Mielenkiintoista. Valitus pelkästään torstain matsista ja korvaukseksi kaksi VIP-koodia. Itse valitin sekä tiistain että torstain lähetyksistä, mutta sain korvaukseksi vain yhden VIP-koodin. Herää väkisinkin ajatus, että kausikorttiasiakkaalta on jo rahat nyhdetty eikä palvelua tarvitse enää tarjota toisin kuin yksittäislippuasiakkaille. Vai onkohan siellä onnenpyörä arpomassa näitä korvauksia...?
Osaisiko joku bittinero kertoa mistä siis johtuu kun kuva on ikäänkuin pokkarikameran pikauvaustoiminnolla otettua eli ruutu ruudulta 0,5sek väleillä. yhteytenä Saunalahden 10 megainen ADSL langattomana. Onko vika yhteydessä, läppärissä, Urhossa vai jossain muualla? Tilanne helpottuu hieman kun vaihtaa kuvanlaadun paskemmalle. Ääni tulee koko ajan hienosti pätkimättä läpi.
Aika randomilla taitavat noita koodeja heitellä. Itse valitin ensin yhdestä ottelusta -> ei reagointia Urholta. Sitten valitin hieman kärkkäämpään sävyyn seuraavasta matsista -> yksi vip-koodi tuli hyvitykseksi. Sitten huomautin vielä, että ensimmäiseen valitukseeni ei oltu vieläkään reagoitu -> sain kaksi vip-koodia lisää.Jep, saman huomasin myös. Valitin kahdesta matsista ja sain yhden vipin. Toisaalta turhaahan on kosiskella enää näitä idiootteja, jotka ovat maksaneet jo koko kaudesta, kun luvatkin loppuvat tämän kauden jälkeen.
Sonyn BD-pyörittimellä + Elisan 100/10 letkulla toimi taas vallan mainiosti, toiminut jo 4/4 kertaa tällä kaudella. Olen sanaton.
Siis oikeesti toimii? Sony 60NX723 töllössä ei toimi Urho Play palvelu livenä. Olen koittanut kolmessa pelissä ja aina sama juttu eli toimii 3-4min ja sen jälkeen alkaa alusta. Ihan sama miten kikkailee, niin aina sama homma. Pc:llä toimii ok.
Olisi kiva katsoa Sonyn kanssa, kun näyttää kuvakin olevan parempi kuin PC:llä
Sonyn Blu-ray- soittimella on täälläkin pelannut ongelmitta. Itse asiassa jo viime kaudella. Soittimena S480 ja siinä uusin firmis. Kuva parempi kuin pc:llä.
Onko muilla kokemusta, miten Estrellalle kannattaa valittaa, kun toisen pussin koodi ei toiminut? Hivenen harmittaa, etten näe tämänpäiväistä peliä, mutta onhan peli vielä lauantainakin...
Urholle laitoin asiasta viestiä, mutta ohjasivat ilmoittamaan Estrellalle. En löytänyt mitään sähköpostiasiointia, ainoastaan jonkin puhelinnumeron, joka on käytössä arkisin 9-11. Lisäksi oli tuo reklamaatio, mutta kuinkakohan kauan siinä sitten kestää ja pitääkö vielä lähettää pussikin erikseen?
Edit: no nyt meni Estrellalle reklamaatio. Saapa nähdä, milloin vastaavat tai vastaavatko ollenkaan.
Mitä tätäkin ketjua lukemalla on voinut päätellä, vastaa estrella melkoisen nopeasti ja saat puuttuvan koodisi. Mutta ehtiikö enää tämän päivän peliin, jää nähtäväksi. :)
Mikä siinä on että urhon äänet ovat niin hiljaisella? Kun vaihtaa kanavaa niin ääntä on reilusti enemmän. Ei kai ainoastaan omasta telkkarista johdu? Kaikilla muilla kanavilla äänet on lähes samalla tasolla.
Tietääkseni mainostajat itse säätelevät tämän? Eli ei Urhon tekosia.Kummallista on myös, että Urhon mainokset tulevat todella kovaa verrattuna suoran lähetyksen äänentasoihin.
Tietääkseni mainostajat itse säätelevät tämän? Eli ei Urhon tekosia.
Sonyn Blu-ray- soittimella on täälläkin pelannut ongelmitta. Itse asiassa jo viime kaudella. Soittimena S480 ja siinä uusin firmis. Kuva parempi kuin pc:llä.
Kyllä minun mielestä tuo (tässä tapauksessa) johtuu URHO:lla juuri siitä, että lähetyksen äänet ovat niin hiljaisella, että telkkaria joutuu pitämään paljon kovemmalla, kuin normaalisti. Nuo mainokset tulevat sitten normaali voimakkuudella, mutta koska töllöttimessä on nupit kaakossa, niin naapurikin kuulee nuo mainokset. Suhteellisen vittumaista katsoa peliä sormi valmiina mute-napilla yllättävien mainoskatkojen varalta.