Lihapiirakka
Jäsen
En ymmärrä miksi maalin jälkeen soitetaan ennen aloitusta metallicaa. Mikään ei ole kauniimpaa kuin päästä hunajatassa "teepeeääs teeee peee äääääs"-kohtaan. Olis voinu videotarkistuksenkin vetää vaikka repeatilla hunajaa.
Eilen pitkästä aikaa hallilla. Automäärästä päätellen jokainen katsoja oli tullut kahdella autolla, kun messukeskuksenkin parkkipaikka oli aika hyvin täytetty.Yleisömäärien ilmoitus ihmetyttää. Voisin lyödä sukukalleuteni pantiksi, että molemmissä IFK-otteluissa on ollut ilmoitettua enemmän porukkaa.
Ravintolakatsomo oli mieleinen, ja juotavat ja syötävät tulivat appin kautta tilattaessa oikeasti nopeasti. Pelkkää kiitosta. Pysäköinti oli yhtä toivotonta kuin kymmenen vuotta sittenkin. Suurimman hidasteen siihen toki tekee tuo portilla rahastus.
Joka tapauksessa tuo porteilla rahastaminen on kyllä niin vanhanaikaista kuin olla ja voi. Eikö P-kuponkia voisi ostaa etukäteen jonka voisi näyttää porteilla?
Tepsin äpistä saa tuon ostettua ja se on kyllä hemmetin helppo ja kätevä tapa maksaa pysäköinti. Suosittelen kyllä muillekin.
Viestintähän tuosta on epäonnistunut täysin. Miksei vaikka ottelu-infossa lue asiasta jotain?
Ihmettelen kyllä sitäkin että 6 euron takia voidaan vaeltaa melkein puoli kaupunkia ilmaiselle parkkipaikalle, etenkin Turussa jossa auto pitää saada kaupan oven eteen parkkiin.
Itse olen viimeisen kymmenen vuoden aikana lähtenyt varmaan 99% prosenttia matseista vähintään kaksi minuuttia ennen päätössummeria, jos olen ollut autolla matsissa ja peli on ollut selvä tai lähes selvä. Tulen hallille pääsääntöisesti suoraan toimistolta. Itse vietän ne pari minuuttia plus ruuhkassa säästetyt mieluummin vaimon kanssa kotona, kun katselen unista träppiä, mailahäirintää ja jonkun Skodan perävaloja. Enkä todella ymmärrä miksi minun pitäisi jäädä sinne katsomaan kun aikuiset miehet kättelevät toisiaan.Huipennuksena se, että lähdetään matsista 5min ennen loppua, että ehtii ennen sitä jonoa. :D
Itse olen viimeisen kymmenen vuoden aikana lähtenyt varmaan 99% prosenttia matseista vähintään kaksi minuuttia ennen päätössummeria, jos olen ollut autolla matsissa ja peli on ollut selvä tai lähes selvä. Tulen hallille pääsääntöisesti suoraan toimistolta. Itse vietän ne pari minuuttia plus ruuhkassa säästetyt mieluummin vaimon kanssa kotona, kun katselen unista träppiä, mailahäirintää ja jonkun Skodan perävaloja. Enkä todella ymmärrä miksi minun pitäisi jäädä sinne katsomaan kun aikuiset miehet kättelevät toisiaan.
Kertokaas paikalliset, millaista on ollut kauden aikana katunäkyvyys? Eilen pyörin kaupungilla ennen peliä, enkä nähnyt missään mitään Palloseuran playoffkevääseen viittavaa. Täysin mahdollista että yhden päivän otannalla ei vain osunut silmiin, mutta miten on asian laita? Näkyykö TPS katukuvassa?
Somemarkkinointi etenkin omilla kanavilla on kustannustehokasta, mutta tavoittaa vain pienen ryhmän potentiaalista kohdeyleisöä. Toivottavasti perinteisestä, toki kalliimmasta näkyvyydestä ei ole tingitty liikaa.
Jahka toriparkkihässäkkä valmistuu, voisi alueesta tehdä mustavalkoisen. Torin kauttahan kulkee melkein mikä vaan Turussa. Saa kopsata.Ei näy. Ainakaan itse en näe vaikka päivittäin vietän aikaa keskustassa työni puolesta.
Noilla valotauluilla pyörii mainoksia aika taajaan ympäri kaupunkia.Ei näy. Ainakaan itse en näe vaikka päivittäin vietän aikaa keskustassa työni puolesta.
Kertokaas paikalliset, millaista on ollut kauden aikana katunäkyvyys? Eilen pyörin kaupungilla ennen peliä, enkä nähnyt missään mitään Palloseuran playoffkevääseen viittavaa.
U20-peli klo 14.Sunnuntai ja peli alkaa 18.30. Mikähän idea tuossa on? Luulisi jopa karkoittavan lapsiperheitä.
Pitää saada TV-pelit eri aikaan. joo onhan tuo vähän suolesta. Viimeksi kun meni jatkoajalle oltiin vähän kymmenen kotona. Ei ihan ideaali kun seuraavan päivän oli eskari.Sunnuntai ja peli alkaa 18.30. Mikähän idea tuossa on? Luulisi jopa karkoittavan lapsiperheitä.
U20-peli klo 14.
Oikeasti? Eikö noita vitun Hippo-kisapelejä olisi voinut pelata vaikka 10:00.
Miten vitussa Turussa voidaan paskantaa omiin housuihin ihan saatana koko ajan.
Sunnuntai ja peli alkaa 18.30. Mikähän idea tuossa on? Luulisi jopa karkoittavan lapsiperheitä.
Pitää saada TV-pelit eri aikaan. joo onhan tuo vähän suolesta. Viimeksi kun meni jatkoajalle oltiin vähän kymmenen kotona. Ei ihan ideaali kun seuraavan päivän oli eskari.
Mukavaa, että fanit arvostavat näin paljon omia junioreitaan...Toki muna pystyssä ollaan aina mahdollista kultaa juhlimassa.