Lord Nikon
Jäsen
Niin, mutta tässähän se ongelma juuri onkin, eikö vain kanssa-tepsiläiset? ;)
Ja se myös että en ainakaan viime kaudella itse huomannut saatikka harkka peleissä että niitä olisi edes käytetty.
Niin, mutta tässähän se ongelma juuri onkin, eikö vain kanssa-tepsiläiset? ;)
Joku täällä jutteli, että tekniikan miehet eivät saa palkkaa harjoittelusta, toisin sanoen kylmiltään tekevät hommaa ja se kyllä näkyi. Tuli siinä naureskeltua sitä hommaa aika useasti. Onko se sitten parempi, ettei viitsitä harjoitella kun ei palkkaakaan saada ja päästään nolaamaan itsemme muutaman tuhannen ihimisen edessä viikottain? Itse en ainakaan kehtaisi.
Tuohon jaakon edelliseen viestiin viitaten mietin että kun halli ei skulaa täysillä niin eikai sitä koko vuokraakaan tarvi maksaa... Mietitään jos vuokraat auton joka käy silloin tällöin , yskähdellen ja sammuilee välillä niin en ainakaan itse pidä autoa kauaa tai en ainakaan siitä mitään maksa. Ensikaudeksi kupittaalle pelaamaan !
Miten se voi olla niin vaikeeta Turussa, kun muuallakin tämä onnistuu?
http://www.youtube.com/watch?v=klPa_Pk-z4g
Uudet ukot tilalle ja/tai kokonaan oma crew hallille, siinä helppo resepti.
Tärkein asia kuitenkin eli tanssitytöt oli ainakin eilisen tv-pelin perusteella saatu huomattavasti parempaan iskuun viime vuosiin verrattuna :)
En mä kyllä oikein tajua että mitä tuossa tekniikassa niin erityisesti harjoiteltavaa on. Videotaululle saa just sitä matskua mitä sinne haluaa, jos joku ei osaa omia työkalujaan käyttää, niin aika perseelleen on homma laitettu. Valo-ohjaimiin ja dj-laitteisiin pätee sama. Aika erikoinen selitys siis sekin, että tekniikka ei ole harjoitellut. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että showalalla tekniikkapuolen kavereiden täytyy osata hyvinkin dynaamisesti soveltaa lennosta kaikki mahdollinen.Joku täällä jutteli, että tekniikan miehet eivät saa palkkaa harjoittelusta, toisin sanoen kylmiltään tekevät hommaa ja se kyllä näkyi.
Perkele Joe Satrianin Crowd Chant soimaan, parempaa tunnelman nostattajaa tuskin löytyy..
http://youtube.com/watch?v=twgExz9EPLM
Ei muka toimi?
Ileisesti siinä on miksattuna pari biisiä päällekäin ihan tarkotuksellakin.Kun tuo sisääntulomusa on aivan järkyttävässä kondiksessa, parikin musaa soi päällekäin välillä(yleensä), niin jos tänäänkin homma kusee niin pistän varmasti palautetta toimistolle.
Tietääkö joku muuten mikä niiden valojen funktio on jotka on tulostaulun alla? jotain stroboja? Aika kalliin näköisiä valoja joista näkyy vaan punaiset standby valot tms. ovat päällä (ehkä). Avauspelissä en huomannut katsoa, mutta kahessa viimesessa ainakin olivat koko ajan pois päältä..Strobo sopisi hyvin tuohon alkuun, kun kerran savuakin on saatu.
Ovat kuulemma paskana. Piti toimia jo viime pelissä, mutta ilmeisesti ei ollutkaan korjattu. Niillä pitäsi saada esim. TPS:n logon jäähän etc.Tietääkö joku muuten mikä niiden valojen funktio on jotka on tulostaulun alla? jotain stroboja? Aika kalliin näköisiä valoja joista näkyy vaan punaiset standby valot tms. ovat päällä (ehkä). Avauspelissä en huomannut katsoa, mutta kahessa viimesessa ainakin olivat koko ajan pois päältä..