Lähetysongelmat johtuivat kansainvälisestä jakeluverkosta ja suomalaisten Internet -operaattoreiden välisistä ongelmista.
Tämähän on mielenkiintoista, miten ihmeessä kansainvälinen jakeluverkko on hidastanut internetin kautta välitettävää ääni- ja kuvamateriaalia, kun URHOn matseja ei pysty kuitenkaan katselemaan valtakunnan rajojen ulkopuolella?
Itse lähetin myös palautetta 30.4 ja vaadin kaupan purkua. Tähän päivään mennessä ei rahoja ole tullut.
Viimeviikon alkupuolella lähetin uuden viestin, jossa sanoin että mikäli rahoja ei ole tullut 30 päivän sisällä alkuperäisestä reklamaatiosta, vaadin myös viivästyskorkoja maksettavaksi.
Tsemppiä vaan, sillä näyttää Urholla olevan väsytystaktiikka päällä.
- - -
Taitaa olla kovin ruuhkautunut, vieläkään ei ole mittään rahoja näkyny.Hei,
Kiitos palautteestasi ja pahoittelut tapahtuneesta!
Olemme vastaanottaneet tarvittavat tiedot rahapalautusta varten. Rahojen palauttaminen saattaa kestää jonkin aikaa sillä asiakaspalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut. Kiitos kärsivällisyydestä.
Ystävällisin terveisin
URHOtv
Maksettu mainos? Käyttäjien vika ettei toimi? Nyt se pää pois perseestä. Jos järjestelmä on reikäinen on syy toteuttajan. Joka ikinen kerta. Toimivuudesta voidaan jatkaa tuossa UrhoTV:n oikeassa ketjussa, itseänikin nimittäin kiinnostaisi nähdä onko kukaan oikeasti saanut riihikuivaa Urholta takaisin?Itse luulen, että Urhon streami ongelmat keväällä johtui tosta 12345- koodin hyväksikäytöstä, jota ilmeisesti käytettiin hyvinkin laajasti hyväksi.
Samaan aikaanhan niillä on jo ollut myynnissä näitä 10-25-50 ottelun paketteja, mitenkähän ihmeessä ne oli tarkoitus mitoittaa kaistaan?Itse luulen, että Urhon streami ongelmat keväällä johtui tosta 12345- koodin hyväksikäytöstä, jota ilmeisesti käytettiin hyvinkin laajasti hyväksi.
Urho ilmeisesti mitoitti streamin kaistan aina myytyjen arvokoodien mukaan, jolloin "salamatkustajat" aiheuttivat ongelmia muilla. Joten ei ihmekkään, että korvauksissa saattaa kestää jonkln aikaa.
Hei,
kiitos viestistänne! Pahoittelen, että palautuksissa on kulunut enemmän aikaa kun luultiin. Rahan palautuksia käsitellään parhaillaan, kaikki siinä järjestyksessaä, kun ne ovat saapuneet.
Ystävällisin terveisin
URHOtv
Kaksi koodia, jotka ovat voimassa 6kk, tuli tännekin. Rahoja siis ei. Kuulemma maksukuittia kaivattaisiin, jonka olen hemmetti vieköön kyllä toimittanut maaliskuun lopussa heti ongelmien aikaan. Viimeksi huhtikuun alussa kysyttiin vain tilinumeroa lisäksi, sen jälkeen ei ollutkaan ennen tätä päivää kuulunut mitään.Sain juuri pyytämättä uuden 6kk voimassa olevan koodin, kai tämä sitten hyväksytään näin?
Ehtisi siis tutustua tarjontaan, ensi liigakaudellakin, heh. Mutta täytyy katsella tuo huominen korisfinaali.
UrhoTV kirjoitti:Hei XxX,
Kiitos viestistäsi ja pahoittelut, että rahanpalautuksessa on kestänyt.
Prosessi on palautteiden suuren määrän takia vieläkin valitettavasti kesken. Tarkistin asian ja Sinun rahanpalautuksesi on kuitattu olevan kunnossa ja laitettu eteenpäin taholle, joka tekee käytännön palautuksen. Toivottavasti palautus saadaan nyt pian eteenpäin!
Ystävällisin terveisin
URHOtv