Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 605 465
  • 9 732

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Ensi syksynä oma pitkäaikainen unelma käy toteen, kun Ilari Melart pelaa Äijänsuolla. Mutta vittu vastustajajoukkueessa!! Eli onko tämä nyt sitten vain puolittainen unelman toteutuminen
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
1. Kainulainen
2. Jukuri
3. Nikko
4. Gernat
5. McKeown
6. Sylvegård
7. Engren
8. Valtteri Savolainen
9. Feetu Knihti
10. Teemu Eronen

Olen jo jonkin aikaa uskonut vahvasti siihen, että puolustaja Gernat siirtyy Lukkoon. Mitään konkreettista huhua tästä ei minulla ole, mutta Sahlstedt voisi tehdä juuri tällaisen hankinnan. Mitä tulee muihin nimiin, niin viime viikkojen tietojen perusteella Knihti olisi jatkamassa Ässissä.
 
Jos jokaiselle pelipaikalle valitsee 5 (vapaata pelaajaa), niin tässä sellaista realismiin (ainakin jollain tavalla) kytkettyä listausta.
Jätän mainitsematta sopimuksettomat pelaajat Lukosta (Saarela, Skalicky, Pospisil, Repo), jotka mahtuisivat listalle.
Listalle mahtuu pelaajia nuorista prospecteista, joukkueen peruskallioihin.

C: Otto Koivula, Otto Somppi, Ruslan Ishakov, Roni Hirvonen, Jani Lajunen, Jeremy Gregoire (bonus-sentteri Thomasin veli työmiehen paikalle esim. 3 sentteri)
LW: Jarno Kärki, Jeremy Bracco, Kasper Björkvqvist, Lukas Jasek, Joona Koppanen
RW: Marcus Sylvegård, Fredrik Forsberg,, Radan Lenc, Maxim Cajkovic, Robert Lantosi
D: Alexander Yakovenko, Michal Moravcik, Ben Finkelstein, Thomas Schemitsch, Joe Hicketts, Cam Dineen (bonuspakki - Saarijärven joukkuekaveri Tusconista)
G: Tomi Karhunen, Adam Huska, Chistopher Gibson, Stuart Skinner, Robbie Beydoun
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen jo jonkin aikaa uskonut vahvasti siihen, että puolustaja Gernat siirtyy Lukkoon. Mitään konkreettista huhua tästä ei minulla ole, mutta Sahlstedt voisi tehdä juuri tällaisen hankinnan. Mitä tulee muihin nimiin, niin viime viikkojen tietojen perusteella Knihti olisi jatkamassa Ässissä.

Eikä varmaan vähennä todennäköisyyttä se, että maanmiehet Skalicky ja Pospisil jatkaa täällä ensi kaudella, ja varmasti puhuvat pelkästään hyvää Lukosta.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
En tiedä miksi mutta mulle tuli sellainen vahva etiäinen, että Lukon ensi kauden maalivahtikaksikko on Antti Raanta ja sit se joku Jukuri. Ja jos Lehtinen ei päätä jäädä sinne NHLään, niin Raanta-Lehtinen on kaksikko.
Raanta tulee vuoden pahvilla ottamaan pienen pompun uralleen ja sen jälkeen KHL kutsuu. Kroppa kuntoon ja hyviä treenejä ja 50-50 peluutuksella uuteen nousuun.
Tämä ei ole huhu eikä mitään faktapohjaa ei kirjoituksella ole. Tuli vain sellainen tunne.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tiedä miksi mutta mulle tuli sellainen vahva etiäinen, että Lukon ensi kauden maalivahtikaksikko on Antti Raanta ja sit se joku Jukuri. Ja jos Lehtinen ei päätä jäädä sinne NHLään, niin Raanta-Lehtinen on kaksikko.
Raanta tulee vuoden pahvilla ottamaan pienen pompun uralleen ja sen jälkeen KHL kutsuu. Kroppa kuntoon ja hyviä treenejä ja 50-50 peluutuksella uuteen nousuun.
Tämä ei ole huhu eikä mitään faktapohjaa ei kirjoituksella ole. Tuli vain sellainen tunne.

Kallehan totesi, että joukkue on 75% valmis vaikka Lehtinen lähtisikin, joten pakko myöntää että itsellenikin on tullut tunne, että Raanta saattaisi palata joka tapauksessa Lukkoon.

Koska Antin lapsi aloittaa koulun?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mitä olette mieltä, kestääkö Antilla paikat? Mikään muu asia ei minua mietitytä hänen kohdallaan. Olisi enemmän kuin tervetullut kotiin.

Itselläni on kuitenkin jonkinlainen aarnaus Engrenin suuntaan. Ei sekään huono vaihtoehto olisi.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä miksi mutta mulle tuli sellainen vahva etiäinen, että Lukon ensi kauden maalivahtikaksikko on Antti Raanta ja sit se joku Jukuri. Ja jos Lehtinen ei päätä jäädä sinne NHLään, niin Raanta-Lehtinen on kaksikko.
Raanta tulee vuoden pahvilla ottamaan pienen pompun uralleen ja sen jälkeen KHL kutsuu. Kroppa kuntoon ja hyviä treenejä ja 50-50 peluutuksella uuteen nousuun.
Tämä ei ole huhu eikä mitään faktapohjaa ei kirjoituksella ole. Tuli vain sellainen tunne.
Tuollainen Raanta etiäinen on ollut mullakin oikeastaan siitä lähtien kun tuli selväksi että Setänen ei Raumalla jatka. Sitten tuli tämä Jukuri-huhu ja nyt vielä kun Lehtinen on saamassa NHL-diilin, niin ehkäpä sittenkin. Raannan sopimus kuitenkin Coyotesin kanssa loppui ja viimeiset kaudet ovat olleet vaikeita, joten P-Amerikan diili voi olla tiukassa.
 

Samout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko - Suomen Mestari 2021
Raanta voisi olla ihan hyvä haku, mutta mahtaako paikat kestää? Viimeksi pelannut selkeänä ykkösenä 2017-2018 ja melkein joka vuosi ollut sitä ennen ja sen jälkeen jotain rikki.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mitä olette mieltä, kestääkö Antilla paikat? Mikään muu asia ei minua mietitytä hänen kohdallaan. Olisi enemmän kuin tervetullut kotiin.

Itselläni on kuitenkin jonkinlainen aarnaus Engrenin suuntaan. Ei sekään huono vaihtoehto olisi.
Hyvällä treenillä, palautumisella, huollolla jne. Liigan peli paljon hitaampaa kuin NHLssä. Pääsee helpommalla. Lisäksi kuormaa jakamassa toinen maalivahti jne. Kukaan ei tiedä kestääkö kenenkään paikat.
Mä en tiedä miksei Engren oikein sytytä mua juuri ollenkaan. Jotenkin outo fiilis hänestä. Ei löydy jostain syystä luottoa häneen.
No jos Engren Lukkoon tulee, niin toivottavasti onnistuu. Samat sanat Raannasta ja Jukurista ja vaikka Zapolskista. Tai Goalie Backupista.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mä en tiedä miksei Engren oikein sytytä mua juuri ollenkaan. Jotenkin outo fiilis hänestä. Ei löydy jostain syystä luottoa häneen.
No jos Engren Lukkoon tulee, niin toivottavasti onnistuu. Samat sanat Raannasta ja Jukurista ja vaikka Zapolskista. Tai Goalie Backupista.
Engren oli HIFK:ssa pelatessaan paikoin aivan helvetin kova ja toisinaan taso laski merkillisesti. Tilastot jäivät lopulta aika kuiviksi. Pystyisikö vetämään tasaisen kovaa läpi kauden? Hivenen vaikea uskoa, mutta mistäpä noista tietää.

Ihan parasta olisi edellisen kauden kaltainen kaksikko. Toivottavasti Lassi päättää vielä jäädä.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Kyllä minä uskoisin Raannan kestävän Liigassa sen 40 peliä pelaamaan. Tahti on hiukan rauhallisempi kuin rapakon takana, niin hyvällä fysiikkavalmennuksella ei pitäisi tuottaa ongelmia. Zapolski taitaa olla aika has been, enkä usko että Lukollakaan häntä kohtaan kiinnostusta on. Maalivahteja on kyllä tarjolla, eli valinnan vaikeus tulee olemaan suurin ongelma, jos Lehtinen lähtee.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Engrenille itseltä ehdoton ei, minusta ei ole riittävän hyvä ykkösmaalivahti Lukkoon. Taso laskisi paljon Lehtiseen ja oletuksena Lukko tarvitsee alkuun erinomaista maalivahtipeliä, kun kuvioita haetaan Virtasen johdolla. Lassi olisi melkoinen selkänoja, kun muistetaan miten Lehtinen torjui kaudella Lukolle yksinään pisteitä pelillisesti vaikean jakson aikana.

Raanta ei tahdo millään pysyä kasassa, olisi minusta liian iso riski tuolla loukkaantumishistorialla.

Oma veikkaus on, että tuleva kassari on ulkomaalainen, luultavasti P-Amerikasta.
 

Vasenpaitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Läski-Salonen maaliin! Ei vaan. Mul on ajatus että ensi kaudeksi haetaan joku ulkkari ketä vetää yhden kauden ja sitten ykköshäkkäriksi leivotaan Mäkelä, kun on saanut vyölleen hyviä mestispelejä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kalifi Kallena kyselisin Sami Rajaniemeltä, että miten olisi kausi tai pari Lukon maalilla.

Itseäni ei idea Rajaniemestä Lukon maalilla sytytä juurikaan. Toki jos Jukuri olisi Liigan top 5 tasoinen veskari, niin peluutuksella 40-20 tai 35-25 Rajaniemi saattaisi olla OK 2. veska, mutta ykkönen ei missään nimessä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itseäni ei idea Rajaniemestä Lukon maalilla sytytä juurikaan. Toki jos Jukuri olisi Liigan top 5 tasoinen veskari, niin peluutuksella 40-20 tai 35-25 Rajaniemi saattaisi olla OK 2. veska, mutta ykkönen ei missään nimessä.
Kyllähän Rajaniemi Kärpissä ennen aikaansa Mikkelissä todisti, että pystyy pelaamaan Liigan TOP-3 seuran ykkösenä. Tuolloin oli pienestä kiinni ettei Marjamäen Kärpät olisi ollut kolmannen kerran putkeen finaaleissa. Rajaniemi on suurin syy sille, että Jukurit on välttänyt jokaisena Liiga kautenaan sijan 15.

Rajaniemin taitaa tosin olla menossa ulkomaille tai Ouluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös