Onko kellään muulla Urho Soneran kaapelissa pimeänä?
Edit: typo
kreivin aikaan pimeni UrhoTV, nyt kylläkin syy Sonerasa. Sain juuri ruoka-annoksen valmiiksi ja istahdin sohvalle klo 18.29, kuuntelin Peltomaan jutustelua. Sitten avauskentälliset kentälle, *zäp* -suojattu ohjelma- -->#%&#%ttu saa%¤&%¤!!!
Häiriötiedote Soneralta
http://www.sonera.fi/Asiakastuki/H%E4iri%F6tiedotteet
Jepjep... Itsekin rupesin kiroamaan boksiani syvimpään helvettiin kun meni epäkuntoon juuri kun peli oli alkamassa, mutta kirosanani suuntautuvatkin Soneran suuntaa. Kenelläkään tietoa häiriön mahdollisesta kestoajasta?
Eipä taida olla enää ilmainen peli, kun vihdoin sain toimimaan niin nyt se kysyy aktivointikoodia. Vai pitäisi tuosta paskasta maksaa vielä..
Ei oo vielä tietoa, mutta jos sais jossain vaiheessa yhteyden tuonne Soneran vikapalveluun niin voin v*ttuilun ohessa tuota kysyä... :)
Edit: Sain yhteyden ja vika on kuulemma paikallistettu ja sitä korjataan. Illan aikana pitäs korjaantua. Sehän auttaa ihan hitosti! :/
Hola!
Itsellä on tommoinen "arvokoodi", jolla pitäisi saada siis yksi ottelu ilmatteeksi..
No, nyt sitten olin pistämässä sitä tohon "arvokoodi" kohtaan illan lätkäpeliin ja mitään ei tapahdu?
Onko kyse mun osaamattomuudesta, tai urpotv:n palvelusta taas? Ensimmäistä kertaa käytän tätä arvokoodi -juttua.
Tietävät voisivat valaista minua ennen kuin peli alkaa.. Jos nimittäin homma kusee jotenkin urpon osalta niin pitää soittaa asiakaspalveluun vihanen puhelu... (Taas!)
Kiitos!
Hola!
Itsellä on tommoinen "arvokoodi", jolla pitäisi saada siis yksi ottelu ilmatteeksi..
No, nyt sitten olin pistämässä sitä tohon "arvokoodi" kohtaan illan lätkäpeliin ja mitään ei tapahdu?
Onko kyse mun osaamattomuudesta, tai urpotv:n palvelusta taas? Ensimmäistä kertaa käytän tätä arvokoodi -juttua.
Tietävät voisivat valaista minua ennen kuin peli alkaa.. Jos nimittäin homma kusee jotenkin urpon osalta niin pitää soittaa asiakaspalveluun vihanen puhelu... (Taas!)
Kiitos!
Oi kun mukavaa, vittu!
Sain s-postiin kuitin tänään ostamastani ottelusta. Ostopäiväksi on merkitty 31.12.1969, ei ihme ettei enää toimi.