Chiesa di Totti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Semo tutti parrucchieri.
Harvemmin on jännittänyt näin paljon katsella mustaa ruutua. Canali lähtee tästä mökistä samalla sekunnilla jos ei näy.
Toki näin, pahoittelut virheestä. 29,90 on siis tämän hetken L-paketin hinta ilman Urhoa ja M taisi olla 19,9, ei jaksa tarkistaa nyt.Eikö M-paketin hinta ole 19,90 eli hinta nousisi sen 5 euroa. Samalla kaavalla voisi olettaa, että L-paketissa on tullut näppihäiriö ja oikea hinta olisi 34,90 (jälleen 5 euroa nousua).
Mikä Elisalla maksaa, kun ei voi pistää vastaavasti pakettia viidellä eurolla?!? Alkaa jo hiukan v***maan.
Missä kanavanipussa Urho on? Kanavapaikka? Ei löydä koko kanavaa vaikka automaatilla käyn läpi koko taajuusalueen.
Ja ei löydy kanavapaikkaa myöskään.
Harvemmin on jännittänyt näin paljon katsella mustaa ruutua. Canali lähtee tästä mökistä samalla sekunnilla jos ei näy.
Minulla on Viasat Kulta -kanavapaketti kampanjatarjouksella tänä kesänä hankittu. Soitin päivällä DNA:lla ja sieltä sanottiin, että ei onnistu tuohon liittäminen 5€/kk. Väittivät että Urhon hinnaksi minulle tulisi se liki 15€/kk. Ota näistä perkeleistä selvää sitten..Täytyy oikaista sen verran kun nämä puurot ja vellit ovat olleet Urhoilun takia pahasti sekaisin; DNA:lla saa yhdistettyä tuon UrhoTV:n 5€/kk hinnan myös jo kampanjatarjouksen alaisiin sopimuksiin. Ihmisille on annettu ymmärtää toisin koska se on ollut alkuperäinen tieto.
URHOtv näkyy Welhon verkossa 10.9.2009 lähtien
Welho jakaa ensimmäiset kaksi ottelua maksutta koko verkkoon
Täältä löytyy moinen tieto http://www.welho.fi/yksityisille/tietoawelhosta/tiedotteet/tiedote_20090903. Vähän olikin ruuhkaa aspassa kun yritin soitella sinne.
..mutta nyt näkyy jo..
Kanava löytyi, mutta minulla ei ainakaan näy vielä kuvaa. Mites muut?