Tuli soitettua äskettäin urhotv asiakaspalveluun, sillä omaan reklamaatiooni ei olla vastattu viellä. Kerroin asiani, että eilisestä pelistä ensimmäiset kymmenen minuuttia eivät näkyneet ollenkaan, ja tämä sama vika oli useilla ihmisillä. Vastaukseksi sain, että urholle ei ole tullut tietoon, että eilen olisi ollut mitään ongelmaa lähetyksissä (täyttä paskaa, sillä eilen tullu varmasti satoja valituksia), ja ongelma on paikallisissa yhteyksissä, eikä urhon päässä.
Kummastelin sitten, että miten helvetissä ongelma voi olla paikallisissa yhteyksissä, jos useilta kymmeniltä ihmisiltä jo jatkoajan keskustelupalstalta ympäri suomea on striimi kaatunut täsyin samaan aikaan, niin kaveri ehdottaa minun ottamaan yhteyttä omaan netin palveluntarjoojaani. Tämän jälkeen kysyn, että miksi helvetissä ette voi ikinä myöntää, että virhe on teidän päässänne vaan syytätte asiakkaita näistä oneglmista, niin vastaukseksi sain, että useasti onkin myönnetty virhe ja hyvitykset laitettu.
Lopuksi tuli viellä puheeksi, että pitää kerätä jotain listaa näistä ihmisistä joilla on eilen striimit pätkässyt ja siihen niin mistä päin suomea on ja miltä palveluntarjoajalta on netti otettu käyttöön, jotta voin todistaa, että asiakaspalvelija puhuu paskaa, että siitä olisi kiinni eikä urhossa. Tässä kohtaa kaveri oli noin viisi sekuntia hiljaa ja vastasi "Toimita lista sähköpostiin sitten, mutta nyt emme voi hyvittää koodeja". Ja en niitä missään vaiheessa vaatinutkaan vaan ainoastaan olisin halunnut kuulla, että urho myöntää vian olleen heidän päässä, mutta ei.
-DefenceX