Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Täysin samaa mieltä. Olisi takuuvarma tuloksentekijä
Millä perustein Kontiola on takuuvarma tuloksentekijä? On Liigassa kovempiakin seppiä käynyt floppaamassa.
Täysin samaa mieltä. Olisi takuuvarma tuloksentekijä
Annapa joku esimerkkiMillä perustein Kontiola on takuuvarma tuloksentekijä? On Liigassa kovempiakin seppiä käynyt floppaamassa.
Eikös @Via Dolorosa just aikaisemmin ylempänä Jussi Jokiseen viitannut? Toki ennen tuota lainaamasi viestiä.Annapa joku esimerkki
Annapa joku esimerkki
Tässä ollaan kyllä minusta lähempänä Ville Niemistä kuin Vahalahtea. Ja vielä ilman Niemisen asennetta.Vahalahtikin oli liian vanha ja kankea Tepsiin.
Itse vertaisin nimenomaan Vahalahden hankitaan, toki ymmärrän myös toiset näkökulmat. Mutta on tilastot nyt kuitenkin vähän eri tasolla kuin Niemisellä..Vahalahtikin oli liian vanha ja kankea Tepsiin.
Eikös se Perrinin paluu Jyppiin ja huhuilu Lukkoon mennyt aika samalla kaavalla?
Ei ole muistikuvaa tuosta, mutta edellä puhuttiin siis kaudesta 18-19 ja tästä:Eikös Perrin ollut tulossa mutta RD torppasi asian? Vai olenko ollut aivan vääräuskoinen
Kontiolan huippuvuodet ovat samassa menneisyydessä kuin kultaleijona Topi Jaakolan.
Muistinvirkistykseksi.
Aaaa oolrait, olin jossain vuodessa 14-15 tai 15-16.Ei ole muistikuvaa tuosta, mutta edellä puhuttiin siis kaudesta 18-19 ja tästä:
Mitä tekee Eric Perrin? - "Ei ole tulossa Lukkoon"
Lukon toimitusjohtaja ja päävalmentaja kiistävät MTV:n tiedot raumalaisseuran tarjouksesta.ls24.fi
Danforth jättäisi aika monen muunkin ihan huolella telineisiin tuossa tilanteessa.
Tätä nimenomaan hainkin.Itse vertaisin nimenomaan Vahalahden hankitaan, toki ymmärrän myös toiset näkökulmat. Mutta on tilastot nyt kuitenkin vähän eri tasolla kuin Niemisellä..
No mielummin näin tietystiMielummin tuolla rahalla (oletusarvo kallis) pari nuorempaa, liikkuvaa ja eteenpäin pyrkivää pelaajaa sisään. Kontiolan tähti on jo hiipumaan päin. Lisäksi on vielä niin Tappara kuin olla saattaa, hyi helvetti.