Kyllä itse olisin valmis antamaan uuden mahdollisuuden Elolle. Ei noita omia poikia kuitenkaan liikaa ole. Toki Kalle taitaa tietää parhaiten miten Elo tulee soveltumaan Lukon ensi kauden ja tulevaisuuden pelitapaan. Aika harvassa joukkueessa myöskään on liikaa luontaisia maalintekijöitä.
Pitää tuokin paikkansa, että ei niitä liikaa ole. Mulle tuli kyllä jotenkin ymmärrys, että Elo ei ollut valmis tekemään riittävästi työtä siten mitä kaikilta vaadittiin Virran pelitapaan. Kunto oli kyllä ilmeisesti yksi parhaimmista, mutta jotenkin näkyi kentällä se, että pelaaja tuntui tietävän paremmin miten ja milloin peliä viedään eteenpäin kuin valmentaja tiesi. Tämän lisäksi tuli yllättävän paljon "tietoa" riitaisista keskusteluita kopista ulos vielä kun Elo oli joukkueessa. Tosi juttuja vai palstatotuuksia, sitähän ei taida kukaan tietää. Tämän lisäksi jos oikein osaan rytmittää tapahtumia, Elon sopimuksen purun jälkeen ei tullut kertaakaan kritiikkiä tai vihjailuja Virralta ettei tehdä riittävästi työtä voiton eteen. Voihan tuossa olla yksinkertaisesti vain persoonien törmäys.
Toisaalta romantikkona voi ajatella että, Elo huomasi ettei hänestä ole hyötyä joukkueelle oman palkkapussin edestä ja pyysi sopimuksen purkua. Kaikki vaihtoehdothan on aivan yhtä hyviä totuuksia, ennen kuin henkilöt itse tulevat tästä tarkemmin kertomaan.
No joka tapauksessa, kuten edellä aika moni jo on tänne kirjoitellut, niin Elon tapa pelata (kaiten sen voi noin sanoa) pitää olla yhteneväinen joukkueen pelitapaan ja toisaalta pitää olla sopiva kentällinen ympärillä. Elo ei oikein ole mielestäni pelaaja joka tekee ketjukavereista parempia pelaajia, vaan on se joka naulaa arkun kannen tyylikkäästi, tehokkaasti ja tappavasti kun muut rakentaa maalipaikan Elolle.