Selvisikin jo että levikistä on 5% ilmaisjakelua.Muuta tietoa minulla ei ole.
Selvisikin jo että levikistä on 5% ilmaisjakelua.Muuta tietoa minulla ei ole.
Selvisikin jo että levikistä on 5% ilmaisjakelua.
Minä sain Mondon tilauksen yhteydessä. Onko niin että tämä tulee kaikkien A-lehtien tilausten yhteydessä, löytyisikö muita esimerkkejä vielä? Mikäli näin on, epäilen kyllä vahvasti tuota ilmoitettua 5% ilmaisjakelulukua. Ettei olisi niin että laskevat kaikki tilauskappaleiksi, vaikka tilaus koskisi Apua, Avotakkaa, Imagea, Eevaa, Demia, Tuulilasia...jne jne.Itse olen näitä lukijoita, Soundin tilauksen yhteydessä sai jonkin ilmaiseksi ja otin Urheilulehden
Itse olen näitä lukijoita, Soundin tilauksen yhteydessä sai jonkin ilmaiseksi ja otin Urheilulehden, tuleeko sieltä neljä numeroa.
Olisin voinut paskantaa postiluukkuusi 4 kertaa jos olisit pyytänyt niin ei olisi tarvinnut Urheilulehteä valita
Veikkaajassa pitkä miinus tulee taas Ilta Sanomien pakko-ostosta. Toki esim. kirjastot ovat tätä varten.
Joo, ehkä silloin "mustavalkoaikaan" kun Veikkaaja oli vielä sanomalehden muotoinen. Nykyään irtolehti myydään valitettavasti vain Ilta-Sanomien kanssa.Hyvin sai ainakin aiemmin kaupasta ostettua ilman mitään Ilta-Sanomia. Ja nyt kun olen taas tilaaja niin ei myöskään postilaatikkoon ole mitään IS:sää ilmestynyt.
Veikkaajassa pitkä miinus tulee taas Ilta Sanomien pakko-ostosta. Toki esim. kirjastot ovat tätä varten.
Tästä sen verran, että ainakin itse olen aina saanut ostettua pelkän Veikkaajan ja Ilta-Sanomat on saanut jäädä hyllyyn. Vaikka siinä lehdessä mainitaan tämä pakko-osto, niin ei kassa ikinä ole vaatinut ostamaan myös Ilta-Sanomia. Itse ostelen satunnaisesti noita Veikkaajan irtonumeroita, jos sattuu kiinnostavia aiheita olemaan. Ostopaikkoina yleensä ruokakaupat tai R-Kioskit.
Joo, ehkä silloin "mustavalkoaikaan" kun Veikkaaja oli vielä sanomalehden muotoinen. Nykyään irtolehti myydään valitettavasti vain Ilta-Sanomien kanssa.
Minä ostelen veikkaajaa ärrältä, siwasta ja alepasta. Yhdessäkään ei ole yritetty tyrkyttää sitä IS:ää kylkeen. Viimeksi joskus pari vuotta sitten alepassa kassatyttö sanoi siitä jotain, jätin sitten lehden hyllyyn.
Ainakaan HOK-Elannon ketjuista ei tarvitse ostaa IS:ää saadakseen Veikkaajan. Ketjussa on tehty periaatepäätös, että Rautakirja ei voi pakko-ostattaa heidän asiakkaillaan sellaista, mitä asiakas ei halua ostaa.
Ainakaan HOK-Elannon ketjuista ei tarvitse ostaa IS:ää saadakseen Veikkaajan.
Just, jos joku Turussa pystyy säännöllisesti ostamaan Veikkaajan erikseen jostain, niin ilmoittakoon paikan.
Kaksi Prisman myyjää sekä Wiklundin (Sokoksen) lehtiososto kieltäytyivät myymästä, joten lievähkö epäusko valtaa puseron jälleen. Eikö kaikki netissä kirjoitettu olekaan totta?
Lehti jäi hyllyyn kaikissa, koska en tarvitse Ilta-Sanomia.
jos joku Turussa pystyy säännöllisesti ostamaan Veikkaajan erikseen jostain, niin ilmoittakoon paikan.
Urheilulehdessä on nyt parina kertana lukenut, että suomalainen lätkäveska Cristopher Gibson on useiden asiantuntijoiden mukaan ensimmäisen kierroksen varaus ensi kesänä Minnesotassa. Eikö nämä asiantuntijat juuri tee näitä mock draft listoja? En ole yhdelläkään listalla vielä nähnyt Gibsonin nimeä, joten ihmetellä täytyy. Olisiko Urheilulehden toimittajat sekoittaneet Cristopherin ja Johnin. Jenkkiläinen John Gibsonhan on rankattu draftin parhaaksi veskaksi ja hänen nimensä olen bongannut usein näiltä mock draft listoilta.
Urheilulehdessä on nyt parina kertana lukenut, että suomalainen lätkäveska Cristopher Gibson on useiden asiantuntijoiden mukaan ensimmäisen kierroksen varaus ensi kesänä Minnesotassa. Eikö nämä asiantuntijat juuri tee näitä mock draft listoja? En ole yhdelläkään listalla vielä nähnyt Gibsonin nimeä, joten ihmetellä täytyy. Olisiko Urheilulehden toimittajat sekoittaneet Cristopherin ja Johnin. Jenkkiläinen John Gibsonhan on rankattu draftin parhaaksi veskaksi ja hänen nimensä olen bongannut usein näiltä mock draft listoilta.
Ihme pelleilyä taas.