korvasuojia vaikka alkushown aikana. Ja jos ei kuulosuojaimet korvilla voi jutella, niin sitten älä juttele. Ei se musiikki muulloin kuin alkushowssa ole kovalla. Omasta mielestä kova musiikki nimen omaan kuuluu juttuun ja se luo tunnelmaa. Liian hiljainen musiikki ei taas tuo sitä tiettyä tarvittavaa fiilistä.
Juuri näin. Alkushowssa se saattaa tietyissä kohdissa nousta korkealle, ihan syystä. Pelikatkoilla kuitenkin ainakin itse pystyn keskustelemaan vierustoverin kanssa ilman ongelmia.