Tämmönen ehkä tyhmä kysymys, mutta sipsikoodilla koetin ottelua "ostaa" niin tulee vain valkoinen ruutu missä lukee "Urho TV lähetys on alkanut". Eikö siis kesken olevia matseja voi enää lunastaa? :O
Mulla oli vain toisessa pussissa aktiivinen koodi, olen vissiin heittäny yhden aktiivisen epähuomioissa roskikseen ja säästänyt käytetyn... Vai pitääkö tässä vielä juosta kauppaan?
No ei vittu sentään! Laitoin hätäpäissäni vahingossa sinne palautteeseen tuon toimivan pussin tiedot.. Ne varmaan sulkevat sen koodin kun viestin saavat. No ehkä on tarkoitettu etten tätä ottelua näe.Tuskinpa olet tehnyt näin. Kannattaa laittaa Estrellalle reklamaatiota, vastaavat aika nopeasti. Osa koodeista ei vain toimi, ja he laittavat uuden tilalle sähköpostilla.
Yhteystiedot | Estrella
Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen...
Oletko kokeillut matalampaa kuvanlaatua? Kuvanlaadunhan voi valita palkista, joka tule videokuvan alle kun hiirtä liikutetaan videokuvan päällä.
En eilen muistanut tänne kirjoitella, mutta Ässät-Blues ottelusta hävisivät äänet noin puoleksi minuutiksi vikassa erässä. kävikö muilla sama juttu? Ei mikään vakava juttu, mutta kuitenkin aattelin kysästä, että oliko vika urholla vai mulla.
Itselläni näkyi ilman pätkimistä ja äänen katoamista koko ottelu.
Jaa-a tohtisikohan sitä ostaa sunnuntai illan ratoksi Urho Play -palvelusta kertalipulla Jokerit-Lukko matsin?
Alustana pöytätietokone ja 24 megainen kiinteä netti, että ainakaan oman netin tms. takia ei pätkimistä pitäisi esiintyä. Mietin vain, onko palvelu yhtään toimiva, vai heitänkö rahat kaivoon. Kertaakaan en ole tuolta matsia katsonut, vaan ainoastaan tv:stä Urhon lähetyksiä.
Jaa-a tohtisikohan sitä ostaa sunnuntai illan ratoksi Urho Play -palvelusta kertalipulla Jokerit-Lukko matsin?
Alustana pöytätietokone ja 24 megainen kiinteä netti, että ainakaan oman netin tms. takia ei pätkimistä pitäisi esiintyä. Mietin vain, onko palvelu yhtään toimiva, vai heitänkö rahat kaivoon.
Sama ongelma. Sain käyttööni laitteen, jossa kuvake oli valmiina. Kun sitä klikkasi, niin se hävisi. Testattuna kaksikin uutta laitetta, 390 ja 790. Oma veikkaukseni on, että Urho play on poistettu soittimien uusimmassa softapäivityksessä.