Eiköhän, anna pois vaan.Vaimo osti kierrätyskeskuksesta jääkiekon, jossa lukee official game puck ja toisella puolella Pelicansin logo. Mahtaisiko tuollaisesta olla iloa jollekin pienelle pelsufanille?
Eiköhän, anna pois vaan.Vaimo osti kierrätyskeskuksesta jääkiekon, jossa lukee official game puck ja toisella puolella Pelicansin logo. Mahtaisiko tuollaisesta olla iloa jollekin pienelle pelsufanille?
Jos jollain on lippuja myynnissä ensi viikon HIFK-KooKoo matsiin, niin saa vinkata melkein H-hetkeen asti, varmaan poimin liput vasta vähän ennen peliä. Kaikki lipputyypit kiinnostaa.
Siellähän on puolet hallin jakkaroista vielä myymättä eli sen kuin ostat lippukaupasta haluamaltasi paikalta. Ellei sinulla ole jotain estettä lipun ostamiseen lippukaupasta.
Saitko paitasi takaisin ?Moikka,
Tämä on aika long shot, mutta taloyhtiömme verkkokellariin murtauduttiin 24-25.11. välisenä yönä ja mun kellarista vietiin Jokereiden sininen Game Worn-kotipaita muistaakseni kaudelta 04-05 tai 05-06, Arto Koiviston nimellä ja numerolla 15.
Minulla on kotona jossain aitoustdistus paitaan, tunnistettavaksi sen tekee ainakin rinnassa oleva iso OP:n logo.
Narkkari myi paitaa jo torissa saman yön aikana ja vaikka sain seuraavana iltana kyseisen hapentuhlaajan narautettua, ei paitaa löytynyt kotietsinnässä.
Jos sattuu vastaan/näette jossain myynnissä/tuttu on juuri ostanut, niin laittakaa viestiä. Paidalla itselle tunnearvoa, kun sen joskus 17-vuotiaana kesätyörahoilla ostanut.
Joku täältä laittoikin asiasta minulle yv:tä asiasta, kun paita oli huuto.netissä myynnissä. Huusin sen itselleni ja sovin jo kaupatkin, mutta myyjä teki oharit. Varmaan oli myynyt sen pirinhimoissaan muutamalla kympillä jo eteenpäin.Saitko paitasi takaisin ?