Urho tv:n korvaukset kevään nettilähetyksistä

  • 19 160
  • 52

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Mullekaan ei ole rahoja tullut. Neljä kertaa olen laittanut asiasta postia, mutta mitään ei tunnu tapahtuvan. Viimeisimmässä viestissä Urho väittää jo palauttaneensa rahat, mutta yllättäen se ei näy pankkitilillä millään lailla. Ihme touhua..
 

hylsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Bayern München, Lennart Petrell
Sain juuri rahani takaisin otettuani yhteyttä UrhoTV:n toimitusjohtajaan. Tiedä sitten kuinka monta heeboa tuolla ylipäätään on töissä. Viivästyskorkoa eivät maksaneet vaikka sitä pyysinkin, eivätkä myöskään korvanneet kipua ja särkyä millään tavalla. Tuskin tulen enää jatkossa UrhoTV:n palveluista käyttämään tästä kokemuksesta johtuen. Saa nähdä jaksanko edes huumorilla tuota viivästyskorkoa enää kysellä.

Asiakaspalvelu oli tyrmistyttävän huonoa koko ajan ja vasta toimitusjohtaja sai rahoihin liikettä. Lisäksi hänen vastausaikansa oli puoli tuntia, joka on aika paljon lyhyempi kuin UrhoTV:n asiakaspalvelun keskimääräinen vastausaika.

Suosittelen jättämään väliin tuon asiakaspalvelun ja ottamaan suoraan yhteyttä toimitusjohtajaan. Vaihtoehtoisesti myös kuluttajaneuvojiin ja sitä kautta lautakuntaan yhteydenotto voi tuoda toivotun ratkaisun.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Asiallista toimintaa UrhoTV:ltä. Toukokuussa ostin MM-kisapaketin ja koodia ei sitten tullutkaan automaattisesti sähköpostiin ja mietin oliko selaimessa vika ja ostin sitten toisella selaimella vielä toisen paketin. Vika oli kuitenkin Urhon päässä ja lähettivät manuaalisesti sitten koodin. Toisen paketin hinnan olivat automaattisesti maksaneet tililleni takaisin n. 2 vko päästä tuosta tilauksesta.

Itse asiassa olin itse koko tuplamaksun jo unohtanut, osuipa nyt silmiin vaan tiliä selatessa tuollainen maksusuoritus. Eli ilmeisen tapauskohtaisesti ne näitä maksuja hoitaa, kun osa saa karhuta toimitusjohtajaa myöten ja toisille taas maksavat lähes ilman mitään pyyntöä.

Muutenkin tuo Urhon MM-lätkäpaketti oli todella hyvä hintaansa nähden. Ei valittamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös