Lietsotaanpa vähäsen paniikkia jatkoaikaan.. Urhon sivut eivät taaskaan/edelleenkään päästä kirjautumaan sisään.
Taas jäi yhden potentiaalisen asiakkaan rahat saamatta tämäniltaisesta matsista.
Rupeaa saamaan niin eeppiset mittasuhteet tämän UrhoTV:n toiminta, että melkein pitää nauraa itkemisen sijaan.
Lietsotaanpa vähäsen paniikkia jatkoaikaan.. Urhon sivut eivät taaskaan/edelleenkään päästä kirjautumaan sisään.
Taas jäi yhden potentiaalisen asiakkaan rahat saamatta tämäniltaisesta matsista.
Rupeaa saamaan niin eeppiset mittasuhteet tämän UrhoTV:n toiminta, että melkein pitää nauraa itkemisen sijaan.
Joo kyllä sähköpostilla olen kirjautunut jo moneen peliin nyt on ensimmäinen kerta kun alkaa mulla temppuilemaan.Mut päästi ainakin. Vaihda nimimerkin tilalle sun sähköpostiosoite jolla oot sinne kirjautunut aikanaan ja hoplaa, johan pelittää.
No sanotaan nyt näin, että maksaisin vaikka 10e pelistä jos NÄKISIN.Rahat, mitkä rahat? Nuo pelithän on näkyneet jo toista kuukautta ilmaiseksi jostain syystä.
No sanotaan nyt näin, että maksaisin vaikka 10e pelistä jos NÄKISIN.
Nyt vaan taas on mahdotonta poistua täältä pöydän takaa johonkin kuppilaan peliä katsomaan.
Uudet tunnukset toisella postilla?
Asiakaspalvelusta tiedettiin kertoa, että tietokannoissa ongelmia eli ei toimi tänään. Uuden tunnuksen tekemällä voisi toimia, mutta siellä on joku IP blokki ilmeisestikkin ettei uutta pysty tekemään vaikka heittäis tiedot hatusta.Kokeiles tuota
Ei kelvannut vaikka tein koko paskan jopa tyttöystävän tunnuksilla.
Itse olen siinä käsityksessä, että Urpotv lopetti ilmaislähetykset netissä ja peli täytyy maksaa, joten sen takia ei ottelua luonnollisestikaan näy.
Antza kirjoitti:Itse olen siinä käsityksessä, että Urpotv lopetti ilmaislähetykset netissä ja peli täytyy maksaa, joten sen takia ei ottelua luonnollisestikaan näy.
No mistä tuo matsi ostetaan. Painat tuolla sivuilla "osti livematsi tästä", niin seuraavaksi aukee sivu, jossa on videoplayer, joka näyttää tyhjää. Tervetuloa uudistuneille sivuillemme. Ottelulähetys alkaa klo 18.15 yllä olevassa videoikkunassa. Nautinnollista otteluiltaa!
Ostaisin jos siihen annettais mahdollisuus.
Itse olen siinä käsityksessä, että Urpotv lopetti ilmaislähetykset netissä ja peli täytyy maksaa, joten sen takia ei ottelua luonnollisestikaan näy.