Kuten sanoin aikaisemmin niin laitoin Urholle reklamaation, ja laitoin siihen oikein painotetusti että en suostu ottamaan vastaan mitään ilmaiskoodeja vaan haluan rahat takaisin, niin mitä tekee Urho? No laittaa minulle kaksi ilmaiskoodia sähköpostiin...
Urho laittoi automaattisesti KAIKILLE pe tai la kirjautuneille koodit kahteen matsiin. Sillä ei ole mitään tekemistä sinun über-reklamaatiosi kanssa.Kuten sanoin aikaisemmin niin laitoin Urholle reklamaation, ja laitoin siihen oikein painotetusti että en suostu ottamaan vastaan mitään ilmaiskoodeja vaan haluan rahat takaisin, niin mitä tekee Urho? No laittaa minulle kaksi ilmaiskoodia sähköpostiin...
Urho laittoi automaattisesti KAIKILLE pe tai la kirjautuneille koodit kahteen matsiin. Sillä ei ole mitään tekemistä sinun über-reklamaatiosi kanssa.
Eli koodit tuli luvatusti. Ihan hyvä hyvitys kahden euron ostokselle.
Sain kahdella eurolla kaksi 9 euron koodia. Tosin en olisi yhdestä matsista valmis maksamaan tuota 9 euroa, joten ei se taloudellinen hyöty ihan suoraan mene laskemalla. Minusta se yksi kolikko on kuitenkin riittävän edullinen hinta tsekata, kannattaako joskus jatkossa maksaa normaalihinta jostain yksittäisestä pelistä. Vitutuskäyrä ei juurikaan noussut, koska varauduin ruuhkan aiheuttamiin ongelmiin. Enemmän vitutti se, että Urho vaihtoi perjantain tv-pelin johonkin evvk-matsiin jonkun tekosyyn varjolla.Ja tästä saa käsityksen, että olet tosiaan tyytyväinen nyt? Sait kahdella eurolla yhdeksän euroa? Sinun vitutus-käyräsi ei ole siis minkään hintainen?
Periaatteestakin sieltä ne rahat kannattaa pois pyytää, paremman hyvityksenhän saat kun pyydät rahat takaisin, ja vielä kaupanpäälle saat kaksi koodia (epävarmasti toimivaan paskaan).
Sama homma. Mulle ainakin on napsahtanut Urhon sivuile 2 peliä eli ne 4.10 luvatut hyvitykset. Tosin tämä ei ole sitä mitä vaadin. No odotan sen kaksi viikkoa mitä kuluttajaneuvonta suosittelee (voi olla, että lakikin). Sen jälkeen vien asiaa eteenpäin eriteitä. Ihan periaatteestakin otan ne 4e takaisin. Jos Urhon periaate on syyllistää alihankkijoita ja asiakkaita heidän ongelmistaan. Niin olen sitten kusipäinen, vinkuva ja vääräänaikaan sisäänkirjautuva asiakas.
Enemmän vitutti se, että Urho vaihtoi perjantain tv-pelin johonkin evvk-matsiin jonkun tekosyyn varjolla.
Parista eri lähteestä ainakin kuulin, että HIFK-JYP sieltä piti tulla oikeasti alunperin. Mutta eivät halunneet lähettää kahta JYPin peliä niin lähekkäin. Sen ymmärrän oikein mainiosti. Kuka niitä haluaisikaan katsella?Vaihtoiko? Ainakin mulla näkyi sama ottelu, joka alunperin ilmoitettiin pari viikkoa aiemmin.
Miksi pyytäisin rahat takaisin? Minähän nimenomaan halusin maksaa matsin näkemisestä. Persaukisten hommaa tuollainen kerjääminen. Jos olisin ihan oikeasti halunnut nähdä HIFK-JYPin, olisin marssinut hallille.
Se on ihan sinun oma valintasi olla mulkku. Valitat varmaan isosta kahvista ja viineristä, jos tilaat pienen kahvin.Perseaukista hommaa, jos haluaa tehdä myös Urpolle elämää vähän vaikeammaksi?
Itse näin HPK-Lukko ja Lukko-Pelicans matsit neljällä eurolla ja kaupanpäälle vielä kaksi hyvityskoodia. Ei voi olla kuin tyytyväinen (hymiö) UrhoTV:n toimintaan. Virheistä oppineena kirjaudun sivuille n.1h ennen ottelun alkua ostan matsin ja pistän bufferoimaan. Ei se tietysti noin pitäisi mennä, mutta jos ottelun haluaa nähdä niin näin pitää toimia.Itse näin perjantain pelin (HPK-Lukko) kokonaan (kirjauduin palveluun n. klo 17.30) ilman ongelmia ja nyt on tilille hyvitetty kaksi ilmaiskertaa. Ihan tyytyväinen olen.
Se on ihan sinun oma valintasi olla mulkku. Valitat varmaan isosta kahvista ja viineristä, jos tilaat pienen kahvin.
Miksi pitää tehdä sellaisen tahon elämä vaikeaksi, joka sentään tuottaa lätkämatseja kaikille halukkaille? Haluatko, että koko tuo palvelu lakkautetaan?
Jos nyt jätetään tämä nokittelu tähän ja keskitytään vaihteeksi asiaan. En ole todellakaan puolustelemassa Urhon toimintaa palvelun kuntoon saamiseksi. Minusta on ihan älytöntä, että tässä vaiheessa internetin elinkaarta jollekin tulee vielä yllätyksenä, kun kerrankin hiukan isompi joukko katsojia haluaisi nähdä jonkun matsin striiminä. Noita palveluja on tuotettu paljon suuremmassa mittakaavassa ja paremmalla laadulla jo "iät ja ajat". Ja sitten selitellään ongelmia minun mielestäni tekaistuilla syillä. Se jos mikä on amatöörimäistä.Urpo tosiaan "tuottaa" näitä joo, propsit siitä.
Mutta jos asianlaita on tasantarkkaan sama, mitä se on ollut alusta alkaen, niin siitäkö sitten pitäisi hattua nostaa heille?
He eivät ole edes mielestäni YRITTÄNEET saada tuotettansa kuntoon. Tämän todistaa vaikkapa tämä Jatkoajan topicci.
Ja sitten selitellään ongelmia minun mielestäni tekaistuilla syillä. Se jos mikä on amatöörimäistä.
Mutta oikeasti minusta Urho on aika reilu niitä kohtaan, jotka kampanjan aikana yrittivät palvelua käyttää. Siksi ylimääräinen nillitys tuntuu hiukan ylimitoitetulta. Minusta olisi hedelmällisempää antaa kiihkoton palaute ja kertoa, mikä on pielessä ilman mitään "rahat takaisin ihan vaan periaatteesta" -huutoa.
Miksi pitää tehdä sellaisen tahon elämä vaikeaksi, joka sentään tuottaa lätkämatseja kaikille halukkaille? Haluatko, että koko tuo palvelu lakkautetaan?