URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 636 355
  • 11 960

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Lauantai 13.03 Tv-matsi Jyp-Jokerit, Urho ei ole ilmoittanut missään mutta ainut peli joka alkaa 18:30 joten voi pitää varmana.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Urpo-tv julkaissut loppukauden sisältävän televisiointi-lähetysajat. Pleikkareista tulee sitten se neljä matsia per viikko:Ohjelma. Ihan mukavasti tulee kiekkoa töllöstä huhtikuussa ;)
 

Sammeri2

Jäsen
Ritari selosti syksyllä ainakin yhden matsin, olisiko ollut joku Rauman peli kyseessä. Sormunen on tuurannut Jaloa muutaman kerran ja Ritari kertaalleen. Ihan sujuvaa selostusta on luvassa.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös Ritari ole juuri tämä, joka selosti MM-kisojen jämäottelut Urheilukanavalla: "Ankipans, josta tulee mieleen apina." Meikäläisen makuun käy vähän liikaa falsetissa, vaikkei sentään samassa määrin kuin salibandy-selostajat Jani Alkio ja Jani Alkion äänikaksonen.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Sori jos tämä asia on jo täällä ollut ja anteeksi kamalasti jos joku innostuu vain pettyäkseen tulevaisuudessa.

Katselin tuossa URHOn sivuja ja sellaisen käsityksen tuosta yläpalkista saa että säälipleijareista TV:ssä näkyy 7 vs 10 -ottelut, mutta kummatkin pelit olisi mahdollista ostaa nettistreaminä. Jos asia on todellakin näin, niin URHO saa minulta täyden synninpäästön preseason-epäselvyyksistä. Vielä kun kovemmalla tahdilla ajettaisiin uusia selostajia ja studioisäntiä sisään, niin kukaties jonain päivänä jokainen voi kotonaan valita, minkä ottelun ruudultaan näkee.
 

Epsri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Arvatenki!

Lietsotaanpa vähäsen paniikkia jatkoaikaan.. Urhon sivut eivät taaskaan/edelleenkään päästä kirjautumaan sisään.
Taas jäi yhden potentiaalisen asiakkaan rahat saamatta tämäniltaisesta matsista.
Rupeaa saamaan niin eeppiset mittasuhteet tämän UrhoTV:n toiminta, että melkein pitää nauraa itkemisen sijaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Lietsotaanpa vähäsen paniikkia jatkoaikaan.. Urhon sivut eivät taaskaan/edelleenkään päästä kirjautumaan sisään.
Taas jäi yhden potentiaalisen asiakkaan rahat saamatta tämäniltaisesta matsista.
Rupeaa saamaan niin eeppiset mittasuhteet tämän UrhoTV:n toiminta, että melkein pitää nauraa itkemisen sijaan.

Mut päästi ainakin. Vaihda nimimerkin tilalle sun sähköpostiosoite jolla oot sinne kirjautunut aikanaan ja hoplaa, johan pelittää.

Hyviä katseluhetkiä vaan :D

Ja ps. Eihän noista ole tarvinu maksaa mitään pariin kuukauteen kun uusivat sivunsa. Mä oon kattonu ainakin kaikki pelit ilmaseks tähän asti.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lietsotaanpa vähäsen paniikkia jatkoaikaan.. Urhon sivut eivät taaskaan/edelleenkään päästä kirjautumaan sisään.
Taas jäi yhden potentiaalisen asiakkaan rahat saamatta tämäniltaisesta matsista.
Rupeaa saamaan niin eeppiset mittasuhteet tämän UrhoTV:n toiminta, että melkein pitää nauraa itkemisen sijaan.

Rahat, mitkä rahat? Nuo pelithän on näkyneet jo toista kuukautta ilmaiseksi jostain syystä. Hieman kusetuksen makua maksavia asiakkaita kohtaan.
 

Epsri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mut päästi ainakin. Vaihda nimimerkin tilalle sun sähköpostiosoite jolla oot sinne kirjautunut aikanaan ja hoplaa, johan pelittää.
Joo kyllä sähköpostilla olen kirjautunut jo moneen peliin nyt on ensimmäinen kerta kun alkaa mulla temppuilemaan.
Kaverilta kyselin kanssa eikä sekään päässyt kirjautumaan.
 

Epsri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rahat, mitkä rahat? Nuo pelithän on näkyneet jo toista kuukautta ilmaiseksi jostain syystä.
No sanotaan nyt näin, että maksaisin vaikka 10e pelistä jos NÄKISIN.
Nyt vaan taas on mahdotonta poistua täältä pöydän takaa johonkin kuppilaan peliä katsomaan.
 
Viimeksi muokattu:

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kokeiles tuota:

Koodi:
http://www.urhotv.fi/urho3/templates/URHO_template/getContent.php?username=SÄHKÖPOSTI&salasana=SALASANA&id=2

Korvaa sähköposti (lisäksi @-merkin tilalle %40) ja salasana.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
En kyllä pääse minäkään sisään sinne vaikka normaalisti piti sähköpostilla mennä. Mikä tuo edellinen ohje tuossa on? En oikein tuota nyt ymmärrä, voiko joku hitusen avata tyhmälle.
 

Epsri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eeppistä?

Kokeiles tuota
Asiakaspalvelusta tiedettiin kertoa, että tietokannoissa ongelmia eli ei toimi tänään. Uuden tunnuksen tekemällä voisi toimia, mutta siellä on joku IP blokki ilmeisestikkin ettei uutta pysty tekemään vaikka heittäis tiedot hatusta.

Aika retkellä tuntui pojat siellä olevan... riparadion voimalla siis mennään.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei kelvannut vaikka tein koko paskan jopa tyttöystävän tunnuksilla.

No on se ny perkele. Lähinnä vituttaa (lue harmittaa) raumalaisten ja kuopiolaisten puolesta joilta mahdollisesti jää tollanen peli näkemättä. Mä repisin perseeni. Mä voin kertoo tilanteita, mulla kun toimii ;)
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jooh, eihän se toimi. Kirjautumaan pääsen kyllä mutta mitään lähetystä ei tule.

Pitäkää tunkkinne.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen siinä käsityksessä, että Urpotv lopetti ilmaislähetykset netissä ja peli täytyy maksaa, joten sen takia ei ottelua luonnollisestikaan näy.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Itse olen siinä käsityksessä, että Urpotv lopetti ilmaislähetykset netissä ja peli täytyy maksaa, joten sen takia ei ottelua luonnollisestikaan näy.

No mistä tuo matsi ostetaan. Painat tuolla sivuilla "osti livematsi tästä", niin seuraavaksi aukee sivu, jossa on videoplayer, joka näyttää tyhjää. Tervetuloa uudistuneille sivuillemme. Ottelulähetys alkaa klo 18.15 yllä olevassa videoikkunassa. Nautinnollista otteluiltaa!

Ostaisin jos siihen annettais mahdollisuus.
 

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
Antza kirjoitti:
Itse olen siinä käsityksessä, että Urpotv lopetti ilmaislähetykset netissä ja peli täytyy maksaa, joten sen takia ei ottelua luonnollisestikaan näy.

Käsityksesi on väärä. Ottelun pitäisi tiettävästi olla ilmainen, mutta ongelma onkin ainakin itselläni nyt se, ettei palveluun pysty rekisteröitymään sisään.

Naurettavaa pelleilyä, saatana. UrhoTV:ltä siis.

EDIT: Tunnukseni on siis hävinnyt Urpon tietokannasta ja uutta en voi samasta IP-osoitteesta tehdä. Onneksi en olisikaan halunnut ottelua nähdä.
 
Viimeksi muokattu:

Steven

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames, Liverpool FC
Eihän tämä oikeasti voi olla näin vaikeaa. Kärkipeli, ja potentiaalisia katsojia olisi varmasti ollut normaalia liigakierrosta enemmän tarjolla tuohon nettipalveluun. Itsekin olisin joutanut peliä katselemaan. Kun ei niin ei, kiitos tästä taas UrhoTV.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No mistä tuo matsi ostetaan. Painat tuolla sivuilla "osti livematsi tästä", niin seuraavaksi aukee sivu, jossa on videoplayer, joka näyttää tyhjää. Tervetuloa uudistuneille sivuillemme. Ottelulähetys alkaa klo 18.15 yllä olevassa videoikkunassa. Nautinnollista otteluiltaa!

Ostaisin jos siihen annettais mahdollisuus.

Jaa no sitten ei ole mitään hajua. Jotain urpoilua sielä sitten.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Herranjestas, en muistanutkaan miten hyvä flow tuolla Ritarilla on. Tekstiä tulee kuin rynnäkkökivääristä.

Mikään sametinpehmeä radioääni kaverilla ei ole, vaan ääni on suorastaan puiseva, mutta tuo rytmitys on todella hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös