Tässä tätä litaniaa ihan vain kaikkien iloksi. Näitä kaikkia kun alkaa tekemään ja moneen kertaan, missä ihmeen välissä pitäisi katsoa sitä ottelua, josta maksaa??
"Hei,
Tiedossamme ei ole yleistä ongelmaa, joka olisi estänyt illan lähetysten näkymisen.
Jos koet ongelmia palvelumme käytössä kannattaa kokeilla seuraavia ohjeita:
1) sivun uudelleen lataaminen
2) välimuistin tyhjennys ja sivun uudelleen lataaminenTyhjennä selaimen
välimuisti ja lataa sivu uudelleen. Ohjeet selaimesi välimuistin (cache)
tyhjentämiseen löydät täältä
How do I clear my web browser's cache, cookies, and history? - Knowledge Base
>3) Päivitä Flash-plugin:
Adobe - Install a different version of Adobe Flash Player ja tarkista
laitteiston vähimmäis määritykset, verkkoyhteyden toimivuus sekä nopeus. Jos
käytät langatonta verkkoa testaa toistuuko ongelma kun liität koneen johdolla
verkkoon. Muista että emme pysty takaamaan palvelun toimivuutta 3G verkossa /
mokkulalla.
4) Kokeile toista selainta ja päivitä selain. Suosittelemme käyttämään
seuravia selaimia Internet Explorer 8.0 tai uudempi, Firefox 2.0 tai uudempi,
Safari 3.0 tai uudempi
5) Tarkista ettei muita ohjelmia ole käynnissä ja sammuta ohjelmat
tarvittaessa.
6) Varmista ettei samassa verkossa ole muita netin käyttäjiä jotka voivat
kuormittaa verkkoa.
7) Vaihda lähetyksen resoluutiota videoikkunan valikosta ''Korkealaatuinen /
Normaalilaatuinen''.
8) Käynnistä kone ja internetyhteys uudelleen."
Argh, kun on kohta 12 vuotta puljannut työkseen atk laitteiden ja ongelmien kanssa ja harrastuksekseen ennen tätä, ei jaksaisi enää kotona viilata ja hinkata yhden helevetin nettistriimin kanssa, etenkin kun kaikki muu toimii loistavasti.
Mitähän ne vastaa seuraavaksi, kun lähtee viestiä, ettei ehtinyt katsoa maksamaansa ottelua ollenkaan, kun seurasi UrhowebTV:n asiakaspalvelun antamia ohjeita??? (joku kiva hymiö tähän kohtaan tai jotain)