Ilmeisesti sinullakin lukee edelleen "Kanavalla ei ole ohjelmaa tai se on salattu." Toivottavasti saisivat kohta signaalit pelittämään.Welho: "signaalissa ongelmaa, korjaavat parhaillaan"
Ilmeisesti sinullakin lukee edelleen "Kanavalla ei ole ohjelmaa tai se on salattu." Toivottavasti saisivat kohta signaalit pelittämään.Welho: "signaalissa ongelmaa, korjaavat parhaillaan"
Ilmeisesti sinullakin lukee edelleen "Kanavalla ei ole ohjelmaa tai se on salattu." Toivottavasti saisivat kohta signaalit pelittämään.
Onko sulla useampia kortteja. Jos on, niin koita toisella kortilla.Joo ei tästä taida tulla yhtään mitään. Kaikki mahdolliset kikat tehty varmaan kahteen kertaan, mutta ei vaan lähetys näy. Taitaa olla peli menetetty tämän illan osalta. Urpolla tai elisalla (kuman vika lie) ei nyt homma toimi alkuunkaan.
Mulla se vaan ilmoittaa: ei kuvaa eikä ääntä, eli samaa kuin kanavaa ei olisi olemassakaan.
Mulla se vaan ilmoittaa: ei kuvaa eikä ääntä, eli samaa kuin kanavaa ei olisi olemassakaan.
Ei ole ollenkaan korttia. Pitäisi näkyä ihan tuon boxin kautta kun tää on niitä elisa viihde juttuja, mutta eipä vaan näy...Onko sulla useampia kortteja. Jos on, niin koita toisella kortilla.
Mikäs black-out tuli JYPin jäähyn jälkeen eka erän viimeisellä minuutilla? Kuva pysähtyi eikä palaudu kanavan vaihdon jälkeen sanoo:"Väärä kortti"
Kortti pois ja takaisin ja sama tulos. Tämä siis Jkl:ssä Elisan kaapelissa...
Lisäksi digi-boksi ei automaattihaulla löytänyt Urhoa, koska sen QAM on 256 ja muiden kanavanippujen 128, joten se piti hakea erikseen manuaalisesti. Boksi on siis 3-vuotta vanha.
Oletkos katsonut, onko Urho 2 kertaan kanavalistassa. Paikkana tosin Lahti ja boxina Medion, mutta toinen Urho on pimeä ja mykkä ja toinen näkyy.
Lisäksi digi-boksi ei automaattihaulla löytänyt Urhoa, koska sen QAM on 256 ja muiden kanavanippujen 128, joten se piti hakea erikseen manuaalisesti. Boksi on siis 3-vuotta vanha.
Jep, näin täälläkin. Yhden äkkiä alkoi vaan näkyä. Näin siis elisan palvelujen kautta Vantaalla.nyt skulaa Urpo!
Jep, näin täälläkin. Yhden äkkiä alkoi vaan näkyä. Näin siis elisan palvelujen kautta Vantaalla.
Edit. Kuvanlaadussa kyllä toivomisen varaa. Aika kehno laatu!
Elisan kaapelissa mulla ainakin toiminut 18.00 alkaen. Vantaalla kanssa.
Jaa jaa no aika outo homma ettei mulla sitten toiminut alusta asti. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Olemme vissiin Daespoon kanssa samiksia ilmoitusten suhteen. Onko Welholta kytkynä hommattu?
Ja mistä voin vaatia rahojani takaisin kun ilmaiskanava ei näy? Olisiko se demariuden huippu? Nooh, jospa se tästä iloksi muuttuu.