Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 315 905
  • 6 496

Hufsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
En tiedä tavoittaako viesti henkilön tätä kautta, mutta pisteet DJ:lle siitä, että palaute viime kotipelin kovista taukomusiikeista meni perille. Hienosti jätettiin tänään pelikatkoja musiikitta juuri oikeissa paikoissa, mm. jatkoajalla. Kannatus sai elää näin orgaanisemmin.
 
En ymmärrä miksi maalin jälkeen soitetaan ennen aloitusta metallicaa. Mikään ei ole kauniimpaa kuin päästä hunajatassa "teepeeääs teeee peee äääääs"-kohtaan. Olis voinu videotarkistuksenkin vetää vaikka repeatilla hunajaa.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nakkimukin soitosta propsit DJ:lle..

Sitä ja mustaa ja valkoista voisi hyödyntää vielä enemmänkin sopivissa kohdin..
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Yleisömäärien ilmoitus ihmetyttää. Voisin lyödä sukukalleuteni pantiksi, että molemmissä IFK-otteluissa on ollut ilmoitettua enemmän porukkaa.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yleisömäärien ilmoitus ihmetyttää. Voisin lyödä sukukalleuteni pantiksi, että molemmissä IFK-otteluissa on ollut ilmoitettua enemmän porukkaa.
Eilen pitkästä aikaa hallilla. Automäärästä päätellen jokainen katsoja oli tullut kahdella autolla, kun messukeskuksenkin parkkipaikka oli aika hyvin täytetty.

Ravintolakatsomo oli mieleinen, ja juotavat ja syötävät tulivat appin kautta tilattaessa oikeasti nopeasti. Pelkkää kiitosta. Pysäköinti oli yhtä toivotonta kuin kymmenen vuotta sittenkin. Suurimman hidasteen siihen toki tekee tuo portilla rahastus.

Siihen olisi jonkinlainen ehdotus. Parkkimittareita tuonne ei tietenkään enää kannata laittaa, mutta parkkilohkoissa voisi olla omat työntekijät "parkkimittareina". Eli siis saisit käydä maksamassa pysäköinnin jälkeen. Ja ilman lappua tuulilasissa sakko tms. Tulisiko väärinkäytöksiä? Varmasti jonkin verran. Tulisiko niistä ongelma? En usko. Ja toki mahdollisuus ostaa se lippu etukäteen.

Mut hei, oli kiva käydä hallilla pitkästä aikaa!
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ravintolakatsomo oli mieleinen, ja juotavat ja syötävät tulivat appin kautta tilattaessa oikeasti nopeasti. Pelkkää kiitosta. Pysäköinti oli yhtä toivotonta kuin kymmenen vuotta sittenkin. Suurimman hidasteen siihen toki tekee tuo portilla rahastus.

Se mikä myös hidastaa hallilta poislähtöä on nuo starkin/akk:n pihoille ja pelloille parkkeeraajat. Pelin loputtua nämä ihmiset vaeltavat porteilta autojen seassa ja teitä pitkin. Samalla pelloilta purkautuvat autot tukkivat liikennettä lisää. Jos suurempi osa pysäköijistä lähtisi viralliselta P-alueelta niin ruuhkat purkautuisivat huomattavasti nopeammin.
Ihmettelen kyllä sitäkin että 6 euron takia voidaan vaeltaa melkein puoli kaupunkia ilmaiselle parkkipaikalle, etenkin Turussa jossa auto pitää saada kaupan oven eteen parkkiin.

Jos kerran pysäköinti on tuntia ennen pelin alkua ilmaista, niin mikseivät ajoita saapumista juuri siihen? Lisäksi saa valita parhaista paikoista yleensä. Joka tapauksessa tuo porteilla rahastaminen on kyllä niin vanhanaikaista kuin olla ja voi. Eikö P-kuponkia voisi ostaa etukäteen jonka voisi näyttää porteilla? Esimerkiksi Aura Loungen mukana tulee tälläinen "kuponki" jota näyttämällä pääsee parkkeeraamaan.

Noh, hyvä että halli siirtyy keskustaan. Pääsee muillakin tavoilla hallille jatkossa.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Joka tapauksessa tuo porteilla rahastaminen on kyllä niin vanhanaikaista kuin olla ja voi. Eikö P-kuponkia voisi ostaa etukäteen jonka voisi näyttää porteilla?

Tepsin äpistä saa tuon ostettua ja se on kyllä hemmetin helppo ja kätevä tapa maksaa pysäköinti. Suosittelen kyllä muillekin.

Viestintähän tuosta on epäonnistunut täysin. Miksei vaikka ottelu-infossa lue asiasta jotain?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Tepsin äpistä saa tuon ostettua ja se on kyllä hemmetin helppo ja kätevä tapa maksaa pysäköinti. Suosittelen kyllä muillekin.

Viestintähän tuosta on epäonnistunut täysin. Miksei vaikka ottelu-infossa lue asiasta jotain?

Mitä helvettiä, täysin uusi tieto mulle myös :D
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Itse myös aina ostellut tuon pysäköinnin etukäteen, toki hyöty on lähes 0 niin kauan kun 90% rahastetaan kuitenkin edelleen portilla. No, säästää siinä hetken omalla kohdalla.

Lähtiessä tietysti ongelmia, toki hallilta lähtö virallisesta parkista onnistuu nyt kuitenkin, pellolta pääseekin sitten kun eteen, taakse, kylkiin ja päälle parkkeratut siirtävät ensin omansa. Tuon kerran pari kokeilin ja sen jälkeen 6€ sijoitus ei tunnu missään. Hattua päästä kyllä niille, jotka edelleen tuon taistelun ja väännön illasta toiseen haluavat tehdä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ihmettelen kyllä sitäkin että 6 euron takia voidaan vaeltaa melkein puoli kaupunkia ilmaiselle parkkipaikalle, etenkin Turussa jossa auto pitää saada kaupan oven eteen parkkiin.

Kokemuksellani joiltain osin väitän, että tätä tekee ne syrjempää tulevat. Samat jotka asioi Myllyssä, koska ilmainen parkki. Oma perheeni edusti tätä porukkaa, kun nuoruudessani hieman landempaa ajeltiin matseihin. Huipennuksena se, että lähdetään matsista 5min ennen loppua, että ehtii ennen sitä jonoa. :D Oi näitä aikoja.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Huipennuksena se, että lähdetään matsista 5min ennen loppua, että ehtii ennen sitä jonoa. :D
Itse olen viimeisen kymmenen vuoden aikana lähtenyt varmaan 99% prosenttia matseista vähintään kaksi minuuttia ennen päätössummeria, jos olen ollut autolla matsissa ja peli on ollut selvä tai lähes selvä. Tulen hallille pääsääntöisesti suoraan toimistolta. Itse vietän ne pari minuuttia plus ruuhkassa säästetyt mieluummin vaimon kanssa kotona, kun katselen unista träppiä, mailahäirintää ja jonkun Skodan perävaloja. Enkä todella ymmärrä miksi minun pitäisi jäädä sinne katsomaan kun aikuiset miehet kättelevät toisiaan.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itse olen viimeisen kymmenen vuoden aikana lähtenyt varmaan 99% prosenttia matseista vähintään kaksi minuuttia ennen päätössummeria, jos olen ollut autolla matsissa ja peli on ollut selvä tai lähes selvä. Tulen hallille pääsääntöisesti suoraan toimistolta. Itse vietän ne pari minuuttia plus ruuhkassa säästetyt mieluummin vaimon kanssa kotona, kun katselen unista träppiä, mailahäirintää ja jonkun Skodan perävaloja. Enkä todella ymmärrä miksi minun pitäisi jäädä sinne katsomaan kun aikuiset miehet kättelevät toisiaan.

Joo tekeehän tätä moni ja paljolti ymmärränkin kaltaisesi selityksen. Tuo vaan usein hämmensi varsinkin, jos olisi ollut itse pelissä jännitettävää vielä lopussa. Toki isukki viritti ne Auran Aallot radioon, että kuulimme miten käy.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tällainen muisto menneisyydestä löytyi ATK:lta. Oi niitä aikoja..

 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Kertokaas paikalliset, millaista on ollut kauden aikana katunäkyvyys? Eilen pyörin kaupungilla ennen peliä, enkä nähnyt missään mitään Palloseuran playoffkevääseen viittavaa. Täysin mahdollista että yhden päivän otannalla ei vain osunut silmiin, mutta miten on asian laita? Näkyykö TPS katukuvassa?
Somemarkkinointi etenkin omilla kanavilla on kustannustehokasta, mutta tavoittaa vain pienen ryhmän potentiaalista kohdeyleisöä. Toivottavasti perinteisestä, toki kalliimmasta näkyvyydestä ei ole tingitty liikaa.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Kertokaas paikalliset, millaista on ollut kauden aikana katunäkyvyys? Eilen pyörin kaupungilla ennen peliä, enkä nähnyt missään mitään Palloseuran playoffkevääseen viittavaa. Täysin mahdollista että yhden päivän otannalla ei vain osunut silmiin, mutta miten on asian laita? Näkyykö TPS katukuvassa?
Somemarkkinointi etenkin omilla kanavilla on kustannustehokasta, mutta tavoittaa vain pienen ryhmän potentiaalista kohdeyleisöä. Toivottavasti perinteisestä, toki kalliimmasta näkyvyydestä ei ole tingitty liikaa.

Ei näy. Ainakaan itse en näe vaikka päivittäin vietän aikaa keskustassa työni puolesta.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kertokaas paikalliset, millaista on ollut kauden aikana katunäkyvyys? Eilen pyörin kaupungilla ennen peliä, enkä nähnyt missään mitään Palloseuran playoffkevääseen viittavaa.

Torstaina olin viittä vailla menossa hallille, vaikka en olisi missään nimessä voinut olla loppuun saakka. Loppupeleissä järki voitti ja seurasin televisiosta. Jo ensimmäisen erän aikana tuli tietysti velvollisuuksia, joita oli lähdettävä hoitamaan. Ajelin kaksi kertaa hallin ohi Suikkilantietä matsin ollessa käynnissä. Ensimmäisen kerran ehkä juuri toisen erän alettua (~19:15?), jälkimmäisen kerran aivan matsin varsinaisen peliajan loppupuolella (~21:00?).

Jos en olisi tiennyt, mistään en olisi huomannut, että siellä on SM-liigan puolivälieräottelu käynnissä. Tietysti tarkemmalla zoomauksella olisi varmasti huomannut peltoparkeissa nököttäviä autoja. Väittäisin, että muutama vuosi sitten halli oli jopa runkosarjamatsien aikana paremmin valaistu ulkopuolelta kuin torstaina. Jotain siitä selkeästi puuttui - en osaa sanoa mitä.

Yleisesti: ei katukuvassa mitään varsinaista pudotuspelihuumaa näy!
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Sunnuntai ja peli alkaa 18.30. Mikähän idea tuossa on? Luulisi jopa karkoittavan lapsiperheitä.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Sunnuntai ja peli alkaa 18.30. Mikähän idea tuossa on? Luulisi jopa karkoittavan lapsiperheitä.
Pitää saada TV-pelit eri aikaan. joo onhan tuo vähän suolesta. Viimeksi kun meni jatkoajalle oltiin vähän kymmenen kotona. Ei ihan ideaali kun seuraavan päivän oli eskari.

Tän ehtoon 18.30 alku ei liity tv-lähetysaikaan, vaan A-junnujen pronssipeliin. Joka nyt oltaisiin voitu pelata vaikka Kupittaalla. Toki osa TPS-henkisistä katsoo ensin A:n pelin ja sitten liigapelin perään.
Mutta perseestähän tuo alkamisaika näissä pleijaripeleissä on, kuin myös viikolla, jos menee monellekin jatkoajalle. Jos päättyy varsinaisella, niin eihän tuo eroa arkimatsista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mukavaa, että fanit arvostavat näin paljon omia junioreitaan...Toki muna pystyssä ollaan aina mahdollista kultaa juhlimassa.

Arvostan pelaajia, mutta sarjassa pystyttiin voittaja määrittämään ilman mitään urheilullista panosta viime kaudellakin. Niin ei nämä pelit pitäisi vaikuttaa Liigan peleihin millään tavalla tälläkään kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös