Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 769 510
  • 10 472

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mä unelmoisin, että edes näkisin kauden loppuun. Eilen illalla rallia katsoessa alkoi rinnasta polttamaan. Emäntä sanoi, että sun tulppa historian tuntien, lähdetäänkö. No me lähdettiin ja noin klo. 23.00 meni tulppa sydämestä läpi. Puolen vuoden aikana, aivoinfrakti, keuhkoveritulppa ja nyt tämä. Se on hyvä, että meni läpi, muutenhan mä en nyt näpyttelisi. Olen letkuissa ja kuuntelen nettiradiota, huomenna katselen läppäriltä Lukon peliä. Pitäkää hei itsestänne huolta, mä en ole pitänyt ja siitä makselen hintaa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä unelmoisin, että edes näkisin kauden loppuun. Eilen illalla rallia katsoessa alkoi rinnasta polttamaan. Emäntä sanoi, että sun tulppa historian tuntien, lähdetäänkö. No me lähdettiin ja noin klo. 23.00 meni tulppa sydämestä läpi. Puolen vuoden aikana, aivoinfrakti, keuhkoveritulppa ja nyt tämä. Se on hyvä, että meni läpi, muutenhan mä en nyt näpyttelisi. Olen letkuissa ja kuuntelen nettiradiota, huomenna katselen läppäriltä Lukon peliä. Pitäkää hei itsestänne huolta, mä en ole pitänyt ja siitä makselen hintaa.
Tsemppiä Olkku taas kerran! Sua tarvitaan täälläkin edelleen. Voimia koko perheelle!
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Mä unelmoisin, että edes näkisin kauden loppuun. Eilen illalla rallia katsoessa alkoi rinnasta polttamaan. Emäntä sanoi, että sun tulppa historian tuntien, lähdetäänkö. No me lähdettiin ja noin klo. 23.00 meni tulppa sydämestä läpi. Puolen vuoden aikana, aivoinfrakti, keuhkoveritulppa ja nyt tämä. Se on hyvä, että meni läpi, muutenhan mä en nyt näpyttelisi. Olen letkuissa ja kuuntelen nettiradiota, huomenna katselen läppäriltä Lukon peliä. Pitäkää hei itsestänne huolta, mä en ole pitänyt ja siitä makselen hintaa.
Asiat menee ihan eri perspektiiviin, kun asia koskee terveyttä, perhettä yms. tärkeää asiaa. Jääkiekko ei ole mitään siihen verrattuna.

Toivottavasti pääset kuntoon mahdollisimman pian! Hengessä mukana.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä unelmoisin, että edes näkisin kauden loppuun. Eilen illalla rallia katsoessa alkoi rinnasta polttamaan. Emäntä sanoi, että sun tulppa historian tuntien, lähdetäänkö. No me lähdettiin ja noin klo. 23.00 meni tulppa sydämestä läpi. Puolen vuoden aikana, aivoinfrakti, keuhkoveritulppa ja nyt tämä. Se on hyvä, että meni läpi, muutenhan mä en nyt näpyttelisi. Olen letkuissa ja kuuntelen nettiradiota, huomenna katselen läppäriltä Lukon peliä. Pitäkää hei itsestänne huolta, mä en ole pitänyt ja siitä makselen hintaa.
Kyllähän sä näet ja useamman vielä! Niin me täällä uskotaan. On sulla kyllä ollut vuosi.

Tsemppiä ja voimia sulle ja perheelle.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
@Olkku Isosti voimia sinulle!

@Saul Goodman kanssa samaa mieltä, että Nousiaisen ollessa pois, pakisto ei riitä ainakaan tässä kohtaa.

Se on ihan sama mikä se pelitapa on jos pelaaja tekee paskoja ratkasuja järjestäen. Ne pelaajat sitä peliä kuitenkin pelaavat ja tekevät omia ratkaisujaan. Jos sä katsot metrin päästä tekemättä mitään kun tehdään maali niin ei se ole valmentajan vika.

Se kun verrataan entisiä pelaajia nykyisiin niin muistetaan kuitenkin, että sitä vanhaa pelaajaa muistellaan helposti kun oli parhaimmillaan tai huonoimmillaan. Kyllähän nyt Viitasalo on sata kertaa Abtia parempi molempien ekan 7 pelin otannalla. Ja tässä tapauksessa pidän Viitasaloa jo nyt parempana kuin Abtia koskaan Lukossa. Eikä se Brookin pelikään nyt aina mitään timanttia ollut. Paransi kauden loppua kohden ja oli sillon hyvä. Peterssillä on vielä aikaa totutella.
 
Viimeksi muokattu:

JarOfFlies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä unelmoisin, että edes näkisin kauden loppuun. Eilen illalla rallia katsoessa alkoi rinnasta polttamaan. Emäntä sanoi, että sun tulppa historian tuntien, lähdetäänkö. No me lähdettiin ja noin klo. 23.00 meni tulppa sydämestä läpi. Puolen vuoden aikana, aivoinfrakti, keuhkoveritulppa ja nyt tämä. Se on hyvä, että meni läpi, muutenhan mä en nyt näpyttelisi. Olen letkuissa ja kuuntelen nettiradiota, huomenna katselen läppäriltä Lukon peliä. Pitäkää hei itsestänne huolta, mä en ole pitänyt ja siitä makselen hintaa.
Kyllä se elämä nyt näyttää nurjaa puolta, täältäkin ehdottomasti parempaa terveyttä ja valoisimpia päiviä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se on ihan sama mikä se pelitapa on jos pelaaja tekee paskoja ratkasuja järjestäen. Ne pelaajat sitä peliä kuitenkin pelaavat ja tekevät omia ratkaisujaan. .

Kyllähän Virran Peksin aikana seväset suoriutuvat hyvin. Tuki oli aina lähellä ja viisikon etäisyydet kunnossa. Ei se ole esim Olssonille helppo paikka, kun ei ole apuja lähellä. Stenqvist pystyy noista selviämään hyvällä syöttötaidolla tai Nousiainen nostamaan kiekkoa jalalla. Peruspakilla sen sijaan pitää minusta olla se helppo syöttöpaikka pelitavan kautta.

Päävalmentajan tehtävä on minusta ohjata pelaajia tekemään oikea ratkaisu ja rosterille paras mahdollinen pelitapa. Viime kauden perusteella Lämsä ei saa rosterista riittävästi irti. Kun alisuorittajia on paljon ja pelaajat eivät kehity, katseet kääntyvät päävalmentajaan.
 

JarOfFlies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jotenkin erikoista, että kumminkin sitten halutaan hakata päätä seinään samalla valmentajalla kaudesta toiseen vaikka ns "piireissä" olevilla pitäisi olla se paras tieto Lämsän kyvykkyydestä. Peksiä itsekin olen haaveillut takaisin Johtajaksi, tuntuu että Tomin vahvuudet on puhumisessa ja taasen Peksi sai piiskattua pelaajista sen todellisen potentiaalin irti ja joukkue pelasi joukkueena.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun silmään Peters on parantanut pariin viime peliin. Monta hyvää syöttöä ja muutenkin. Uskon, että parantaa vielä paljon lisää. En olisi laittamassa ulos.

Viime pelistä muistetaan se pelin ratkaissut virhe. Petersin kohdalla odotukset taisivat nousta (liian) kovaksi, kun oli harkkamatseissa erinomainen. Pahimmat höntyilyt ovat jääneet minusta pois ja kiekon kanssa rauhallinen, välillä liiankin. Kovuutta on toistaiseksi nähty vain tilanteiden jälkeen, mutta tuokin saattaa korjaantua, kun tottuu vauhtiin.

Saa nähdä pääseekö Peters kokeilemaan ylivoimaa.
 

M3st4ri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haaveita. Utopistisia? Terveisiä Lämsälle.
Alkavasta viikosta 9/9 pistettä
Kaiva ne pallit esiin ja saa joukkueen hereille heti ensi minuuteista lähtien.
Ylivoimalle rohkeita kokeiluita, ei se huonommin voi ainakaan mennä kun kokeilet Petersiä viivaan, sano pojille keep it simple ja vetoja!
Erota nyt hyvä mies siskokset, rohkeasti vaikka poppareilta hakemaan vauhtia Nymanin kanssa.
Ervasti out Korkka In.
Lennille ja ylitalolle rutkasti enemmän jääaikaa ja vastuuta, kolmonen esim Lenni-Morand-Ylitalo.
Ei voi olla mahdollista ettetkö huomannut viime kaudella miten paljon paremmin Morand pelasi keskellä.
Väitän että 2 tappion jälkeen tämä on äärimmäisen tärkeä viikko Lukolle, 2 tappiota kolmesta tarkotaisi sitä että Lämsän aika Lukossa alkaa olla ohi tai näin ainakin utopistisesti toivon.
Saa suorittaa.
Kyllä se on vaan niin että puhuminen auttaa, kylläpä helpotti.
Hauskaa päivää toverit ja kohti uusia pettymyksiä.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kalle Kossila olis edelleen vapaana. Siitä vielä hyökkäyksen kärkeen tehoja. Osarahat ostoon vaikka Nymanin myymisestä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
- Olisipa yhtenäinen joukkue ja pelitapa
- Olisipa pätevä valmennus
- Olisipa edes yksi tähtitason veskari
- Suorittaisivatpa kaikki sellaisella intensiteetillä kuin vaikkapa Ikonen, Ylitalo, Almari, Hämäläinen jne.
- Saavutettaisiinpa se sama meininki ja yhteisöllisyys, joka oli Virran viimeiset 1,5 vuotta
- Oispa kaljaa
 

Cannedheat13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä iässä toivoisin, että ihmiset ymmärtäisivät sen, että ns. Vapahtaja on vain pelkkä haavekuva. En halua ihmisten uskoon puuttua. Usko on, ja pysyy. On täysin inhimillistä, että hädässä etsitään vahvaa johtajaa, joka avaa merenkin, jonka läpi kansa kulkee. No, tästä raamatullisesta vertauksesta ei ole pitkäkään matka ns. Lukkopalstan "totuuteen". Tämä totuus on se, että Lämsä onnistuu epäpätevyydellään tuhoamaan Kaiken. Puhutaan pelitavasta, tai sen puutteesta, puhutaan Lämsän luuseri historiasta, puhutaan oman joukkueen valmentajasta, ja läväistään kaikki paska hänen päällensä. Hienoa? Uskon, että muutamankin nimimerkin mielestä: "JUURI NÄIN"
Mutta näin ei ole. Yhden palikan poistaminen moniulotteisesta prosessista, saattaisi vain saada prosessin sekaisin. Tällaisesta tilasta olisi/ ja on vaikeaa saada prosessi taas raiteilleen. Matematiikkaa, kyllä- ja logiikkaa kyllä. Meillä ihmisillä on myös tunteemme (valitettavasti/tai ei) On kuitenkin erittäin vaikeaa matemaattisesti tilastoida hyvää Flow- tilaa, muttei kuitenkaan mahdotonta. Eli, tällä pastalla on todella paljon älykkäitä ihmisiä. Unelmani on, ja tulee olemaan, että älykkäimmät näyttäisivät esimerkkiä. Nuorissa älykkäissä ihmisissä on Lukonkin toivo. Minä älykäs? Jos vähän jossain kohtaa olen ollutkin, niin nyt olen vain vanha huru- ukko, joka jaksaa kannattaa Lukkoa, ja inhoaa ihmisiä, jotka Vaativat Lukolta menestystä.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
En ota kantaa tuohon edellisen kirjoittajan muuhun tekstiin paitsi tuon viimeisen lauseen osalta. Toki voit inhota sielusi kyllyydestä, mutta älä eksy inhossasi liian pitkälle. Meitä on aika monta, jotka odotamme, ja jopa vaadimme, Lukolta menestystä. Se on oikeutemme ja se suotakoon jokaiselle, joka niin tuntee - yhtä lailla kuin tuo inhosi.

Toivottavasti en astunut sarkasmin miinoittamaan kenttään.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Jos/Kun Olsson tuosta tippui niin HUUTAVA tarve on yhdestä Liigatason Miehestä pakistoon.
Elääkö Ben Blood vielä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös