T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos jollain on lippuja myynnissä ensi viikon HIFK-KooKoo matsiin, niin saa vinkata melkein H-hetkeen asti, varmaan poimin liput vasta vähän ennen peliä. Kaikki lipputyypit kiinnostaa.
Siellähän on puolet hallin jakkaroista vielä myymättä eli sen kuin ostat lippukaupasta haluamaltasi paikalta. Ellei sinulla ole jotain estettä lipun ostamiseen lippukaupasta.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Siellähän on puolet hallin jakkaroista vielä myymättä eli sen kuin ostat lippukaupasta haluamaltasi paikalta. Ellei sinulla ole jotain estettä lipun ostamiseen lippukaupasta.
No shit. Kiitos vinkistä.

Dee Dee Ramone on being in a rehabilitation center: “That was fucked up. They also made me play volleyball. It was a nightmare.”

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
4.12. Manchester United - Tottenham -matsiin 2 kpl lippuja olisi kaupan. Liput virallisen välikäden kautta hommattuna ja niihin saa nimet vaihdettua vielä ennen ottelua. Tarjouksia otetaan vastaan.

Itsekin ottelupäivän aamuna vielä Manchesterissa, mutta ko päivän matsina mennään katsomaan Liverpool-Everton ja nämä tiketit jäi nyt käsiin.

EDIT: Tiketit myyty

Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Moikka,

Tämä on aika long shot, mutta taloyhtiömme verkkokellariin murtauduttiin 24-25.11. välisenä yönä ja mun kellarista vietiin Jokereiden sininen Game Worn-kotipaita muistaakseni kaudelta 04-05 tai 05-06, Arto Koiviston nimellä ja numerolla 15.

Minulla on kotona jossain aitoustdistus paitaan, tunnistettavaksi sen tekee ainakin rinnassa oleva iso OP:n logo.

Narkkari myi paitaa jo torissa saman yön aikana ja vaikka sain seuraavana iltana kyseisen hapentuhlaajan narautettua, ei paitaa löytynyt kotietsinnässä.

Jos sattuu vastaan/näette jossain myynnissä/tuttu on juuri ostanut, niin laittakaa viestiä. Paidalla itselle tunnearvoa, kun sen joskus 17-vuotiaana kesätyörahoilla ostanut.

Nimimerkilläni ei ole mitään tekemistä Nikita Filatovin kanssa.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostetaan pikaisesti Messin pelipaita pienelle pojalle. (4v) Jos on vinkkejä mistä löytyisi hyllystä Helsingissä niin otetaan vastaan myös.

“Success is never final, failure is never fatal. It's courage that counts."

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Puusilmäiset kokit
Mulla olis Hifkn aito fanipaita(punainen) kilpilogolla. Nimi selässä on yks vedonlyöntilafka. Koko on luokkaa mahtuu satakiloselle.
Sattuneesta syystä ei ole juuri käytetty. Kuvan voin lähettää yksityisviestillä jos on kiinnostusta. Parikymppiä jos sais.

Jyväskylä on täydellinen kaupunki, kaikin puolin.
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, LA Kings, ManU
Olisin kiinnostunut ostamaan SaiPan peleissä käytettyjä Game Worn pelipaitoja. Tarjoa jos haluat luopua rahaa vastaan.

Leijonasydämestä huolimatta aina Slovakian kultaisen sukupolven tukena.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Liiga-Jokerit
Myytävänä olisi seuraavia teoksia:

Hjallis - Hartwall Areena
Jokereiden kausikirjat vuosilta 2007-2008 sekä 2008-2009.

En osaa hintaa noille sanoa, mutta ilmaiseksi voi tulla hakemaan.

fakiiri

Jäsen
Kaksi kausikirjaa hakusessa. Eli haluaisin ostaa Reipas Lahden kausikirjat kausilta 1992-1993 sekä 1993-1994. Löytyisikö joltakin myytäväksi?

Kelaa mitä spedei! -Sacha Remling Scooterista

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Kiinnostusta löytyy ostaa Ilveksen pelissä käytettyjä paitoja. Lisäksi kaikki Raimo Helmisen paidat, on seura mikä tahansa. Tarjoa yv:llä!

Jonechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Olen kiinnostunut ostamaan pelissä käytettyjä Kärppäpaitoja ja Kärppätaustaisten pelaajien NHL- ja maajoukkuepaitoja. Tarjota voi YV:llä!

Suosikkijoukkue
Pelicans
Moikka,

Tämä on aika long shot, mutta taloyhtiömme verkkokellariin murtauduttiin 24-25.11. välisenä yönä ja mun kellarista vietiin Jokereiden sininen Game Worn-kotipaita muistaakseni kaudelta 04-05 tai 05-06, Arto Koiviston nimellä ja numerolla 15.

Minulla on kotona jossain aitoustdistus paitaan, tunnistettavaksi sen tekee ainakin rinnassa oleva iso OP:n logo.

Narkkari myi paitaa jo torissa saman yön aikana ja vaikka sain seuraavana iltana kyseisen hapentuhlaajan narautettua, ei paitaa löytynyt kotietsinnässä.

Jos sattuu vastaan/näette jossain myynnissä/tuttu on juuri ostanut, niin laittakaa viestiä. Paidalla itselle tunnearvoa, kun sen joskus 17-vuotiaana kesätyörahoilla ostanut.
Saitko paitasi takaisin ?

Pellaillaan.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Saitko paitasi takaisin ?
Joku täältä laittoikin asiasta minulle yv:tä asiasta, kun paita oli huuto.netissä myynnissä. Huusin sen itselleni ja sovin jo kaupatkin, mutta myyjä teki oharit. Varmaan oli myynyt sen pirinhimoissaan muutamalla kympillä jo eteenpäin.

Nimimerkilläni ei ole mitään tekemistä Nikita Filatovin kanssa.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy