Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Kanava löytyi, mutta minulla ei ainakaan näy vielä kuvaa. Mites muut?
Eipä näy kuvaa vielä, saas nähdä kuinka kanavan käy? Itse tuli hommattua Welholta ainostaan tuo Urhotv.
Kanava löytyi, mutta minulla ei ainakaan näy vielä kuvaa. Mites muut?
Onko kortti oikein? Monessa boksissa kortti pitää laittaa epäloogisesti siru alaspäin.boksi sanoo edelleen että "Väärä kortti".
Jerp, tein uuden kanavahaun ja siellä se urpo nyt listassa komeillee kanavapaikalla 398. Musta ruutu tosin tällä hetkellä pistää hieman epäilemään, että näkyyköhän sittenkään... No 15minuutin päästähän se nähdään.Tehdasasetusten palautus ja kanavien haku uudemman kerran löytää todennäköisesti Urpon...
Kymmen minuuttia H-hetkeen...
Urho näkyy Oulussa DNA:n kaapelissa. Erikseen en kyllä ole tilannut?
Porin seudun DNA:n kaapeliverkossa olevat katsoa tämän päiväisen pelin ilmaiseksi. Kanava haun jälkeen URHO löytyy paikalta 74.
12kk sopimus kun ottaa tuon, itse otin saman ja mullakin tuo viihde. Otin virtajohdon irti boxista, mutta edelleen mustaruutu stana!Itselläni (elisa viihde) auttoi verkkojohdon nykäisy laitteesta ja uudelleen käynnistys. Nyt näkyy. 9,95 / kk ja elisa viihteen nettisivulla ei ollut mainintaa minitilauksesta tai määräaikaisuudesta.
12kk sopimus kun ottaa tuon, itse otin saman ja mullakin tuo viihde. Otin virtajohdon irti boxista, mutta edelleen mustaruutu stana!
Hyvältä näyttää!
sekalaista
Tehty, mutta ei auta :( Voi voi tätä hommaa! Laitoin jo urpollekin viestiä tästä, udotellaan vastausta...Buuttaa (=virrat pois) myös se adsl modeemi. Se auttoi.
Satelliitissa Canal Digitalin kautta Canal+ Total paketti. Päivitin Boxin, mutta Thor satelliitista ei löytynyt Urho kanavaa. Millä kanavapaikalla pitäisi löytyä? Vituttaa
Welho: "signaalissa ongelmaa, korjaavat parhaillaan"