Sain juuri rahani takaisin otettuani yhteyttä UrhoTV:n toimitusjohtajaan. Tiedä sitten kuinka monta heeboa tuolla ylipäätään on töissä. Viivästyskorkoa eivät maksaneet vaikka sitä pyysinkin, eivätkä myöskään korvanneet kipua ja särkyä millään tavalla. Tuskin tulen enää jatkossa UrhoTV:n palveluista käyttämään tästä kokemuksesta johtuen. Saa nähdä jaksanko edes huumorilla tuota viivästyskorkoa enää kysellä.
Asiakaspalvelu oli tyrmistyttävän huonoa koko ajan ja vasta toimitusjohtaja sai rahoihin liikettä. Lisäksi hänen vastausaikansa oli puoli tuntia, joka on aika paljon lyhyempi kuin UrhoTV:n asiakaspalvelun keskimääräinen vastausaika.
Suosittelen jättämään väliin tuon asiakaspalvelun ja ottamaan suoraan yhteyttä toimitusjohtajaan. Vaihtoehtoisesti myös kuluttajaneuvojiin ja sitä kautta lautakuntaan yhteydenotto voi tuoda toivotun ratkaisun.