Jii kirjoitti:
Aamun tusarissa on kohta, joka kertoo paljon:
TPS:n kotiotteluiden oheisohjelma ei ole saanut pelkästään myönteistä palautetta turkulaisyleisöltä. Toimitusjohtaja lupaa, että Turkuhallin tunnelma hiotaan vielä kuntoon kauden kuluessa.
Kas kummaa, että palaute on ollut surkeaa. Vielä kun joskus opittaisiin tekemään näitä ottelutapahtumaa koskevia ratkaisuja jo alunperinkin yleisön toiveita kuunnellen, eikä selitettäisi kannattajille paskaa á la "Tämäkin muutos lähti kannattajien toiveista" samalla kun poistetaan tapahtumasta toimivia elementtejä. Tämä siis Kobrien lähtöön ja siihen liittyviin kommentteihin viitaten.
Tästäkin huolimatta: Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, hyvä että jotain reaktiota on mennyt perille asti. Kunhan tuo luvattu "tunnelman hionta" vaan sitten näkyisi myös jossain. Tämä lupaus kyllä muistetaan ja siitä tullaan muistuttamaan, mikäli meno jatkuu samana.
edit: Lisätäänpäs vielä sellainen huomio, kun tämä nyt kerran liittyy tuohon samaan lehtijuttuun. Tepsi tiedotti kesällä seuraavasti:
"HC TPS Turku Oy aloitti toukokuussa kausikorttikampanjan, jossa ennen juhannusta kausikortin lunastaneiden kesken arvottiin MP Team Salosen Yamaha Aerox R –moposkootteri sekä kolme Viking Linen luksusristeilyä.
- Kampanjan myötä kausikortteja on mennyt 20 prosenttia enemmän kuin viime vuonna vastaavaan aikaan, TPS:n markkinointipäällikkö Rauno Sjöroos kertoi tyytyväisenä."
Tänään sitten Turun Sanomissa: "TPS:n kahdessa kotiottelussa katsojia on tänä syksynä ollut yhteensä 11 147, kun viime vuonna yleisöä oli 12 756. Jouko Narvanmaan mukaan kausikortteja on myyty samaan tahtiin kuin aikaisempinakin kausina."
Taisi siis skootterikampanja vain siirtää vakioasiakkaiden ostoajankohtaa aiemmaksi sen sijaan, että olisi lisännyt maksavien asiakkaiden määrää. Ei toki sinänsä yllätä ja tämä lähinnä yleishuomiona eikä niinkään loanheittotarkoituksessa.