Oliko työhaastattelu Taffelin tehtaalle töihin?:)Viime yönä olin työhaastattelussa ja ilmoitin siellä suurimmaksi paheekseni Taffelin punaiset sipsit :D
Oliko työhaastattelu Taffelin tehtaalle töihin?:)Viime yönä olin työhaastattelussa ja ilmoitin siellä suurimmaksi paheekseni Taffelin punaiset sipsit :D
Olin muuten sekä ala- että yläasteella ainut poika tekstiilityön ryhmässä. Ei hävetä!Viime yönä olin unessa yläasteella. Varmaan kasiluokalla, koska olin valinnut jostain oudosta syystä puukäsityön valinnaiseksi aineekseni, se kun ei kuulunut koulussa lempiaineikseni.
En tykännyt kyllä tekstiilityöstäkään. Ei ollut mun juttu nämä kädentaidot.Olin muuten sekä ala- että yläasteella ainut poika tekstiilityön ryhmässä. Ei hävetä!
Meillä oli kolmannella luokalla puolet kaudesta rättitöitä ja puolet puutöitä. Sitten piti valita kumpaan haluaa jatkossa. En muista saiko ylästeen kynnyksellä vielä valita, en muista siis, mutta hirveiden melua pitävien sorvien ääreen sitä joutui enkä uskaltanut tehdä niillä mitään kun niistä kipinöitäkin lenteli.Olin muuten sekä ala- että yläasteella ainut poika tekstiilityön ryhmässä. Ei hävetä!
Tämä on sellainen teema joka toistuu tietyin väliajoin unissani. En juo enää itsekään, mutta sitten unissa on sellaisia ahdistavia kännejä joissa menee muisti ja tolkku täysin. Nämä toimivat onneksi hyvinä muistuttajina siihen ettei kannata juoda jatkossakaan, vaikka mieli toisinaan tekeekin.Tässä on menossa kahdeksas kuukausi alkoholitta. Mutta unissa tulee kyllä kiskottua, jumalauta! Taas piilottelin povitaskussa puolikasta kossua ilman korkkia, kun punkesin taksiin tietämättä missä olin. Helvetin ahdistavaa ajatella siinä unessa, etten tiedä yhtään mitä on meneillään / missä olen ollut tai mitä tehnyt / minne menossa.
Vielä herättyäkin on jonkin aikaa halju olo.
Mulla tämä toistuu röökin osalta: jotain kymmenen vuotta polttamatta ja unissa aloitan vähän väliä. Joskus vedän yhden ja se jää siihen, mutta yleensä alan polttamaan vakituisesti ja totean siellä että nyt jo toista viikkoa tässä blaadaan. En ole siitä harmissani että voi ei, sillä tiedän hyvin tarkkaan, että näin siinä käy kun alkaa. Joskus on aamulla olo, että onneksi oli unta, mutta useimmiten on ihan hällä väliä fiilis kun ei oikeesti kiinnosta. Näenhän minä seksiuniakin harva se yö.Tämä on sellainen teema joka toistuu tietyin väliajoin unissani. En juo enää itsekään, mutta sitten unissa on sellaisia ahdistavia kännejä joissa menee muisti ja tolkku täysin. Nämä toimivat onneksi hyvinä muistuttajina siihen ettei kannata juoda jatkossakaan, vaikka mieli toisinaan tekeekin.