Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Niin just ja pimppalooraa ei tullut. Been there. Luulisi nyt, että sitä saisi edes unessaan, mutta ainahan sitä joku menee ns.vituiksi.Viime yönä oli kyllä vinhat unet. Pakko kirjoittaa tänne kun muistan tuon vielä pirun hyvin.
Olin siis jossakin Kolumbiassa tms. (juontaa varmaan Narcosin kakkoskaudesta, jonka juuri katsoin). Eli siis jonkinlaisena kutsuvieraana. Kartanolla oli yleiset juhlat ja jengiä oli paljon. Kartellin päälliköllä, jonka luona olin siis vieraana, oli neljä kaunista tytärtä. Nuorin oli ehkä noin kymmenen ja vanhin 37 vuotias (kerron tämän mistä tiedän...myöhemin).
Okei, neppailin drinkki kourassa muiden vieraiden joukossa kunnes nämä neljä tytärtä piiritti minut. Siinä sitten hieman hölmistyneenä ihmettelin, mistä moinen. Tuntui, että jokin voima meikäläisessä veti heitä puoleeni. Kaksi vanhinta sisarusta kertovat, että kumpikin olivat minuun syvästi rakastunut. Tunsin hyvää fiilistä ja kysyin, että miten edetään. Toinen sisarus otti mua kädestä kiinni ja pyysi lähteä panemaan. No siinä aloimme etsimään sopivaa paikkaa. Talossa oli kaksi kerrosta ja huoneita aivan helvetisti. Jokaisessa huoneessa oli kutenkin joku ja tämä etsiminen jatkui aivan saakelin pitkään.
Palasimme alakertaan ja ulos juhlimaan muiden seuraan. Sitten se toinen sisaruksista kuiskasi korvaani, että hänellä on hyvä paikka, jossa voisimme sekstailla. No, lähdimme käsi kädessä juoksemaan portaita ylös ja tämä tyttö pysähtyi erään oven taakse ja ilmoitti, että tämä on meidän huone. Siinä kuitenkin sitten sanoin, että taidat olla liian nuori kuitenkin. Hän kuitenkin kertoi, että oli vanhin sisaruksista. 37 vuotias. Tuli helpottunut olo ja mentiin vesta huoneeseen. Olin todella kiihoittunut ja aloimme hyväilemään toisiamme. Sitten jotenkin sivusilmällä näin puolihämärässä huoneessa sängyn. Ja aivan kuin peiton alla olisi nukkunut joku.
Nostin housuni ja lähdin katsomaan oliko peiton alla joku. Hiivin sängyn viereen ja nostin peiton. Sieltä tuijotti 22 vuotias poikani, joka sanoi: "Faija...mitä vittuu SÄ täällä teet"? Heräsin tähän ja olin hippasen pihalla. Ja se tuossa unessa oli vielä, että kun näiden sisarusten kanssa siellä talossa mentiin niin pelkäsin ihan vitusti sitä niiden kartellifajaa.
Milloin aktin väliin tulee joku uskomaton este, esim. joku näkymätön kalvo (ei todellakaan immein) jota yrität repiä, toisen osapuolen odotellessa kiihkeästi, tai kesken hekumaallisen hetken hyppäätkin suoraan johonkin helvetin poteroon ja olet jossain armeijan leirillä, lähin naaraspuolinen henkilö perinteisesti noin 60km päässä. Nykyään unessa taidan jo tajuta, etten selviydy hoitamaan tätä hommaa loppuun asti ja tussut & tissit jää kyllä ns. kaupan hyllylle. Pitäisi varmaan kokeilla jolkotella unessa maksullisiin, jos tuolta edes irtoaisi.
Toosaa on oikeassa elämässä helpompi saada, kuin unessa.
Kumpikin on tosin vähän siinä ja siinä.