Urho tv:n korvaukset kevään nettilähetyksistä

  • 18 982
  • 52

Tarmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onko kukaan vielä saanut korvauksia Urho tv:n surkeista nettilähetyksistä? Tarkoitan siis näitä kevään pelejä jotka pahimmillaan muistuttivat diaesitystä jatkuvan puskuroinnin takia.

Itse tein reklamaation kuukausi sitten mutta mitään ei ole kuulunut!
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Sain tällaisen viestin Urholta:

info@urhotv.fi -> minä
tarkemmat tiedot 6. huhtikuuta


Hei,

Jääkiekon SM-liigan otteluiden yhteydessä on ollut teknisiä ongelmia niin lähetyksessä kuin maksujärjestelmän sähköpostiviesteissä. Lähetysongelmat johtuivat kansainvälisestä jakeluverkosta ja suomalaisten Internet -operaattoreiden välisistä ongelmista. Tämän vuoksi joidenkin asiakkaiden osalta ottelulähetysten katsominen ei ole onnistunut sillä tavoin kuin me URHOssa haluamme.

Asiakaspalvelumme on ollut ruuhkautunut yllä olevista syistä johtuen. URHOtv pahoittelee asiakkailleen aiheutunutta vaivaa.

Tässä lähetyksen aktivointikoodi arvoltaan 7 €, jolla voit katsoa jatkossa mitä tahansa URHOtv:n lähetystä.

Arvokoodi:

XXXXXXXX

Ystävällisin terveisin
URHOtv

Eli sain arvokoodin, mutta eipä ollut oikein otteluita joihin tuota olisi käyttänyt.
 

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Minäkin sain Urho TV:ltä vastauksena 2 (KAKSI!) kpl Urho TV:n arvokoodeja, jotka voi hyödyntää mihin tahansa UrhoTV:n lähetykseen
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Lähetysongelmat johtuivat kansainvälisestä jakeluverkosta ja suomalaisten Internet -operaattoreiden välisistä ongelmista.

Tämähän on mielenkiintoista, miten ihmeessä kansainvälinen jakeluverkko on hidastanut internetin kautta välitettävää ääni- ja kuvamateriaalia, kun URHOn matseja ei pysty kuitenkaan katselemaan valtakunnan rajojen ulkopuolella? Lähetetäänkö kuvaa (samaa, joka näkyy ilman puskurointia televisiossa) ulkomaille, ja sieltä se sitten jollain mokkulalla lähetetään Suomeen? Aika ontuvat selitykset, mutta kukapa nyt suostuisi omia virheitään myöntämään. Keskeneräinen paska laitettiin rahanhimoissa markkinoille ilman riittävää testausta.

En ostanut netin kautta yhtään matsia, mutta ihan myötävitutuksen takia olen mukana mellakoimassa.
 

Vihta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole rahoja kuulunut

Maaliskuun alussa luvattiin palautta rahat kahdesta toimimattomasta ottelukoodista. Euroakaan ei tosin vielä ole palautettu. Kun kuukausi siten annoin heille 2vko aikaa maksaa tai valitan asiasta kuluttajaviranomaisille, heiltä tuli vastaus etteivät ehdi maksamaan vaatimaani päivään mennessä. Nyt vaan odotellaan.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Ostin yhden matsin helmikuussa, joka tökki pahasti. Pyysin hyvitystä ja sain koodin, jolla katsottu matsi tökki, joten pyysin uuden koodin ja sain, mutta tökki taas ja sain taas uuden. Sitten huomasin, että prkl sama koodi toimi joka matsissa ja olinkin loppukevään hyvin hyvin hiljaa :)

Nyt sen voi siis jo paljastaa, että aika pahoja tietoturvaongelmia tuntui olevan. Itsellä ainakin oli aikamoinen god-mode koko pudotuspelien ajan ja myöhemmin täältäkin luin, että joku 12345-koodi avasi pelit. Ties vaikka tökkiminenkin olisi johtunut tuosta.

Olen hyvitykseen ihan tyytyväinen.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse lähetin myös palautetta 30.4 ja vaadin kaupan purkua. Tähän päivään mennessä ei rahoja ole tullut.

Viimeviikon alkupuolella lähetin uuden viestin, jossa sanoin että mikäli rahoja ei ole tullut 30 päivän sisällä alkuperäisestä reklamaatiosta, vaadin myös viivästyskorkoja maksettavaksi.

Suurihan summa ei ole, mutta tarvittaessa lähden ajamaan tätä vaikka viranomaisteitse.

Kumma homma että tilisiirron tekemiseen vaaditaan noin paljon aikaa..kelpaisikohan Urholle vastaava selitys kun laskua pitäisi maksaa? "Joo, anteeksi, en ehdi millään maksamaan tätä kuukaudessa, sori. En myöskään pysty sanomaan koska tämän voin maksaa".
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Tämähän on mielenkiintoista, miten ihmeessä kansainvälinen jakeluverkko on hidastanut internetin kautta välitettävää ääni- ja kuvamateriaalia, kun URHOn matseja ei pysty kuitenkaan katselemaan valtakunnan rajojen ulkopuolella?

Niin, kyllähän tähän selitykseen kannattaa uskoa yhtä paljon kuin Vanhasen Masan venkoiluun vaalirahoituksesta. Liian halvalla on yritetty tehdä ja sitten valahti löysät housuun.
No, itse sain "rahani takaisin", mutta en viitsisi koskea ko. firman nettistriimeihin pitkällä tikullakaan. Sen verran v-tuttaa noi selittelyt.
 

Kyylä

Jäsen
Itse lähetin myös palautetta 30.4 ja vaadin kaupan purkua. Tähän päivään mennessä ei rahoja ole tullut.

Viimeviikon alkupuolella lähetin uuden viestin, jossa sanoin että mikäli rahoja ei ole tullut 30 päivän sisällä alkuperäisestä reklamaatiosta, vaadin myös viivästyskorkoja maksettavaksi.

Tsemppiä vaan, sillä näyttää Urholla olevan väsytystaktiikka päällä. Ite tyydyin siihen uuteen koodiin ja kattelin Tapparan viimeisen pelin - tai ne pysäytyskuvat.

Kyllä Urhon pojilla (ja tytöillä) riittää kesällä hommia, että saavat totalit ja muut toimimaan moitteettomasti. Timpan kaltaisia kuluttajia tarvitaan myös, etteivät palveluntarjoajat pääse lipsumaan velvoitteestaan. Muuten jääkiekon slideshowt ovat kohta urheilulähetysten hyväksyttävä minimistandardi Suomessa. Nettiliittymäkaupassahan tämä jo näkyy. n Mbit:in liittymä tarkoittaa nopeutta välillä 0-n Mbit.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eihän tämä ole vieläkään toiminut, kun on yrittänyt jalkapalloa katsella. Näissä summissa liikuttaessa väsytystaktiikka on taatusti toimiva.

Yksi täysin toimiva peli oli ja sen jälkeen seuraavaa ei saanut päälle ollenkaan. Aikaisemmin valittamastani kiekkopelistä sain vastauksen joskus kolmen viikon päästä ja siinä pyydettiin lisätietoja tapahtunesta. Enpä muuten jaksanut vastata siihen ja se taisi olla se puolivälierä mikä lopulta toimi moitteettomasti, mitä nyt erä tai pari jäi näkemättä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Itselleni Urho lupasi palauttaa rahat, pyysivät vain kopion maksukuitista ja tilinumeron.

Pitääpä muistaa laittaa ne heille.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tsemppiä vaan, sillä näyttää Urholla olevan väsytystaktiikka päällä.
- - -

Aikamoista vässy-taktiikkaa tuntuu olevan. Soitin juuri sinne ja selitystä riitti, ihan hyvin, on näköjään puhelintyttöjä prepattu.

Ensi kauden jutuista ei saanut pirullakaan mitään irti; politiikon alkuja kaikki tyynni.
 
Maksoin kolmesta, parissa lähetyksessä oli merkittävämpiä häiriöitä, sain neljä arvokoodia hyvitykseksi, näin siis yhteensä seitsemän peliä. Ei erityisempää katkeruutta. Minulla on lisäksi kaapelitv-urho hintaan 5 euroa kk. Kokonaisuus on ollut ns. "eteenpäinmenoa". Teknisiä ongelmia on kieltämättä ollut, mutta jospa ne ajan mittaan korjaantuvat. Joka tapauksessa on parempi, että Urhotv jatkaa ja kehittää toimintaansa, kuin että se lopettaisi näiden ongelmien takia.
 

Timppa73

Jäsen
Itse viimeisistä kahdesta ostamastani pelistä vaatinut rahoja takaisin, saanut viestiä n. viikon kuluttua edellisen lähettämäni jälkeen. Ensin reklamaatioviesti ja viikko tuosta tarjottiin hyvitystä koodilla -> laitoin viestin että haluan rahat tilille, viikko ja pyydettiin kuittia -> laitoin viestin ja liitteeksi kuitin -> kaksi viikkoa ja ilmoitus että saan rahat tilille, vaihtoehtoisesti 4 hyvitys koodia ja vastineeksi viesti että rahat tilille tai kahden viikon päästä (26.4.) otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Ei ole kuulunut vieläkään mitään ja rahoja ei ole tilille ilmestynyt, joten täytyy ilmeisesti jaksaa ottaa yhteyttä tuohon kuluttaja-asiamieheen.
 

Raymo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings, Nimo, Lecter
29.3 valittelin pinkkivihreästä, tökkivästä Kalpa-Tapparasta ja pyysin maksamaan rahat takaisin.

3.4 tuli tällainen vastaus:
Hei,

Kiitos palautteestasi ja pahoittelut tapahtuneesta!


Olemme vastaanottaneet tarvittavat tiedot rahapalautusta varten. Rahojen palauttaminen saattaa kestää jonkin aikaa sillä asiakaspalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut. Kiitos kärsivällisyydestä.

Ystävällisin terveisin
URHOtv
Taitaa olla kovin ruuhkautunut, vieläkään ei ole mittään rahoja näkyny.
 

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Itse luulen, että Urhon streami ongelmat keväällä johtui tosta 12345- koodin hyväksikäytöstä, jota ilmeisesti käytettiin hyvinkin laajasti hyväksi.

Urho ilmeisesti mitoitti streamin kaistan aina myytyjen arvokoodien mukaan, jolloin "salamatkustajat" aiheuttivat ongelmia muilla. Joten ei ihmekkään, että korvauksissa saattaa kestää jonkln aikaa.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Itse luulen, että Urhon streami ongelmat keväällä johtui tosta 12345- koodin hyväksikäytöstä, jota ilmeisesti käytettiin hyvinkin laajasti hyväksi.
Maksettu mainos? Käyttäjien vika ettei toimi? Nyt se pää pois perseestä. Jos järjestelmä on reikäinen on syy toteuttajan. Joka ikinen kerta. Toimivuudesta voidaan jatkaa tuossa UrhoTV:n oikeassa ketjussa, itseänikin nimittäin kiinnostaisi nähdä onko kukaan oikeasti saanut riihikuivaa Urholta takaisin?

Nimimerkki Murmeli taisi ilmoittaa saaneensa rahat tilille takaisin. Eikö ihan oikeasti ole vielä ketään muuta? Urho pelaa tässä viivytyskamppailua, mitä useampi ei jaksa kinata rahojaan takaisin, sitä enemmän nappulaa jää Urholle. Älkää nyt näin helppoon menkö. Paskasta toimimattomasta palvelusta pitää saada rahat takaisin, muuten meno ei muutu.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänne tuli aikoinaan täsmälleen sama vastaus kuin Raymolle. Rahoja ei ole luonnollisesti näkynyt, enkä tosiaan edes mitään koodeja saanut hyvitykseksi. Tosin vaadinkin jo eka viestissä rahoja takaisin eli eipä koodit olisi auttaneetkaan. Kyllähän tää ihan puhdasta kusetusta on, joten aiheellinen ketjunavaus ja pitääpä laittaa uutta spostia menemään.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Itse luulen, että Urhon streami ongelmat keväällä johtui tosta 12345- koodin hyväksikäytöstä, jota ilmeisesti käytettiin hyvinkin laajasti hyväksi.

Urho ilmeisesti mitoitti streamin kaistan aina myytyjen arvokoodien mukaan, jolloin "salamatkustajat" aiheuttivat ongelmia muilla. Joten ei ihmekkään, että korvauksissa saattaa kestää jonkln aikaa.
Samaan aikaanhan niillä on jo ollut myynnissä näitä 10-25-50 ottelun paketteja, mitenkähän ihmeessä ne oli tarkoitus mitoittaa kaistaan?

Minä taas väitän että nämä playoffit olivat vain testausta. Varmaan koko touhu on oikeammin tähdätty ensi kauden alkuun. Eräs tuttavakin sai reklamaationa tuollaisen superkoodin, jolla saikin sitten katsella playoffit loppuun.

Sinällään, tämä on teknisesti toteutettu perseelleen muutenkin. P2P-tyylillä ei tarvitsisi miettiä onko liikaa katsojia.
 

ilu

Jäsen
Vaadittuani kaupan purkua lupasivat palauttaa rahat ja kyselivät tilinumeroa. En ole kyllä jaksanut niin tarkkaan rahavirtoja seurailla, joten en tiedä onko tuota ikinä maksettu. Lisäksi pari päivää rahanpalautuslupauksen jälkeen tuli vielä 7e koodi tulevaisuudessa käytettäväksi.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Useita viestejä Urholle laitoin. Arvokoodeja laittoivat tulemaan, vaikka ilmoitin etten niitä kelpuuta. Rahatkin luvattiin sitten palauttaa ja tositetta ja tilinumeroa kysyttiin. Maksutositteen lähetin välittömästi, 5.4.2010. Sen jälkeen ei kuulunut mitään ja lähetin 25.4.2010 taas postia Urholle, että aikovatko ne edes maksaa mitään vaikka lupasivat. Parin päivän kuluttua tuli vastaus, jonka sisältö oli

Hei,
kiitos viestistänne! Pahoittelen, että palautuksissa on kulunut enemmän aikaa kun luultiin. Rahan palautuksia käsitellään parhaillaan, kaikki siinä järjestyksessaä, kun ne ovat saapuneet.

Ystävällisin terveisin
URHOtv

Tuntuu vahvasti siltä, että sitä 7 euroa saa perätä vielä moneen kertaan ennen kuin tilille tulee. Onneksi olen köyhä opiskelija, jolla riittää energiaa ja aikaa taistella periaatteen vuoksi pienistäkin rahoista. Suuri osa rahansa menettäneistä varmasti on jo luovuttanut.
 

Timppa73

Jäsen
Kuluttajavirastolle laitoin asian käsiteltäväksi, ei ole rahoja näkynyt tilillä kolmesta erillisestä lupauksesta huolimatta. 23.3 valitukseni urholla kuitattu, 5.5 ei rahoja vieläkään tilillä... ihme hommaa.
Joku, jolla on ylimääräistä aikaa, voisi alkaa keräämään "joukkokannetta varten" tositteita ja vapaaehtoisia asiakkaita yhteen.
Tämähän vaikuttaa kuitenkin aika suurelta kun tuolla asiakaspalvelussa on niin "suurta ruuhkaa" -> rahat kasvamassa korkoa veroparatiisissa/wincapitassa? salaliittoteoreetikot, olkaa hyvä :)
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sain juuri pyytämättä uuden 6kk voimassa olevan koodin, kai tämä sitten hyväksytään näin?

Ehtisi siis tutustua tarjontaan, ensi liigakaudellakin, heh. Mutta täytyy katsella tuo huominen korisfinaali.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Sain juuri pyytämättä uuden 6kk voimassa olevan koodin, kai tämä sitten hyväksytään näin?

Ehtisi siis tutustua tarjontaan, ensi liigakaudellakin, heh. Mutta täytyy katsella tuo huominen korisfinaali.
Kaksi koodia, jotka ovat voimassa 6kk, tuli tännekin. Rahoja siis ei. Kuulemma maksukuittia kaivattaisiin, jonka olen hemmetti vieköön kyllä toimittanut maaliskuun lopussa heti ongelmien aikaan. Viimeksi huhtikuun alussa kysyttiin vain tilinumeroa lisäksi, sen jälkeen ei ollutkaan ennen tätä päivää kuulunut mitään.

Vähän tuntuu siltä, ettei jaksa enää lähteä tuota 7 euroa metsästämään takaisin.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen tässä sähköpostitse aina asiasta muistutellut ja aina on todettu, että ruuhkaa on, mutta korvaukset ovat tulossa jne... No tänään sitten tuli hivenen erilainen viesti takaisin, mutta enpä vieläkään lähtisi riemumielin rahoja odottelemaan. Katsellaan...

UrhoTV kirjoitti:
Hei XxX,

Kiitos viestistäsi ja pahoittelut, että rahanpalautuksessa on kestänyt.

Prosessi on palautteiden suuren määrän takia vieläkin valitettavasti kesken. Tarkistin asian ja Sinun rahanpalautuksesi on kuitattu olevan kunnossa ja laitettu eteenpäin taholle, joka tekee käytännön palautuksen. Toivottavasti palautus saadaan nyt pian eteenpäin!

Ystävällisin terveisin
URHOtv
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös