Haluan katsoa peleissä jääkiekkoa, enkä kokea mitään kummallisia tunteita jotain maskottia kohtaan.
Hyvää reagointia Tepsiltä, mutta järjetön perseennäyttö Palloliitolta Tepsejä kohtaan. Lauantain futispelin alkamisaika alunperin oli 16:00 mutta Palloliitto päätti siirtää pelin alkamisaikaa tunnilla jonkun harjoitusmaaottelun takia, lajina futsal, paikkakuntana Vantaa. Miten ikinä jalkapallossa lauantaina käykään, niin mikäli pelit alkavat näillä alkamisajoilla jää kiekko-Tepsi jalkoihin kannattajien määrässä väkisin. Viime lauantaina pelien välillä oli kaksi tuntia ja bussifarsseilun takia futiksesta saapuneilta kannattajilta jäi koko ensimmäinen erä välistä.Futis-Tepsin karsintamatsin vuoksi on ensi lauantain 29.10 pelattava TPS-SaiPa siirretty alkamaan kello 19.00. Hyvää reagointia vaikka varmaankin jotkut eivät näista viikonlopun yöpeleistä niin perustakkaan.
Mielenkiinnosta, millä myyntivalteilla Tepsiläiset jäsenyyttään kauppaavat?Tepsiläisetkin yrittivät hankkia lisää jäseniä.
HC TPS teki tässä aivan oikein. Lauantainen päällekkäisyys selvisi vasta edellispäivänä, fakta että kyseessä on derby eilen. Varoitusaika harmillinen, mutta ainakin mielestäni siirron syy ymmärrettävä. Miksi kilpailla FC TPS:n kauden viimeisen ottelun kanssa kun voisi mahdollistaa pääsyn molempiin peleihin?Ei ole todellista. Mä kun olen varannut bussiliput tuon kello 17 mukaan. Sekä menon että paluun. No.. Eihän se bussilippu paljon maksanut (11€). No saipapeli jää väliin. Eipä sen kummempaa. Ärsyttää tälläiset varoitusajat.
Ei ole todellista. Mä kun olen varannut bussiliput tuon kello 17 mukaan. Sekä menon että paluun. No.. Eihän se bussilippu paljon maksanut (11€). No saipapeli jää väliin. Eipä sen kummempaa. Ärsyttää tälläiset varoitusajat.
Nyt kun päästiin siitä liian pitkästä maalintekijän nimen venyttämisestä, niin avot!
Miten mahtaa muuten olla. Toi kuljetus halliin. Pelipäivinä jolloin on oheistapahtumaa, esim nyt ylihuomenna kun on se Interin ja Tepsin ottelu joka näytetään Sport barissa niin lähteekö bussit sen verran aikaisin että ehtii katsomaan tuota matsia vai lähteekö ne normaalisti tuntia ennen pelin alkua. Tässä tapauksessa siis 18.00
Kuka lie asialla, mutta hyvää työtä on tehty visuaalisen ilmeen osalta.
Mihin on jäänyt vanha kunnon "Tepsi tekee kohta maalin..." -biisi?
Lisäksi viimekaudellakin taidettiin soittaa näitä "C'mon Tepsi" yms muita lauluja. Ovat osa historiaa ja minun mielestä näitä oli kiva kuulla hallilla edelleen
Nuo vanhat biisit ovat kyllä ihan hauskoja, joskin ymmärrän ettei varsinkaan nuoremmalle väelle niillä ole samanlaista nostalgia-arvoa.
No ei kai ole tai voi tullakaan jos niitä ei soiteta. Itse en ole kiinnittänyt asiaan sen suurempaa huomiota, mutta totta helvetissä noita perinteisiä ralleja pitää soitella kaikenmaailman Keekkien välissä. Jotkut Fintelligensit sun muut vaihtuvat vuosittain, mutta kyllähän nyt - jumalauta - Seitsemän seinähullua veljestä ja Erkki Liikanen ovat ikuisia.
Voittoon Super-Tps pitäisi mielestäni soida hallilla. Mielestäni parhaita Tps kannatuslauluja ja tunnelman nostattaja.