URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 061
  • 11 960

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valituksen tuloksena sain yhden VIP-koodin. Rahoja ei tullut takaisin, vaikka pyysin.

VIP-koodi tännekin, mutta mulle tarjosivat rahaakin hyvitykseksi. En tosin tiedä minkä verran, sitä ei mainittu. Arvelin hyvityksen olevan muutamia euroja (pari sipsipussin hintaa) joten hyväksyin koodin. Olen katsonut kaksi peliä ja sarjakorttisaldoni on yhden verran plussalla. Saapa nähdä miten jatkossa minun valitusten käy.
 

Letangi

Jäsen
Pakko heittää vähän kiitostakin.Onhan toi V.Rantanen aivan jäätävä kommentaattori.Tää kaveri sais olla vaikka kaikkissa peleissä.Itse katselen netin kautta juuri tätä Jokerit-HPK peliä. Ei pätki yhtään mut paras kalusto paikalla johtuen telkkapelistä.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Omituista: TPS-HIFK on toiminut moitteetta ihan 16.50 lähtien. Kerran elämässä näinkin.
 

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Valitin eilen Urholle ongelmista tiistain ja torstain nettilähetysten katselussa. Kauheaa pätkintää oli katselu mulla molempina päivinä ja välillä ei näkynyt mitään. Tänään oli vastausposti tupsahtanut Urholta ja sain pari VIP-matsia korvaukseksi. Ihan hyvin hyvittivät minulle tuon mielestäni, mutta ilmeisesti korvauksen saaminen kuitenkin vaatii yhteydenottoa tuonne Urholle päin, eikä mitään korvata automaattisesti kenellekään.

Tänään on lähetys onneksi toiminut tähän asti eli ekan erän moitteetta. Toivon mukaan toimii loppuun asti.
 

Kynäniska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Laitoin valitusta torstain pätkimisestä ja sain vastaukseksi, että heidän lähetyksessä ei ollut mitään vikaa, eikä muut ole lähettänyt vastavaa palautetta. Paskapuhetta!
 

Inge Glid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Team Finland
Äänistä ei ole mitään valittamista. Ei olisi omissa äänentoistojärjestelmissä häikkää? :)

En ymmärrä miksi edes seuraat jotain, jonka toivot loppuvan. Ihmisten pitäisi olla onnellisia, että meille tarjotaan EDES tälläistä "hyvää paskaa"-lähetystä. Palataanko ajassa taaksepäin kun MTV3 näytti sunnuntaisin yhden matsin? Tässä tulee taas esiin ihmisten kiittämättömyys.

Ei palata takaisin oransseihin pikkutakkeihin.

Minulla on alle vuoden vanhat BOSEt, ei ihan ne halvimmat, niistä homma ei jää kiinni.

Olen jääkiekon kanssa tekemisissä monta kertaa viikossa, lisäksi pelaan itse ja on mukava seurata SM-liigaa. Katson lähetykset televisiosta. Seuraan myös muiden joukkueiden pelejä kuin oman suosikkijoukkueen.

On vaan turhauttavaa katsella kun kameramies kadottaa jatkuvasti tilanteen tai ohjaaja näyttää TYHJÄÄ KENTTÄÄ! kun maalinedustalla nujakoidaan. En ole äänentoiston ammattilainen, en edes hyvä siinä mutta ohkaisesti ääni tulee perille Urhon lähetyksissä verrattuna muihin ohjelmiin.

On mahtavaa, että voin katsoa pelin kuin pelin ja tarjontaa on. Maksan siitä ja siksi haluan ja vaadin laatua.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin kauan kun sipsipusseja riittää ja pelejä on useampi päivässä, niin ongelmat varmaan jatkuvat. Siitä huolimatta ajattelin ottaa riskin ja katsoa huomenna pelin, jos vaikka toimisi...
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kukaan onnistunut katsomaan iPadilla lähetystä niin, että lähettää kuvan AirPlay mirror toiminnolla Apple TV:lle. Itellä toimii kyllä hyvin iPadillä mutta kun yrittää peilata telkkuun kuvaa, niin näyttäs siltä, että apple tv yrittää toistaa suoraan tota streamia ja sanoo "error ... jotain, koita myöhemmin uudelleen".
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko kukaan onnistunut katsomaan iPadilla lähetystä niin, että lähettää kuvan AirPlay mirror toiminnolla Apple TV:lle. Itellä toimii kyllä hyvin iPadillä mutta kun yrittää peilata telkkuun kuvaa, niin näyttäs siltä, että apple tv yrittää toistaa suoraan tota streamia ja sanoo "error ... jotain, koita myöhemmin uudelleen".

Osta sieltä Gigantista ipadiin se av adapteri jolla saa kuvan joko hdmi:llä tai vga:lla siirrettyä telkkariin niin on varmaan helpoin ratkaisu ongelmaan.
 

JusuPlus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa HT
Valitin eilen Urholle ongelmista tiistain ja torstain nettilähetysten katselussa. Kauheaa pätkintää oli katselu mulla molempina päivinä ja välillä ei näkynyt mitään. Tänään oli vastausposti tupsahtanut Urholta ja sain pari VIP-matsia korvaukseksi.

Itsekkin valitin torstain nettilähetyksestä ja kyselin Urholta muutamaan otteeseen sähköpostilla että kumpi korvaa Estrella vai UrhoTV, koska en saanut sitä mitä ostin. Vastaukseksi sain pahoittelut koituneesta harmista ja hyvityksenä käyttäjätilille oli lisätty kaksi VIP-matsia korvaukseksi. Tyytyväinen olen kyllä hyvitykseen.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itsekkin valitin torstain nettilähetyksestä ja kyselin Urholta muutamaan otteeseen sähköpostilla että kumpi korvaa Estrella vai UrhoTV, koska en saanut sitä mitä ostin. Vastaukseksi sain pahoittelut koituneesta harmista ja hyvityksenä käyttäjätilille oli lisätty kaksi VIP-matsia korvaukseksi. Tyytyväinen olen kyllä hyvitykseen.
Mielenkiintoista. Valitus pelkästään torstain matsista ja korvaukseksi kaksi VIP-koodia. Itse valitin sekä tiistain että torstain lähetyksistä, mutta sain korvaukseksi vain yhden VIP-koodin. Herää väkisinkin ajatus, että kausikorttiasiakkaalta on jo rahat nyhdetty eikä palvelua tarvitse enää tarjota toisin kuin yksittäislippuasiakkaille. Vai onkohan siellä onnenpyörä arpomassa näitä korvauksia...?
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millainen on tuo VeikkausTV:n lähetyksen kuvanlaatu?

Olen joskus tainnut jonkun matsin sitä kautta katsoa, mutta onko esimerkiksi paskempilaatuinen kuin Urhon (korkea laatu) lähetys? Ja taitaa myös alkaa vasta 18.30 eikä mukana studioita?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taitaa tää kieros ainakin toimia hyvin kun kieroksen "helmi" Kärpät- Jokerit tulee urholta ja veikkaustv:stä joten ruuhkaa servereille ei niin paljon tule, mutta saapa nähdä 12-13.10 kun on täysi pari otteluja viikonloppuna niin eiköhän ala sivut taas alhaalla olemaan..
 

Deanwick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylä, Seattle ja kansainvälinen kiekko
Millainen on tuo VeikkausTV:n lähetyksen kuvanlaatu?

Olen joskus tainnut jonkun matsin sitä kautta katsoa, mutta onko esimerkiksi paskempilaatuinen kuin Urhon (korkea laatu) lähetys? Ja taitaa myös alkaa vasta 18.30 eikä mukana studioita?

Studiot on mukana, lähetys hyvää vauhtia menossa. Tai "hyvää vauhtia", sellaista diashowta tällä hetkellä ettei tosikaan. Yleensä tuo streami on ihan toimiva, nyt siellä on vissiin porukkaa roikkumassa enemmänkin ruotsin ihmettä ihmettelemässä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kärpät - Jokerit pätkii taas Playn kautta vähän väliä...

Edit: Alun jälkeen toiminut hyvin.
 

Jameson

Jäsen
Estrellan kampanjakoodi ei mulla futaa. Onko muilla samoja ongelmia? Pussejen sisällä on siis koodit jotka pitää länttää tonne sivuille, mutta mitään ei tapahdu vaikka ne sinne lyö... Mitäköhän vittua nyt taas URHO?!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Estrellan kampanjakoodi ei mulla futaa. Onko muilla samoja ongelmia? Pussejen sisällä on siis koodit jotka pitää länttää tonne sivuille, mutta mitään ei tapahdu vaikka ne sinne lyö... Mitäköhän vittua nyt taas URHO?!

Syötithän ne siis ne Estrellan sivuille koska jotkut eivät ole onnistuneetkaan siinäkään. Ja pussejen ei ole sana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös