URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 708
  • 11 960

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Samassa pelissä täysin samat viat. Nettinä on Elisa Viihde ja koneen hain eilen Gigantista. Eli niissä ei vikaa voi olla. Yritin jo kerran ruinata kausikortin rahoja takaisin alkukaudesta mutta hyvityksenä sain vapaalipun. On tämä kyllä paskaa. Tosiaan Huhtalan maalin uusinta on ainoa mitä on voinut nähdä. Tällä hetkellä kuva seisoo minuutin verran, pikakelaa muutaman sekunnin ja tämän jälkeen taas seisahtuu. Kyllähän tässä huijattu olo on. Kausikortin siis omistan.

Tavallaan lohduttaa. Jaettu vitutus on siis ilmeisesti parempi vitutus. Eipähän voi Urholla ainakaan väittää, että täällä päässä olisi vika. Mulla on sentään mahdollisuus ruinata tuolta ilmainen koodi ja pilata joku toinenkin ilta. Voimia sinne!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ite laitoin peruspalautteen urholle sähköpostilla, jumiutu monta kertaa kokonaan JYP-Jokerit lähetys ekassa erässä. Ei siis mitään pätkimistä vaan meni kokonaan streami jumiin ja pyöri vaan se latausympyrä siinä ruudulla. Saa nähä mitä vastaavat, tähän asti oon aina sen peruskorvauksen eli yhden koodin saanu paluupostissa...
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Urho otteluselostaja tanaan Tampereella veti kotiinpain enemman kuin kukaan toinen kolleegansa niissa lukuisissa matseissa, mita olen kanavalta seurannut.

Ensin han piti Niemisen taklausta, jossa Tikkanen loukkaantui, puhtaana yhteentormayksena ja hetken paasta olisi antanut korkeintaan 2 minuuttia. Toiseksi han kertoi ottelun lomassa, etta Nurmi (joka oli siihen mennessa tehnyt maalin) ja Ilomaki ovat Tapparan kasvatteja, ja sanoi Lukkoa kutsutaan ns. kannettu vesi- joukkueeksi ("kannettu vesi ei kaivossa pysy"). Kolmanneksi kun meinasi tulla Lukon viides maali, tama selostaja sanoi: "onneksi Lukko pelaaja veti ohi maalin".

Etta semmosta on joskus Urhon katseleminen ja kuunteleminen.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Tekisi mieli valittaa, mutta mitä minä voin kausikorttilaisena hyötyä valituksesta, kun Kärppien pelit kuitenkin näen? Ellei Urholta tule rahallista korvausta kausikortin hintaan tai sarjalippuja playoffeihin, niin valituksesta en hyödy juuri yhtään. Alkaa vaan vituttamaan, kun ei saa korvauksia tai ne korvaukset ovat yhtä tyhjän kanssa.

Onko kellään kausikorttilaisena kokemusta korvauksista UrpoTV:ltä?
 

Ferris

Jäsen
Tekisi mieli valittaa, mutta mitä minä voin kausikorttilaisena hyötyä valituksesta, kun Kärppien pelit kuitenkin näen? Ellei Urholta tule rahallista korvausta kausikortin hintaan tai sarjalippuja playoffeihin, niin valituksesta en hyödy juuri yhtään. Alkaa vaan vituttamaan, kun ei saa korvauksia tai ne korvaukset ovat yhtä tyhjän kanssa.

Onko kellään kausikorttilaisena kokemusta korvauksista UrpoTV:ltä?

VIP-tikettiä sieltä on pukannut (kaverin kertoman mukaan, itselläni ei ole kausaria)
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kellään kausikorttilaisena kokemusta korvauksista UrpoTV:ltä?

Alkukaudesta kun oli jo useampi peli pelkkää diashowta, niin pyysin suoraan rahojen palautusta, ja se yllättäen onnistuikin suoraan. Voi olla että vaikutusta oli sillä, että olin jo viime kaudella ko.puljuun yhteyksissä kuluttajalautakunnan/neuvonna/mikänytlieneekään kautta.

Sitten on vedetty vaan sipseillä ja muuton takia nyt soneran totalilla, joten täähän on menny nyt ihan hyvin. Ei enää ongelmia, ja hintakin puolittui. Mutta kaikillehan tätä ei ole tarjolla, toivottavasti ensi kaudella matsit total-mallilla tulisi kaikkien saataville.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
"Yleistä vikaa ei tänään kyseisessä ottelussa ollut." <- Suora lainaus vastauksesta reklamaatiooni. Että sellaista. Vittu se Tarja Halosen 2006-kampanjassa tapaama mummokin tietää, että lauantain kierroksella oli kaikki Urho-playn matsit paskana ekassa erässä.

Katsotaan miten jatkuu. Minulta löytyy sekä rohkeutta, että tyhmyyttä katsoa tämäkin seitsemän euron leikki loppuun.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
"Yleistä vikaa ei tänään kyseisessä ottelussa ollut." <- Suora lainaus vastauksesta reklamaatiooni. Että sellaista. Vittu se Tarja Halosen 2006-kampanjassa tapaama mummokin tietää, että lauantain kierroksella oli kaikki Urho-playn matsit paskana ekassa erässä.
Minulla pätkäisi n. minuutin verran heti ensimmäisellä minuutilla. Sen jälkeen toimi moitteetta loppuun asti.
 

snumi

Jäsen
toimi pari erää

Toimiiko pelit kellään ollenkaan?

Ekaa erää en 24.11. ehtinyt yrittää katsoa. Tokaan erään löin tunnukset sisään, minulla on 10 matsia maksettuna, erittäin hyvin pelitti TPS-Blues pelin loppuun asti. Ei mitään katkoja, eikä kuvan nykimistä. Olen ulkomailla, eli välissä on montakin pullonkaulaa, mutta signaali mitä ilmeisemmin lähti Urholta hienosti ja tuli perille 2000km päähän. Minulla on 16 megan nettiyhteys ja tehokas PC. Tämä taisi nyt olla kuudes tai seitsemäs matsi mitä olen katsonut, vain yhdessä matsissa, La 6.10 klo 17.00 TPS - Ässät, urhon signaali kusi täysin (mustaa ruutua ja latausta mutta ei kuvaa), sekä 17.11. HIFK-TPS Urho saitti taisi olla kokonaan nurin (enkä matsikoodia käyttänyt) muuten on toiminut.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Tilannehan on nyt se, että lauantain eka erä kusi joka pelin jokaisella Play-katsojalla. Siksi kaikki viimeistään klo 17.00 lähetyksen käynnistänyt ja reklamaation tehnyt maksava Play-asiakas on oikeassa. Urholla tekee nyt tiukkaa myöntää ensimmäistäkään reklamaatiota oikeaksi, koska joutuvat hyvittämään niin helvetin monelle, että se todellakin tuntuu. Jos ette ole vielä reklamoineet, niin tehkää se.

Nyt vaan kaikki lauantain kierroksen ekasta erästä kärsineet meiliä osoitteeseen info@urhotv.fi, otsikoksi Reklamaatio ja sisällöksi, että eka erä pätki ja vaaditte hyvitystä. Älkää unohtako lisätä viestiin Urhon käyttäjätunnusta (sähköpostiosoitetta).

Rapsatkaa tänne mitä vastasivat ja myös jos eivät vastanneet. Vastauksilla on vähintään julkisuusarvo, jolla on vähintään vitutusarvo, joka on hyvä.
 

V8350

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Urho otteluselostaja tanaan Tampereella veti kotiinpain enemman kuin kukaan toinen kolleegansa niissa lukuisissa matseissa, mita olen kanavalta seurannut.

Ensin han piti Niemisen taklausta, jossa Tikkanen loukkaantui, puhtaana yhteentormayksena ja hetken paasta olisi antanut korkeintaan 2 minuuttia. Toiseksi han kertoi ottelun lomassa, etta Nurmi (joka oli siihen mennessa tehnyt maalin) ja Ilomaki ovat Tapparan kasvatteja, ja sanoi Lukkoa kutsutaan ns. kannettu vesi- joukkueeksi ("kannettu vesi ei kaivossa pysy"). Kolmanneksi kun meinasi tulla Lukon viides maali, tama selostaja sanoi: "onneksi Lukko pelaaja veti ohi maalin".

Etta semmosta on joskus Urhon katseleminen ja kuunteleminen.

Ei kai vaan Juha Lindgren ole päässyt Urhon selostajaksi, siinä olisi hyvä syy jättää kanava tilaamatta. Selostaa normaalisti tamperelaisten vieraspelejä Radio Citylle eli vanhalle 957:lle. Ilveksen pelejä kuunnellessa ei oikein tiedä, tulikohan maali, samaa monotonista selostusta koko ajan. Tapparan tehdessä maali, äijä räjähtää. Myös Tappara on aina kärsivänä osapuolena selostuksen mukaan, vastustajat sikailee, omat ei sellaiseen syyllisty. No ehkä se on vaan joku toinen samanhenkinen...
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tilannehan on nyt se, että lauantain eka erä kusi joka pelin jokaisella Play-katsojalla. Siksi kaikki viimeistään klo 17.00 lähetyksen käynnistänyt ja reklamaation tehnyt maksava Play-asiakas on oikeassa. Urholla tekee nyt tiukkaa myöntää ensimmäistäkään reklamaatiota oikeaksi, koska joutuvat hyvittämään niin helvetin monelle, että se todellakin tuntuu. Jos ette ole vielä reklamoineet, niin tehkää se.
Laitoin nyt palautetta, vaikka itse en menettänyt kuin "vain" muutaman minuutin ja yhden maalin ensimmäisen erän alusta.

Oletko Urhon kausikorttiasiakas? Jos kyllä niin viitsitkö tsekata 17.11. pelattua HIFK-TPS-ottelun tallennetta sen verran, että pysähtyykö sinullakin kuva ajassa 1:55:57 noin 40 sekunnin ajaksi äänten jatkaessa tuloaan normaalisti siten, että koko loppulähetyksen ajan ääni tuleekin tuon noin 40 sekuntia kuvaa jäljessä? Itsellä tekee noin ja laitoin siitä Urholle palautetta, lähinnä ikään kuin tiedoksiantotyylisesti, että tällaisiakin laatuongelmia teillä on, olettekos huomanneet, kun osa tallenteista on lisäksi diashowta (vaikka livenä lähetys olisi tullutkin ilman ongelmia) ja itse en aina pysty seuraamaan lähetyksiä suorana. Lisäksi tuon HIFK-TPS-ottelun tallenteelta on toisen erän lopusta sensuroita pari lyhyttä pätkää pois. Vastasivat tähän HIFK-TPS-ottelun tallennetta koskeneeseen tiedoksiantooni vain, että "täällä tuo ainakin toimii normaalisti, vieläkö vikatilanne on päällä?"... tosin Urhon normaali toiminta taitaakin tarkoittaa nimenomaan sitä, että vikatilanne on päällä?
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ei kai vaan Juha Lindgren ole päässyt Urhon selostajaksi, siinä olisi hyvä syy jättää kanava tilaamatta. Selostaa normaalisti tamperelaisten vieraspelejä Radio Citylle eli vanhalle 957:lle. Ilveksen pelejä kuunnellessa ei oikein tiedä, tulikohan maali, samaa monotonista selostusta koko ajan. Tapparan tehdessä maali, äijä räjähtää. Myös Tappara on aina kärsivänä osapuolena selostuksen mukaan, vastustajat sikailee, omat ei sellaiseen syyllisty. No ehkä se on vaan joku toinen samanhenkinen...

Taisi olla Loukio selostamassa Tappara-Lukko-peliä. Vanha huru-ukko on kyllä Ilveksen miehiä, mutta selostajana jäänyt paikallisradioselostajan rooli päälle UrhoTV:nkin puolella.

Katsoin ottelua 1-4-tilanteeseen asti ja tosiaan tuo Nieminen/Tikkanen-episodin kommentit olivat huvittavat, ensin hän hämmästeli suureen ääneen, että "tuostako tulee jäähy", hidastuksen jälkeen piti kakkosta ehdottomana maksimina ja vielä 3.erän alkaessa palasi asiaan ja sanoi, että hänen mielestään 5+20 on ehdoton maksimi tuosta. (viitaten kurinpitokäsittelyyn)
 

Setämies

Jäsen
Taisi olla Loukio selostamassa Tappara-Lukko-peliä. Vanha huru-ukko on kyllä Ilveksen miehiä, mutta selostajana jäänyt paikallisradioselostajan rooli päälle UrhoTV:nkin puolella.

Katsoin ottelua 1-4-tilanteeseen asti ja tosiaan tuo Nieminen/Tikkanen-episodin kommentit olivat huvittavat, ensin hän hämmästeli suureen ääneen, että "tuostako tulee jäähy", hidastuksen jälkeen piti kakkosta ehdottomana maksimina ja vielä 3.erän alkaessa palasi asiaan ja sanoi, että hänen mielestään 5+20 on ehdoton maksimi tuosta. (viitaten kurinpitokäsittelyyn)

Pidän myös "Onneksi" sanan käyttöä melko typeränä, silloin kun joku tuhlaa maalipaikan. "Onneksi vetää yli". Sanois ees että "Tapparan kannalta onnekkaasti".
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen Urholle laittamaani palautteeseen sain vastaukseksi vain ettei heidän lähetyspäässään ollut vikaa ja tuon pitkän listan toimenpiteistä mitä omalle koneelle ym voi tehdä. Eivät taida edes lukea noita palautteita kun nimenomaan siinä mainitsin että ÄLKÄÄ lähettäkö tuota ko. listaa vastauksena koska tiedän että vika ei ole täällä asiakkaan päässä. Mutta kuinkas kävikään...

No, laitan vastauksena uuden viestin menemään tällä kertaa muodossa "Reklamaatio". Mukaan maininta kuluttajansuojasta niin eiköhän sieltä jotain muutakin vastaukseksi saa.
 

McGregor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaiPa
Samat litaniat tuli tännekkin.

Uskomaton pokka tuolla Urholla.

Onneksi tuo paska loppuu tällä kaudella. Toivotaan vain että homma on paremmin hanskassa ensi vuonna ja on edelleen mahdollisuus katsoa kaikki matsit netistä.
 

Free

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Itsellekkin tuli sama vastaus, että "Vika ei meissä vaan teissä". Uskomatonta kyllä Urholta. Taisi tulla niin paljon valitusta, etteivät enää halua korvata niitä. Kerroin vielä kaiken olevan kunnossa siinä Urhon kuuluisassa "käyttöympäristösi vähimmäisvaatimuksemme". Ja kerroin myös, että kaverillani oli aivan sama ongelma. Pitää pistää uutisvinkkiä, että urho kusettaa taas asiakkaitaan niin saapahan ainakin näkyvyyttä sekin paska.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tännekin tuli sama tarkistuslista ja toimintaohjeet sen varalle jos lähetyksessä ilmenee ongelmia vähimmäisvaatimusten täyttymisestä huolimatta. Siinä siis ehdotellaan noita sivun uudelleenlataamisia ja koneen uudelleenkäynnistämisiä yms. Kieltämättä noilla keinoilla striimin saa aina uudestaan henkiin, joten kysyinkin heiltä tosissaanko pitävät sitä kohtuullisena, että sivua pitäisi uudelleenlatailla tai konetta uudelleenkäynnistellä aina parin minuutein välein. En usko, että enää vastaavat.
 

Free

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tännekin tuli sama tarkistuslista ja toimintaohjeet sen varalle jos lähetyksessä ilmenee ongelmia vähimmäisvaatimusten täyttymisestä huolimatta. Siinä siis ehdotellaan noita sivun uudelleenlataamisia ja koneen uudelleenkäynnistämisiä yms. Kieltämättä noilla keinoilla striimin saa aina uudestaan henkiin, joten kysyinkin heiltä tosissaanko pitävät sitä kohtuullisena, että sivua pitäisi uudelleenlatailla tai konetta uudelleenkäynnistellä aina parin minuutein välein. En usko, että enää vastaavat.

Eilen ensimmäisen erän aikana ei kyllä auttanut sivun uudelleenpäivitys tai koneen uudelleen käynnistys. Koitin kahdella eri koneella ja kummallakaan ei näkynyt muuta kuin musta ruutu vajaa puoli erää, selaimesta riippumatta. Toki se aikanaan sillä lähti toimimaan, mutta ei kyllä ensimmäisellä 10 sivun päivityksellä.
Itse vastasin viestiin, että kaikki on täällä päässä kyllä kunnossa ja ottaisivat nyt vastuun ongelmistaan.
 

DefenceX

Jäsen
Tuli soitettua äskettäin urhotv asiakaspalveluun, sillä omaan reklamaatiooni ei olla vastattu viellä. Kerroin asiani, että eilisestä pelistä ensimmäiset kymmenen minuuttia eivät näkyneet ollenkaan, ja tämä sama vika oli useilla ihmisillä. Vastaukseksi sain, että urholle ei ole tullut tietoon, että eilen olisi ollut mitään ongelmaa lähetyksissä (täyttä paskaa, sillä eilen tullu varmasti satoja valituksia), ja ongelma on paikallisissa yhteyksissä, eikä urhon päässä.

Kummastelin sitten, että miten helvetissä ongelma voi olla paikallisissa yhteyksissä, jos useilta kymmeniltä ihmisiltä jo jatkoajan keskustelupalstalta ympäri suomea on striimi kaatunut täsyin samaan aikaan, niin kaveri ehdottaa minun ottamaan yhteyttä omaan netin palveluntarjoojaani. Tämän jälkeen kysyn, että miksi helvetissä ette voi ikinä myöntää, että virhe on teidän päässänne vaan syytätte asiakkaita näistä oneglmista, niin vastaukseksi sain, että useasti onkin myönnetty virhe ja hyvitykset laitettu.

Lopuksi tuli viellä puheeksi, että pitää kerätä jotain listaa näistä ihmisistä joilla on eilen striimit pätkässyt ja siihen niin mistä päin suomea on ja miltä palveluntarjoajalta on netti otettu käyttöön, jotta voin todistaa, että asiakaspalvelija puhuu paskaa, että siitä olisi kiinni eikä urhossa. Tässä kohtaa kaveri oli noin viisi sekuntia hiljaa ja vastasi "Toimita lista sähköpostiin sitten, mutta nyt emme voi hyvittää koodeja". Ja en niitä missään vaiheessa vaatinutkaan vaan ainoastaan olisin halunnut kuulla, että urho myöntää vian olleen heidän päässä, mutta ei.


-DefenceX
 

Puta Madre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYJ
Tuli soitettua äskettäin urhotv asiakaspalveluun, sillä omaan reklamaatiooni ei olla vastattu viellä. Kerroin asiani, että eilisestä pelistä ensimmäiset kymmenen minuuttia eivät näkyneet ollenkaan, ja tämä sama vika oli useilla ihmisillä. Vastaukseksi sain, että urholle ei ole tullut tietoon, että eilen olisi ollut mitään ongelmaa lähetyksissä (täyttä paskaa, sillä eilen tullu varmasti satoja valituksia), ja ongelma on paikallisissa yhteyksissä, eikä urhon päässä.

Kummastelin sitten, että miten helvetissä ongelma voi olla paikallisissa yhteyksissä, jos useilta kymmeniltä ihmisiltä jo jatkoajan keskustelupalstalta ympäri suomea on striimi kaatunut täsyin samaan aikaan, niin kaveri ehdottaa minun ottamaan yhteyttä omaan netin palveluntarjoojaani. Tämän jälkeen kysyn, että miksi helvetissä ette voi ikinä myöntää, että virhe on teidän päässänne vaan syytätte asiakkaita näistä oneglmista, niin vastaukseksi sain, että useasti onkin myönnetty virhe ja hyvitykset laitettu.

Lopuksi tuli viellä puheeksi, että pitää kerätä jotain listaa näistä ihmisistä joilla on eilen striimit pätkässyt ja siihen niin mistä päin suomea on ja miltä palveluntarjoajalta on netti otettu käyttöön, jotta voin todistaa, että asiakaspalvelija puhuu paskaa, että siitä olisi kiinni eikä urhossa. Tässä kohtaa kaveri oli noin viisi sekuntia hiljaa ja vastasi "Toimita lista sähköpostiin sitten, mutta nyt emme voi hyvittää koodeja". Ja en niitä missään vaiheessa vaatinutkaan vaan ainoastaan olisin halunnut kuulla, että urho myöntää vian olleen heidän päässä, mutta ei.


-DefenceX

Tässä yksi,
Hifk-Kalpa, Welhon kaapeli HKI 00130 110/10 (reklamatoitu jo)

edit. lisäinfoa
 

DefenceX

Jäsen
Tässä yksi,
Hifk-Kalpa, Welhon kaapeli HKI 00130 110/10 (reklamatoitu jo)

edit. lisäinfoa
En ajatellut tuota listaa kerätä, mutta tuskinpa siitä mitään haittakaan on, jos kerään. Eli kaikki vois laittaa mulle yv:llä tai sitten tähän ketjuun nuo edellä mainitut tiedot laittaa, niin saadaan listaa urholle päin ja näin todistettua, että ei millään voi johtua tuosta heidän keksimästä syystään.

PS. Urhon asiakaspalvelija kehtasi vastata viellä mun kysymykseen siitä, että kuinka kauan heillä kestää vastata reklamaatioihin kun lähetin eilen, eikä vielläkään ole vastausta ja vastaus oli siis seuraava "Vastaamme ainoastaan arkipäivisin sähköposteihin ja aikaa vastaukseen yleensä menee 1-2 arkipäivää."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös