Kyllä mulla hyvityskoodi toimii. Kuva nykii hiukan, mutta en muista parempaakaan nähneeni. Riittävän nopea netti ja IE käytössä.Hyvityskoodi tuli viime viikon HPK-HIFK-mykkäkiekkoilusta. Muuten oikein kiva, mutta ilmaiskoodi taas ei toimi lainkaan. Mites muut, toimiiko HIFK-Ässät-ottelun lähetys?
On tämä hienoa touhua...
Kuka selostaa Pelicans-Kärpät matsia? On meinaan surkein selostaja ikinäkoskaanmissään! Ei hyvänen aika mistä tollasia mumisijoita oikeen kaivetaan?
Asiasta toiseen: Oliko joku tarkkasilmäinen/korvainen Hodgmanin jäähyn kohdalla vielä hereillä ennen totaalista nukahtamista selostajan takia? Aivan kuin olisin kuullut Hodgmanin huutaneen suomeksi "v***u!" jäähyboksiin mentäessä. Voi olla että näin ja kuulin väärin, mutta aika hupaisaa että pelikaverit ovat opettaneet suomalaista sivistyssanastoa. (tai no, näin taitaa olla useamman ulkomaalaispelurin kohdalla) :)
Noniin, JÄLLEEN KERRAN joutui reklamoimaan tätä paskafirmaa. HPK-Blues-ottelu ei toimi ollenkaan, urpo näyttää pelkkää mustaa kuvaa.
Ja jälleen kerran joutuu ihmettelemään, sillä minulla lähetyksessä ei ollut mitään vikaa... Lähtikö peli käyntiin ollenkaan vai menikö kesken kaiken mustaksi?
Ei lähtenyt käyntiin, pukkasi virheilmoituksen, notta "connection failed blaa blaa..".
Ei lähtenyt käyntiin, pukkasi virheilmoituksen, notta "connection failed blaa blaa..".
No eipä ton kotiinpäinvetäjän
Mulla on tullut välillä sama, olen sulkenut selaimen ja käynnistänyt samantien uudestaan ja homma on pelittänyt. Ilmeisesti ongelma johtuu siitä, kun on valmiiksi kirjautuneena sisälle kun lähetys ei ole vielä alkanut. Sitten kun peli alkaa, sivusto heittää tavallaan pihalle tms. Näin olen itse käsittänyt ongelman, vaikka en olekaan mikään asiantuntija.
Pelaajakortit on varmaan näytetty 7 kertaa samoista pelaajista. Esimerkiksi Laschin pelaajakortissa luki että mies on pelannut 10 matsia tehoin 4+6. Voisivat petrata näissä.
Yritin kikkailla myös urlien kanssa ja avata streamin suoraan mediasoittimeen, mutta se nyt oli luonnollisesti mahdotonta.
Voisivat joo, mutta kunhan nyt ensin sen PÄÄTUOTTEENSA, eli itse OTTELUN näkymisen saisivat kondikseen ;)
Sen jälkeen vasta kaikki muu "karkki".
Kokeilin eri selaimilla, käynnistin koneen uudelleen ja ties vaikka mitä. Ei auttanut mikään, eikä ole eka kerta urpon kanssa. Sen toimivuus on lähinnä kuun asennosta kiinni, sillä mitään osaamista tekkipuolella ei lafkassa tunnu olevan.
Urpo voisi unohtaa selostuksen ja kommentoinnin kokonaan ensi kaudelle, näyttää vain kuvaa pelistä. Pelkät yleisön äänet kiinnostavat paljon enemmän kuin nämä himaselostajat. Näin tuotantokustannuksetkin saataisiin minimiin ja yksittäinen ottelu voisi maksaa esim. 5 euroa nykyisen 9 sijaan...
Surkean tuotannon huomasi myös Veikkausliigassa, kun esimerkiksi Tepsin hylätystä paitsiomaalista Interiä vastaan ei saatu kuin yksi hidastus ja se oli pääkamerasta. Siitä kulmasta ei kukaan pystynyt sanomaan yhtään mitään. Mahtoikohan edes olla muita kameroita koko pelissä (no, haastatteluja varten varmaan yksi), ei ainakaan sillä kenttäpuoliskolla, jossa tuo tilanne tapahtui. Joka tapauksessa, ilmeisesti talous on niin tiukalla, että kaikista säästetään ja homma on mennyt täten pelleilyksi.Sihvonen avautui Urheilulehdessä ihan aiheesta lähetysten tämän hetkisestä tasosta. Jotkin yksittäiset huippumatsit (=Jokerit-IFK) saattavat välillä tuoda mukanaan ihan laadukkaan lähetyksen, mutta muuten alas on menty ja lujaa.