sohvakoutsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Hermes
Ensi syksynä oma pitkäaikainen unelma käy toteen, kun Ilari Melart pelaa Äijänsuolla. Mutta vittu vastustajajoukkueessa!! Eli onko tämä nyt sitten vain puolittainen unelman toteutuminen
Juu, ja Moisa pisti Karejevin maaliin.Jasu hävis aloitukset tahallaan, jotta varmistettaisiin Lukon mestaruus.
Kerro lisää? Mahtuisi kyllä mun Lukkoonkin..Ensi syksynä oma pitkäaikainen unelma käy toteen, kun Ilari Melart pelaa Äijänsuolla. Mutta vittu vastustajajoukkueessa!! Eli onko tämä nyt sitten vain puolittainen unelman toteutuminen
Hold on your horses.Kerro lisää? Mahtuisi kyllä mun Lukkoonkin..
Katos katos kun käy hitaalla... kiitos!Hold on your horses.
CHL ja Adler Mannheim.
1. Kainulainen
2. Jukuri
3. Nikko
4. Gernat
5. McKeown
6. Sylvegård
7. Engren
8. Valtteri Savolainen
9. Feetu Knihti
10. Teemu Eronen
Miika Arponen kertoi Twitterissä, että suuntaa Suomeen ensi kaudeksi.Martin Gernat Eliteprospects
Mistä tämä Gernat on noussut esiin. Ainakin EP kertoo kaverilla olevan sopimus jo ensi vuodeksi. Ei sillä, paperiahan se vain on.
Ensi syksynä oma pitkäaikainen unelma käy toteen, kun Ilari Melart pelaa Äijänsuolla. Mutta vittu vastustajajoukkueessa!! Eli onko tämä nyt sitten vain puolittainen unelman toteutuminen
Olen jo jonkin aikaa uskonut vahvasti siihen, että puolustaja Gernat siirtyy Lukkoon. Mitään konkreettista huhua tästä ei minulla ole, mutta Sahlstedt voisi tehdä juuri tällaisen hankinnan. Mitä tulee muihin nimiin, niin viime viikkojen tietojen perusteella Knihti olisi jatkamassa Ässissä.
En tiedä miksi mutta mulle tuli sellainen vahva etiäinen, että Lukon ensi kauden maalivahtikaksikko on Antti Raanta ja sit se joku Jukuri. Ja jos Lehtinen ei päätä jäädä sinne NHLään, niin Raanta-Lehtinen on kaksikko.
Raanta tulee vuoden pahvilla ottamaan pienen pompun uralleen ja sen jälkeen KHL kutsuu. Kroppa kuntoon ja hyviä treenejä ja 50-50 peluutuksella uuteen nousuun.
Tämä ei ole huhu eikä mitään faktapohjaa ei kirjoituksella ole. Tuli vain sellainen tunne.
Tuollainen Raanta etiäinen on ollut mullakin oikeastaan siitä lähtien kun tuli selväksi että Setänen ei Raumalla jatka. Sitten tuli tämä Jukuri-huhu ja nyt vielä kun Lehtinen on saamassa NHL-diilin, niin ehkäpä sittenkin. Raannan sopimus kuitenkin Coyotesin kanssa loppui ja viimeiset kaudet ovat olleet vaikeita, joten P-Amerikan diili voi olla tiukassa.En tiedä miksi mutta mulle tuli sellainen vahva etiäinen, että Lukon ensi kauden maalivahtikaksikko on Antti Raanta ja sit se joku Jukuri. Ja jos Lehtinen ei päätä jäädä sinne NHLään, niin Raanta-Lehtinen on kaksikko.
Raanta tulee vuoden pahvilla ottamaan pienen pompun uralleen ja sen jälkeen KHL kutsuu. Kroppa kuntoon ja hyviä treenejä ja 50-50 peluutuksella uuteen nousuun.
Tämä ei ole huhu eikä mitään faktapohjaa ei kirjoituksella ole. Tuli vain sellainen tunne.
Hyvällä treenillä, palautumisella, huollolla jne. Liigan peli paljon hitaampaa kuin NHLssä. Pääsee helpommalla. Lisäksi kuormaa jakamassa toinen maalivahti jne. Kukaan ei tiedä kestääkö kenenkään paikat.Mitä olette mieltä, kestääkö Antilla paikat? Mikään muu asia ei minua mietitytä hänen kohdallaan. Olisi enemmän kuin tervetullut kotiin.
Itselläni on kuitenkin jonkinlainen aarnaus Engrenin suuntaan. Ei sekään huono vaihtoehto olisi.
Engren oli HIFK:ssa pelatessaan paikoin aivan helvetin kova ja toisinaan taso laski merkillisesti. Tilastot jäivät lopulta aika kuiviksi. Pystyisikö vetämään tasaisen kovaa läpi kauden? Hivenen vaikea uskoa, mutta mistäpä noista tietää.Mä en tiedä miksei Engren oikein sytytä mua juuri ollenkaan. Jotenkin outo fiilis hänestä. Ei löydy jostain syystä luottoa häneen.
No jos Engren Lukkoon tulee, niin toivottavasti onnistuu. Samat sanat Raannasta ja Jukurista ja vaikka Zapolskista. Tai Goalie Backupista.
Kalifi Kallena kyselisin Sami Rajaniemeltä, että miten olisi kausi tai pari Lukon maalilla.
Kyllähän Rajaniemi Kärpissä ennen aikaansa Mikkelissä todisti, että pystyy pelaamaan Liigan TOP-3 seuran ykkösenä. Tuolloin oli pienestä kiinni ettei Marjamäen Kärpät olisi ollut kolmannen kerran putkeen finaaleissa. Rajaniemi on suurin syy sille, että Jukurit on välttänyt jokaisena Liiga kautenaan sijan 15.Itseäni ei idea Rajaniemestä Lukon maalilla sytytä juurikaan. Toki jos Jukuri olisi Liigan top 5 tasoinen veskari, niin peluutuksella 40-20 tai 35-25 Rajaniemi saattaisi olla OK 2. veska, mutta ykkönen ei missään nimessä.