URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 369
  • 11 960

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Tämmönen ehkä tyhmä kysymys, mutta sipsikoodilla koetin ottelua "ostaa" niin tulee vain valkoinen ruutu missä lukee "Urho TV lähetys on alkanut". Eikö siis kesken olevia matseja voi enää lunastaa? :O
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Käytä kampanjakoodia -> Estrella -> Valitse ottelu -> Syötä aktivointikoodi

Valkoinen laatikko valkoisella pohjalla, itsellä meni pitkään ennen kuin huomasin sen.
 

Hydrophyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämmönen ehkä tyhmä kysymys, mutta sipsikoodilla koetin ottelua "ostaa" niin tulee vain valkoinen ruutu missä lukee "Urho TV lähetys on alkanut". Eikö siis kesken olevia matseja voi enää lunastaa? :O

Vähän sama homma oli itselläni. En ehtinyt torstaina katsoa matsia. Matsi oli loppunut, niin yritin sipsikoodilla katsoa, niin tuli vain linkit tuleviin matseihin. Jouduin käyttämään urholta saadun vip hyvitys koodin, että sain katsottua. Eli sipsikoodit ei taida toimia kuin suorissa lähetyksissä?
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisiko jollain lainata aktiivista estrellapussin koodia? Saa takaisin ennen seuraavaa sm-liigakierrosta! Yksityisviestillä mielellään.

Mulla oli vain toisessa pussissa aktiivinen koodi, olen vissiin heittäny yhden aktiivisen epähuomioissa roskikseen ja säästänyt käytetyn... Vai pitääkö tässä vielä juosta kauppaan?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Mulla oli vain toisessa pussissa aktiivinen koodi, olen vissiin heittäny yhden aktiivisen epähuomioissa roskikseen ja säästänyt käytetyn... Vai pitääkö tässä vielä juosta kauppaan?

Tuskinpa olet tehnyt näin. Kannattaa laittaa Estrellalle reklamaatiota, vastaavat aika nopeasti. Osa koodeista ei vain toimi, ja he laittavat uuden tilalle sähköpostilla.

Yhteystiedot | Estrella
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskinpa olet tehnyt näin. Kannattaa laittaa Estrellalle reklamaatiota, vastaavat aika nopeasti. Osa koodeista ei vain toimi, ja he laittavat uuden tilalle sähköpostilla.

Yhteystiedot | Estrella
No ei vittu sentään! Laitoin hätäpäissäni vahingossa sinne palautteeseen tuon toimivan pussin tiedot.. Ne varmaan sulkevat sen koodin kun viestin saavat. No ehkä on tarkoitettu etten tätä ottelua näe.
 

Nic42

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Detroit Red Wings
Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen... Kun katson urholta ottelua niin se näkyy noin 20s ja sen jälkeen "kyykkää"/pysähtyy. 9 tapausta 10 niin ns. ottelu pitää ladata uudestaan ja taas näkyy noin 20s kunnes pysähtyy. Viime vuonna ei ollut ikinä mitään ongelmia mutta tällä kaudella ei muutakaan ole kuin ongelmia. Kaikki muut esim. videot latautuvat nopeasti ja näkyvät ilman pätkimistä... Apua kaivataan.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
En eilen muistanut tänne kirjoitella, mutta Ässät-Blues ottelusta hävisivät äänet noin puoleksi minuutiksi vikassa erässä. kävikö muilla sama juttu? Ei mikään vakava juttu, mutta kuitenkin aattelin kysästä, että oliko vika urholla vai mulla.
 

Nic42

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Detroit Red Wings
Oletko kokeillut matalampaa kuvanlaatua? Kuvanlaadunhan voi valita palkista, joka tule videokuvan alle kun hiirtä liikutetaan videokuvan päällä.

On sitäkin kokeiltu eikä sekään auta. Sama homma yhä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jaahas ja loppuerästä alko sen tason pätkintä että alta pois... viimeseltä6 minuutilta ei mitään ideaa mitä pelissä tapahtunut.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
En eilen muistanut tänne kirjoitella, mutta Ässät-Blues ottelusta hävisivät äänet noin puoleksi minuutiksi vikassa erässä. kävikö muilla sama juttu? Ei mikään vakava juttu, mutta kuitenkin aattelin kysästä, että oliko vika urholla vai mulla.

Itselläni näkyi ilman pätkimistä ja äänen katoamista koko ottelu.
 

halperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen yrittänyt saada uudella Sonyn blueray (BDP-S490) soittimella esiin Urhotv:n sovellusta, että pääsisin rekisteröitymään palveluun, mutta sitä pirun Urhotv:n kuvaketta en saa näkyviin. Tein Sonyn ylimalkaisen ohjeen mukaan, mutta ei auta.
Onko kellään tällaisesta kokemusta ja miten saisi urhon esiin valikkoon? Viimeisimmät firmikset sisällä ja Internet-sisällön olen päivittänyt (sikälimikäli oikean paikan löysin, Sonyn ohjeessa sitä ei ole ohjeistetty) mutta ei tule esiin.
 

jore67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sony bluray ja Urho play

Sama ongelma. Sain käyttööni laitteen, jossa kuvake oli valmiina. Kun sitä klikkasi, niin se hävisi. Testattuna kaksikin uutta laitetta, 390 ja 790. Oma veikkaukseni on, että Urho play on poistettu soittimien uusimmassa softapäivityksessä.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Jokerit - Lukko (Urho Play)

Jaa-a tohtisikohan sitä ostaa sunnuntai illan ratoksi Urho Play -palvelusta kertalipulla Jokerit-Lukko matsin?
Alustana pöytätietokone ja 24 megainen kiinteä netti, että ainakaan oman netin tms. takia ei pätkimistä pitäisi esiintyä. Mietin vain, onko palvelu yhtään toimiva, vai heitänkö rahat kaivoon. Kertaakaan en ole tuolta matsia katsonut, vaan ainoastaan tv:stä Urhon lähetyksiä.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Jaa-a tohtisikohan sitä ostaa sunnuntai illan ratoksi Urho Play -palvelusta kertalipulla Jokerit-Lukko matsin?
Alustana pöytätietokone ja 24 megainen kiinteä netti, että ainakaan oman netin tms. takia ei pätkimistä pitäisi esiintyä. Mietin vain, onko palvelu yhtään toimiva, vai heitänkö rahat kaivoon. Kertaakaan en ole tuolta matsia katsonut, vaan ainoastaan tv:stä Urhon lähetyksiä.

Omina kokemuksina voin kertoa, että taloudessa on neljä pc:tä, joista yksi ns. pelikone. Kaikilla muilla paitsi viimeksi mainitulla lähetys nykii, tökkii ja on katselukevoton.

Vähäisellä tietotekniikan ymmärryksellä varustettuna olen päätynyt siihen ymmärrykseen että pelikoneen näytönohjain kykenee vastaanottamaan urhon kuradataa siedettävässä määrin paremmin kuin normiversiopc:t.

Näkemystäni saa korjata.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Jaa-a tohtisikohan sitä ostaa sunnuntai illan ratoksi Urho Play -palvelusta kertalipulla Jokerit-Lukko matsin?

Itse olen käyttänyt sitä Urhotv:n pc-ohjelmaa, jolla olen katsonut nyt jo 6-7 peliä ilman ongelmia. Aina voi sit kokeilla selainta, tai toisinpäin.. Sitten jos ilmenee nykimistä vaihdat sitä kuvan laatua, vain lähi kuvissa huomaa selkeästi eron. Ei se paljon ota jos ei annakaan, vielä plussana yhden pelin kierros..
 

Jeffrey

Jäsen
Jaa-a tohtisikohan sitä ostaa sunnuntai illan ratoksi Urho Play -palvelusta kertalipulla Jokerit-Lukko matsin?
Alustana pöytätietokone ja 24 megainen kiinteä netti, että ainakaan oman netin tms. takia ei pätkimistä pitäisi esiintyä. Mietin vain, onko palvelu yhtään toimiva, vai heitänkö rahat kaivoon.

Tällä kaudella olen ollut erittäin tyytyväinen Urhon nettilähetyksiin. Alustoina itsellä toiminut Sony Bravian kautta tuleva Urho Play yhdistettynä 5mb kuituun. Ja vaihtoehtoisesti Asusin N56V yhdistettynä 10mb laajakaistaan Google Chromella. Molemmilla komboilla toiminut erinomaisesti!

Ainoa murheeni löytyi siitä kun yritin liittää koneen HDMI piuhalla televisioon. Tässä vaiheessa lähetys alkoi pätkimään erittäin pahasti ja vaati koneeltani buuttauksen, että sain taas homman kasaan. Tämä tosin johtui varmasti joko koneeni ominaisuuksien tai asetuksien heikkoudesta.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Kiitoksia vastauksista. Ostin nyt sitten tuon Jokerit-Lukko matsin ja asensin tuon Urhon PC-ohjelman. Kuvanlaatu vaikuttaisi olevan ihan ok, ei mitään priimaa, mutta ei mitään kuraakaan. Eroa ei juurikaan huomaa, oli laatuna korkea tai matala. Pientä nykimistä tosin havaittavissa tällä hetkellä kuvassa.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Pät... . . . ... . k... .. .. ....i..... .i...... .. . ..... .k.. . .. ..... ..ö pät.... k.. .. ... .. . ...i.. . .. ... ..i. . . .....kö? Tä..... . . . ..... . . . ä....l..lä.. . .... p . .. ...ätk......... ...ii.. .pah.. .. . .. . . . .. . .. . . ...... . .. . . a...s...... . .. . . .... . .. . ...... . . .. . . . .................................................................................ti.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tuo kameramies on perseestä. Kokoajan myöhässä ja hukkaa kiekon. Sitten kauhealla zoomilla pelaajien pärstiä. Ei saa pelistä kunnon käsitystä. Vittu
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Täällä on toiminut ensimmäinen Urho Play -lähetys ihan hyvin. Itsellä ei kuvauksesta ole valittamista. Tuossa lopussa oli ihan pienen pientä pätkimistä havaittavissa, mutta muuten ok. Laatu oli oikeastaan positiivinen yllätys, mitä noita vanhoja kommentteja olin selaillut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös