URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 638 947
  • 11 960

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Ei toimi täälläkään. Ei edes anna kirjautua sisään. Antaa olla!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Rollossa sama vika. Soneran kaapeli ja noin 80% kanavista pimeänä. Hiton hieno kärkikamppailu juu!
 

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
kreivin aikaan pimeni UrhoTV, nyt kylläkin syy Sonerasa. Sain juuri ruoka-annoksen valmiiksi ja istahdin sohvalle klo 18.29, kuuntelin Peltomaan jutustelua. Sitten avauskentälliset kentälle, *zäp* -suojattu ohjelma- -->#%&#%ttu saa%¤&%¤!!!


Häiriötiedote Soneralta

http://www.sonera.fi/Asiakastuki/H%E4iri%F6tiedotteet
 

Destroyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
kreivin aikaan pimeni UrhoTV, nyt kylläkin syy Sonerasa. Sain juuri ruoka-annoksen valmiiksi ja istahdin sohvalle klo 18.29, kuuntelin Peltomaan jutustelua. Sitten avauskentälliset kentälle, *zäp* -suojattu ohjelma- -->#%&#%ttu saa%¤&%¤!!!


Häiriötiedote Soneralta

http://www.sonera.fi/Asiakastuki/H%E4iri%F6tiedotteet

No tähän aivan sama. Ruoka eteen ja odotettavissa hyvää kiekkoviihdettä.... tai sitten ei. Toivottavasti nyt saisivat nopeasti näkymään.
 

Karhuvaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jepjep... Itsekin rupesin kiroamaan boksiani syvimpään helvettiin kun meni epäkuntoon juuri kun peli oli alkamassa, mutta kirosanani suuntautuvatkin Soneran suuntaa. Kenelläkään tietoa häiriön mahdollisesta kestoajasta?
 

waterboy_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue
Jepjep... Itsekin rupesin kiroamaan boksiani syvimpään helvettiin kun meni epäkuntoon juuri kun peli oli alkamassa, mutta kirosanani suuntautuvatkin Soneran suuntaa. Kenelläkään tietoa häiriön mahdollisesta kestoajasta?

Ei oo vielä tietoa, mutta jos sais jossain vaiheessa yhteyden tuonne Soneran vikapalveluun niin voin v*ttuilun ohessa tuota kysyä... :)

Edit: Sain yhteyden ja vika on kuulemma paikallistettu ja sitä korjataan. Illan aikana pitäs korjaantua. Sehän auttaa ihan hitosti! :/
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä taida olla enää ilmainen peli, kun vihdoin sain toimimaan niin nyt se kysyy aktivointikoodia. Vai pitäisi tuosta paskasta maksaa vielä..
 

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
Eipä taida olla enää ilmainen peli, kun vihdoin sain toimimaan niin nyt se kysyy aktivointikoodia. Vai pitäisi tuosta paskasta maksaa vielä..

Joo, kaiken hyvän lisäksi hintakin on vielä noussut.

EDIT: Eipä muuten näytä tuo maksaminen onnistuvan vieläkään. Herjaa että "kaikki kentät ovat pakollisia" vaikka kaikki kolme on oikein täytetty. No, turha tuota olisikaan enää tässä vaiheessa ryhtyä maksamaan, ei tuo sentään niin paljon kiinnosta.
 
Viimeksi muokattu:

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Soneran kaapeli toimii taas. KalPa-Lukko pyörii. Tunnin säätivät siis.
 

waterboy_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue
Ei oo vielä tietoa, mutta jos sais jossain vaiheessa yhteyden tuonne Soneran vikapalveluun niin voin v*ttuilun ohessa tuota kysyä... :)

Edit: Sain yhteyden ja vika on kuulemma paikallistettu ja sitä korjataan. Illan aikana pitäs korjaantua. Sehän auttaa ihan hitosti! :/

Vanha viisaus piti jälleen paikkaansa eli "v*ttuilu pitää maailman pyörimässä". Urho heräs henkiin... :)
 

Ferris

Jäsen
Nyt Urholla silmät ja korvat auki! Ens tiistain peliksi voisi valita vaikka tuon SaiPa-Tapparan, kun kumpikin joukkue tiukasti taistelee samoista pisteistä ja pudotuspelipaikoista. Eikä SaiPaa ainakaan ole tainnut näkyä vähään aikaan ruudussa muutenkaan....
 

Jeppe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Anaheim Ducks
Hola!

Itsellä on tommoinen "arvokoodi", jolla pitäisi saada siis yksi ottelu ilmatteeksi..
No, nyt sitten olin pistämässä sitä tohon "arvokoodi" kohtaan illan lätkäpeliin ja mitään ei tapahdu?

Onko kyse mun osaamattomuudesta, tai urpotv:n palvelusta taas? Ensimmäistä kertaa käytän tätä arvokoodi -juttua.

Tietävät voisivat valaista minua ennen kuin peli alkaa.. Jos nimittäin homma kusee jotenkin urpon osalta niin pitää soittaa asiakaspalveluun vihanen puhelu... (Taas!)

Kiitos!
 

Jimisola

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Hola!

Itsellä on tommoinen "arvokoodi", jolla pitäisi saada siis yksi ottelu ilmatteeksi..
No, nyt sitten olin pistämässä sitä tohon "arvokoodi" kohtaan illan lätkäpeliin ja mitään ei tapahdu?

Onko kyse mun osaamattomuudesta, tai urpotv:n palvelusta taas? Ensimmäistä kertaa käytän tätä arvokoodi -juttua.

Tietävät voisivat valaista minua ennen kuin peli alkaa.. Jos nimittäin homma kusee jotenkin urpon osalta niin pitää soittaa asiakaspalveluun vihanen puhelu... (Taas!)

Kiitos!

Mulla sama! Mitään ei tosiaan tapahdu ja se pistää nyt "hieman harmittamaan"...
 

Vihta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hola!

Itsellä on tommoinen "arvokoodi", jolla pitäisi saada siis yksi ottelu ilmatteeksi..
No, nyt sitten olin pistämässä sitä tohon "arvokoodi" kohtaan illan lätkäpeliin ja mitään ei tapahdu?

Onko kyse mun osaamattomuudesta, tai urpotv:n palvelusta taas? Ensimmäistä kertaa käytän tätä arvokoodi -juttua.

Tietävät voisivat valaista minua ennen kuin peli alkaa.. Jos nimittäin homma kusee jotenkin urpon osalta niin pitää soittaa asiakaspalveluun vihanen puhelu... (Taas!)

Kiitos!

Tietävämpi tuskin olen koska myös minulla on nyt sekä toimimaton arvokoodi että maksettu ottelu, mutta kumpikaan ei toimi.

Hyvä UrhoTV, hyvä SM-liiga
 

Jeppe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Anaheim Ducks
Sain s-postiin kuitin tänään ostamastani ottelusta. Ostopäiväksi on merkitty 31.12.1969, ei ihme ettei enää toimi.

Itsellä ihan oikea päivä (4.3) eikä silti toimi... VIttu mitä paskaa oikeesti tää urhotv...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös