Elisalta myös tiedote koskien UrhoTV:tä http://www.elisa.fi/ir/pressi/?o=5130.00&did=15796
Edit: Ilmeisesti ainakin antenni asiakkaat ovat saaneet Urhon 5€ lisämaksulla omaan kanavapakettiinsa, mahtaisikohan moinen olla mahdollista myös kaapelin puolella? Onko kukaan tätä asiaa vielä ehtinyt tiedustelemaan?
Täällä savossa saa kaapelissa yksikseen hintaan 14.95e. Ei kiitos.
Onko se nyt siis niin, että DNA myy kanavaa hintaan 5 euroa kuussa ja Elisa tuplasti kalliimmalla? Mihin tämä hinnoittelu perustuu?
Ei voi ainakaan turunkaapelissa yhdistää Urpoa mihinkään pakettiin vaan yksikseen (9,95e/kk) olis pitäny hankkia, ja hankkimatta jäi.
Radio merisään armoilla ollaan vuosien tauon jälkeen.
Tässä vielä Soneran virallinen tiedote asiasta, niin ei tule epäselvyyksiä.Jaahas. Sonera on ilmeisesti siirtynyt pärstäkertoimen mukaiseen tarjouksen laadintaan.
Ensin joku kertoi, että sai hintaan 9,95e/kk ilman määräaikaisuutta.
Seuraavaksi hinta oli sama, mutta määräaikaisuus pakollinen.
Nyt Soneran nettisivuilla hinta 14,95e/kk ja määräaikaisena, tottakai.
Canal+ ja Tupla-paketti saivat lähteä ja tilalle 12kk paketti Viasat Kulta 26,95 €/kk + URHOtv 5 €/kk. Viasat Kulta viimeiset 6kk -50%. Jotain sieltä jo äsken tuli, joten homma hoidossa.
Saitko oikeesti Viasatille tuon kampanja-alennuksenkin? Mulla oli jo VIasat hommattuna, tosin vasta äskettäin, joten olisin sen voinut purkaa, mutta jos olisin sen uudestaan ottanut Urhon lisäksi, niin en olisi saanut kamppishinnalla, vaan olisin joutunut maksamaan täydet hinnat koko vuodelta Viasatista. Kiva kun on tasa-arvoista tämä toiminta. Ite muutin plustv:n sitten toistaiseksi voimassaolevasta vuoden määräaikaiseksi ja urho siihen mukaan, joten ei tässä tullut lisäkuluja kuin 5 €/kk, mutta nyt olen sitten naimisissa ton plus tv:n kanssa seuraavan vuoden, mikä ei ole kovin ideaalitilanne.
Tuli itse hommattua canal digital total paketti. Mikään kanava ei kyllä vielä näy lukee vaan Ei oikeuksia. Tunnin pian ollu kanava päällä alkaa pian jo huolestumaan.
Nyt tulin kaupasta pelkkä Urhotv:n kortti kourassa. Pitäisikö Urholta näkyä nytten mitään?
Nyt tulin kaupasta pelkkä Urhotv:n kortti kourassa. Pitäisikö Urholta näkyä nytten mitään?
Kyllä siellä tuollainen viime kauden hetkiä näyttävä video pyörii, mainosbannerin kanssa tulevasta illan ottelusta. Vai tarkoititko, ettei näy yhtään mitään?Ei. Studio alkaa kello 18.00.
Löydäkkö kanavapaikkaa urholle? Jos ei, niin itselle toimi sellainen ratkaisu jossa nollasin koneen ja hain kanavat uudestaan.
Kyllähän tuolla paikalla 30 Urho on, mutta pimeetä on myös. 129 paikalla on myöskin Urho. Johtunee varmaan siitä, että minulla on jostain syystä nuita muitakin kanavia moneen otteeseen samoja.