URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 643 364
  • 11 960

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuten sanoin aikaisemmin niin laitoin Urholle reklamaation, ja laitoin siihen oikein painotetusti että en suostu ottamaan vastaan mitään ilmaiskoodeja vaan haluan rahat takaisin, niin mitä tekee Urho? No laittaa minulle kaksi ilmaiskoodia sähköpostiin...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pe Kärpät-KalPa, La Jokerit-KalPa ja Su JJK-KuPS. 6 euroa. Kaikki näkyi oikein hyvin, pientä nykimistä välillä oli, mutta eipä tuo juuri haitannut. Jos ja kun tuohon nyt napsahtaa pari ilmaista peliä lisäksi, niin 25 pelin aiemmin halvemmalla hinnalla ostetun sarjakortin kanssa kelpaa. Tässä alkaa olla turvattu jo koko runkosarja ja vähän play-offejakin, kun kotiottelut ja osa vierasotteluistakin tirkistellään paikan päällä.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Kuten sanoin aikaisemmin niin laitoin Urholle reklamaation, ja laitoin siihen oikein painotetusti että en suostu ottamaan vastaan mitään ilmaiskoodeja vaan haluan rahat takaisin, niin mitä tekee Urho? No laittaa minulle kaksi ilmaiskoodia sähköpostiin...

Sama homma. Mulle ainakin on napsahtanut Urhon sivuile 2 peliä eli ne 4.10 luvatut hyvitykset. Tosin tämä ei ole sitä mitä vaadin. No odotan sen kaksi viikkoa mitä kuluttajaneuvonta suosittelee (voi olla, että lakikin). Sen jälkeen vien asiaa eteenpäin eriteitä. Ihan periaatteestakin otan ne 4e takaisin. Jos Urhon periaate on syyllistää alihankkijoita ja asiakkaita heidän ongelmistaan. Niin olen sitten kusipäinen, vinkuva ja vääräänaikaan sisäänkirjautuva asiakas.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kuten sanoin aikaisemmin niin laitoin Urholle reklamaation, ja laitoin siihen oikein painotetusti että en suostu ottamaan vastaan mitään ilmaiskoodeja vaan haluan rahat takaisin, niin mitä tekee Urho? No laittaa minulle kaksi ilmaiskoodia sähköpostiin...
Urho laittoi automaattisesti KAIKILLE pe tai la kirjautuneille koodit kahteen matsiin. Sillä ei ole mitään tekemistä sinun über-reklamaatiosi kanssa.

Eli koodit tuli luvatusti. Ihan hyvä hyvitys kahden euron ostokselle.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Urho laittoi automaattisesti KAIKILLE pe tai la kirjautuneille koodit kahteen matsiin. Sillä ei ole mitään tekemistä sinun über-reklamaatiosi kanssa.

Eli koodit tuli luvatusti. Ihan hyvä hyvitys kahden euron ostokselle.

Ja tästä saa käsityksen, että olet tosiaan tyytyväinen nyt? Sait kahdella eurolla yhdeksän euroa? Sinun vitutus-käyräsi ei ole siis minkään hintainen?

Periaatteestakin sieltä ne rahat kannattaa pois pyytää, paremman hyvityksenhän saat kun pyydät rahat takaisin, ja vielä kaupanpäälle saat kaksi koodia (epävarmasti toimivaan paskaan).
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
Minä saisin rahani takaisin kausikortista, vähennettynä jo menneillä peleillä (miinus viikonlopun kaksi peliä). Kerta tarjosivat pyytäessäni tätä -> en sitä ota, vaan jatkan pelien katsomista entiseen malliin.. Josko jättäisivät yleisöryntäysten metsästykset hetkeksi ja saisi toimivan palvelun..
Tarjosivat kahden pelin uupumisesta kahta playoff-ottelua, mutta entäs jos joukkueeni ei pelaakaan playoffeissa :D
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Itse näin perjantain pelin (HPK-Lukko) kokonaan (kirjauduin palveluun n. klo 17.30) ilman ongelmia ja nyt on tilille hyvitetty kaksi ilmaiskertaa. Ihan tyytyväinen olen.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ja tästä saa käsityksen, että olet tosiaan tyytyväinen nyt? Sait kahdella eurolla yhdeksän euroa? Sinun vitutus-käyräsi ei ole siis minkään hintainen?

Periaatteestakin sieltä ne rahat kannattaa pois pyytää, paremman hyvityksenhän saat kun pyydät rahat takaisin, ja vielä kaupanpäälle saat kaksi koodia (epävarmasti toimivaan paskaan).
Sain kahdella eurolla kaksi 9 euron koodia. Tosin en olisi yhdestä matsista valmis maksamaan tuota 9 euroa, joten ei se taloudellinen hyöty ihan suoraan mene laskemalla. Minusta se yksi kolikko on kuitenkin riittävän edullinen hinta tsekata, kannattaako joskus jatkossa maksaa normaalihinta jostain yksittäisestä pelistä. Vitutuskäyrä ei juurikaan noussut, koska varauduin ruuhkan aiheuttamiin ongelmiin. Enemmän vitutti se, että Urho vaihtoi perjantain tv-pelin johonkin evvk-matsiin jonkun tekosyyn varjolla.

Miksi pyytäisin rahat takaisin? Minähän nimenomaan halusin maksaa matsin näkemisestä. Persaukisten hommaa tuollainen kerjääminen. Jos olisin ihan oikeasti halunnut nähdä HIFK-JYPin, olisin marssinut hallille.

Kyllä, olen tyytyväinen Urhon toimittamaan hyvitykseen. Jos sieltä olisi lähetetty postissa Kimmo Kuhdan pelaajakortti, olisin ollut hiukan kiukkuisempi.
 
Sama homma. Mulle ainakin on napsahtanut Urhon sivuile 2 peliä eli ne 4.10 luvatut hyvitykset. Tosin tämä ei ole sitä mitä vaadin. No odotan sen kaksi viikkoa mitä kuluttajaneuvonta suosittelee (voi olla, että lakikin). Sen jälkeen vien asiaa eteenpäin eriteitä. Ihan periaatteestakin otan ne 4e takaisin. Jos Urhon periaate on syyllistää alihankkijoita ja asiakkaita heidän ongelmistaan. Niin olen sitten kusipäinen, vinkuva ja vääräänaikaan sisäänkirjautuva asiakas.

Tietämättä sen enempää asiasta, niin luulen että jos käytät koodeja, niin hyväksyt hyvityksen ja juttusi ei menesty siellä kuluttajaneuvonnassa.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Enemmän vitutti se, että Urho vaihtoi perjantain tv-pelin johonkin evvk-matsiin jonkun tekosyyn varjolla.

Vaihtoiko? Ainakin mulla näkyi sama ottelu, joka alunperin ilmoitettiin pari viikkoa aiemmin.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lukko-Pelicans peliä yritin lauantaina katsoa ja rupesihan se tokalla erätauolla toimimaan, joten kolmannen erän näin. Käytin silloin sitä yleistä ilmaiskoodia, jonka perjantain turoilun jälkeen julkaisivat. Nyt on tullut kaksi ylimääräistä peliä tilille. Eli penniäkään en maksanut, mutta sain katsoa kolmannen erän lauantain pelistä ja päälle vielä kaksi peliä.

Ostin kymmenen pelin sarjalipun tuossa kauden alussa ja kaikki Pelicansin vieraspelit on näkynyt tällä kaudella lauantaita lukuunottamatta suht' hyvin. Kuvan laatu on parantunut viime kaudesta ja enää se ei ole ihan pelkkää nykivää paskaa, mutta onhan tuossa hinta/laatusuhde silti vieläkin aivan perseellään. Ja koko firman touhu on surkuhupaisaa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vaihtoiko? Ainakin mulla näkyi sama ottelu, joka alunperin ilmoitettiin pari viikkoa aiemmin.
Parista eri lähteestä ainakin kuulin, että HIFK-JYP sieltä piti tulla oikeasti alunperin. Mutta eivät halunneet lähettää kahta JYPin peliä niin lähekkäin. Sen ymmärrän oikein mainiosti. Kuka niitä haluaisikaan katsella?
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Miksi pyytäisin rahat takaisin? Minähän nimenomaan halusin maksaa matsin näkemisestä. Persaukisten hommaa tuollainen kerjääminen. Jos olisin ihan oikeasti halunnut nähdä HIFK-JYPin, olisin marssinut hallille.

Perseaukista hommaa, jos haluaa tehdä myös Urpolle elämää vähän vaikeammaksi? En tajua mitä perseaukista tässä on.
Jos maksat jostain, niin tottakai sama vaatia rahat takaisin kun tuote ei ole sitä mitä piti. Yhtälailla Urpo keräsi meiltä köyhiltä(!!) rahat omaa stressitestiään varten, ja varsinkin kun ei ollut ihan eka kerta.
Urpo päästetään todella helpolla, jos annetaan heidän jakaa noita koodeja. Se on vain pari napin painallusta ja avot. Rahaa kun pyydetään, joutuvat he oikeasti myös "tekemään jotain".
Kyllä minulla rahaa riittää maksella noita Urpon lähetyksiä, olenhan tuota tehnyt niin kauan kuin ovat näitä nettilähetyksiään yrittäneet. Periaatteella "josko nyt toimisi kunnolla". Ainoastaan siksi rahaa pyydän takaisin, kuten aiemmin totesin, että en todellakaan halua Urponkaan helpolla saavan kassaansa sitä rahaa täysin tyhjästä.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Perseaukista hommaa, jos haluaa tehdä myös Urpolle elämää vähän vaikeammaksi?
Se on ihan sinun oma valintasi olla mulkku. Valitat varmaan isosta kahvista ja viineristä, jos tilaat pienen kahvin.

Miksi pitää tehdä sellaisen tahon elämä vaikeaksi, joka sentään tuottaa lätkämatseja kaikille halukkaille? Haluatko, että koko tuo palvelu lakkautetaan?
 

Epsri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse näin perjantain pelin (HPK-Lukko) kokonaan (kirjauduin palveluun n. klo 17.30) ilman ongelmia ja nyt on tilille hyvitetty kaksi ilmaiskertaa. Ihan tyytyväinen olen.
Itse näin HPK-Lukko ja Lukko-Pelicans matsit neljällä eurolla ja kaupanpäälle vielä kaksi hyvityskoodia. Ei voi olla kuin tyytyväinen (hymiö) UrhoTV:n toimintaan. Virheistä oppineena kirjaudun sivuille n.1h ennen ottelun alkua ostan matsin ja pistän bufferoimaan. Ei se tietysti noin pitäisi mennä, mutta jos ottelun haluaa nähdä niin näin pitää toimia.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko tuo nyt oikeasti niin, että vain pe/la Urhon sivuille _sisäänkirjautuneet_ käyttäjät saavat tuon kahden matsin sarjakortin? Jos näin, niin eihän tuossa jumalauta ole mitään järkeä. Mitenkäs kirjaudut sisään kun sivut eivät aukea lainkaan hyvissä ajoin ennen perjantain matsin alkua.

Vai tarkoittaako tuo tiedote sitä, että olisi pitänyt kirjautua perjantaina JA lauantaina? Itse ostin vain yhteen perjantain matsiin katseluoikeuden, ois vissiin pitänyt ostaa myös lauantain matsiin että sais kahden pelin sarjakortin vai wtf.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse kirjauduin sivuille perjantaina, mutta en ehtinyt edes lippua ostaa, kun selvisi ettei homma toimi. Lauantaille sain tuon ilmaiskoodin jonka käytin. Nyt Urhon tililleni on ilmestynyt 2 ottelun maksettu sarjalippu. Ja yhtään kertaa en siis ole maksanut ottelusta. Että sikäli en voi valittaa.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Palautetta matkaan, eiköhän ne anna pari matsia aika helpolla. Ainakin aiemmin katselukoodit ovat olleet aika höllässä. Sillä ei pitäisi olla vaikutusta, kirjautuiko/ostiko molempina päivinä jotain. Itse ostin vain la ja sain pari koodia korvauksena. Laitoin siis palautetta toimimattomuudesta.
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
En ole varma onko tämä jo esiintynyt täällä, mutta eipä muistutuskaan ole pahitteeksi täällä aiheellisten vihaviestien keskellä :)

Täytyyhän palstaveljille antaa vähän vinkkiä, että kaveri vinkkasi (kiitos nimimerkki Eetska) kokeilemaan syöttää lauantain "ilmaiskoodi" eli 9138656 esimerkiksi tämän illan peleihin.

No, syötin koodin HIFK - Kärpät -matsiin klikkaamalla "käytä koodia". Näytti sivujen jäävän junnaaman eikä hyväksynyt koodia, mutta sitten kirjauduin ulos ja klikkasin uudestaan kyseistä matsia oli kaikenmaailman koodinsyöttö-, sarjakortin käyttö- yms. klickit poistunut, vaan tilalla näkyi pelkästään "Katso".

Liekkö Urhon virhe vai joidenkin käyttäjien oveluutta. Suosittelen testaamaan. Ainakin siis HIFK - Kärpät ja Kalpa - Pelicans toiminee tällä periaatteella. Takuuseen en mee, mitä sitten käy, kun kiekko tipahtaa jäähän ja lähetys alkaa, mutta ainakin pari päivää jo ollut toiminnassa niin sanotusti.
 

Matick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Kärpät
Onkohan taas tämän päivän pelit sitten tukossa jos kaikilla on "ilmaiset" pelit tilillään? :) ajattelin joka tapauksessa riskillä koittaa katsoa HIFK -Kärpät, saa nähdä mitä tapahtuu...
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Se on ihan sinun oma valintasi olla mulkku. Valitat varmaan isosta kahvista ja viineristä, jos tilaat pienen kahvin.

Miksi pitää tehdä sellaisen tahon elämä vaikeaksi, joka sentään tuottaa lätkämatseja kaikille halukkaille? Haluatko, että koko tuo palvelu lakkautetaan?

Hehe, jopas nyt kun aletaan oikein mulkuttelemaan :P
Ei, en valita isosta kahvista ja viineristä, jos pienen tilasin.

Urpo tosiaan "tuottaa" näitä joo, propsit siitä.
Mutta jos asianlaita on tasantarkkaan sama, mitä se on ollut alusta alkaen, niin siitäkö sitten pitäisi hattua nostaa heille?
He eivät ole edes mielestäni YRITTÄNEET saada tuotettansa kuntoon. Tämän todistaa vaikkapa tämä Jatkoajan topicci.

Yhtälailla, enkö saisi maksavana asiakkaana olla vaikka mainitsemasi mulkku ja edes vähän vittuilla toimijalle joka ei hommiansa osaa sitten yhtään?

Ja ei, en halua että palvelu lakkautetaan. Haluan että tekevät TOIMIVAN palvelun.
Nykyisellään tämä ei mielestäni oikeasti palvele ketään (paitsi Soneran Totalin omaavia). Ei minusta ole hauskaa katsoa pikselipaskaa ja pätkivää lähetystä jota Urpo kuitenkin MAINOSTAA laadukkaana ja toimivana.

Kuten aiemmin sanoin, tyhmä kait se minäkin (moni muu viitannut samaan) olen kun aina vain maksan että "josko se nyt toimisi...".

Urpo itse kerjää verta nenästään toiminnallaan, pari kertaa tällaiset ongelmat ymmärtää, mutta kaikki muistaa tosiaan esimerkiksi Talviklassikon jälkeiset Urpon kommentit. Ja jos ei mitään tapahdu, niin sama se on heillekin elämä vaikeaksi tehdä. Yhtälailla he tavallaan vaikeuttavat minunkin lätkän seuraamista. Toisaalta aika helposti he voisivat oikeasti myös helpottaa minun lätkän seuraamista, jos vain OIKEASTI haluaisivat.

Blaah, olkoot. Mielipidettäni en kuitenkaan vaihda, huutakaa ne rahat takaisin vaan, ja ostakaa sitten uudelleen niitä matseja. Kunhan nyt Urpo tajuaa että ongelmia tästä perseilystä tulee jollain tapaa heille.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Urpo tosiaan "tuottaa" näitä joo, propsit siitä.
Mutta jos asianlaita on tasantarkkaan sama, mitä se on ollut alusta alkaen, niin siitäkö sitten pitäisi hattua nostaa heille?
He eivät ole edes mielestäni YRITTÄNEET saada tuotettansa kuntoon. Tämän todistaa vaikkapa tämä Jatkoajan topicci.
Jos nyt jätetään tämä nokittelu tähän ja keskitytään vaihteeksi asiaan. En ole todellakaan puolustelemassa Urhon toimintaa palvelun kuntoon saamiseksi. Minusta on ihan älytöntä, että tässä vaiheessa internetin elinkaarta jollekin tulee vielä yllätyksenä, kun kerrankin hiukan isompi joukko katsojia haluaisi nähdä jonkun matsin striiminä. Noita palveluja on tuotettu paljon suuremmassa mittakaavassa ja paremmalla laadulla jo "iät ja ajat". Ja sitten selitellään ongelmia minun mielestäni tekaistuilla syillä. Se jos mikä on amatöörimäistä.

Mutta oikeasti minusta Urho on aika reilu niitä kohtaan, jotka kampanjan aikana yrittivät palvelua käyttää. Siksi ylimääräinen nillitys tuntuu hiukan ylimitoitetulta. Minusta olisi hedelmällisempää antaa kiihkoton palaute ja kertoa, mikä on pielessä ilman mitään "rahat takaisin ihan vaan periaatteesta" -huutoa.

Tänään sitten taas uusi yritys. Jos tällä kertaa pääsisi jo haukk... arvostelemaan kuvanlaatuakin.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja sitten selitellään ongelmia minun mielestäni tekaistuilla syillä. Se jos mikä on amatöörimäistä.

Mutta oikeasti minusta Urho on aika reilu niitä kohtaan, jotka kampanjan aikana yrittivät palvelua käyttää. Siksi ylimääräinen nillitys tuntuu hiukan ylimitoitetulta. Minusta olisi hedelmällisempää antaa kiihkoton palaute ja kertoa, mikä on pielessä ilman mitään "rahat takaisin ihan vaan periaatteesta" -huutoa.

En tiedä onko kyse enää mistään amatöörimäisyydestä. Nuo selitykset ovat joka kerta nyt olleet samat, vain "johtaja" tai "tj", joka noita jauhaa on eri kaveri. Vastaus on pitkälti ihan standardin mukainen. Syy on toisissa ja porukan määrä tuli yllätyksenä. Ensi kerralla homma kuulemma on jo hoidossa. Ei tuo taida olla amatöörin touhua, vaan ihan jonkun muun.
 

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
Miksi pitää tehdä sellaisen tahon elämä vaikeaksi, joka sentään tuottaa lätkämatseja kaikille halukkaille? Haluatko, että koko tuo palvelu lakkautetaan?

Anteeksi etukäteen mutta:
Ymmärtäisin edellä olevan lainauksen sisältävän kommentin jos kyse olisi ilmaisesta palvelusta jota tuotetaan sen takia että saadaan pelit näkymään, niinkuin vaikka joku VeikkausTV. Nyt kuitenkin UrhoTV oikeasti myy palvelua asiakkaille, saa siitä tietyn summan rahaa, mutta sitten kun ongelmia tulee niin kerrasta toiseen tulee suurinpiirtein standardi vastaukset.

Eihän se nyt mene niin että jos maksava asiakas kritisoi toimintaa niin se mielletään heti siksi että palvelu halutaan lopettaa? Maksava asiakas haluaa katsoa pelin, maksava asiakas haluaa että palvelu toimii. Maksava asiakas ei halua että maksettuaan pelin asiakas joutuu katsomaan hyrrää ruudulla tai diashowta ruudulla?

Jos kapasiteetti on täynnä niin silloin ei enää myydä lippua, niin se menee jäähallillakin ja niin se pitäisi mennä myös netti-lähetyksissä. Jos vehkeet on paskana niin ne korjataan, jos vehkeet on aina paskana mutta raha kelpaa silti on kyseessä ihan joku muu juttu.

Valot päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös