Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Kai tämä nyt oli vitsi?Joonas Järvinen olisi mies paikallaan.
Kai tämä nyt oli vitsi?Joonas Järvinen olisi mies paikallaan.
Kirjaimellisesti paikallaan.Joonas Järvinen olisi mies paikallaan.
Tsemppiä Olkku taas kerran! Sua tarvitaan täälläkin edelleen. Voimia koko perheelle!Mä unelmoisin, että edes näkisin kauden loppuun. Eilen illalla rallia katsoessa alkoi rinnasta polttamaan. Emäntä sanoi, että sun tulppa historian tuntien, lähdetäänkö. No me lähdettiin ja noin klo. 23.00 meni tulppa sydämestä läpi. Puolen vuoden aikana, aivoinfrakti, keuhkoveritulppa ja nyt tämä. Se on hyvä, että meni läpi, muutenhan mä en nyt näpyttelisi. Olen letkuissa ja kuuntelen nettiradiota, huomenna katselen läppäriltä Lukon peliä. Pitäkää hei itsestänne huolta, mä en ole pitänyt ja siitä makselen hintaa.
Asiat menee ihan eri perspektiiviin, kun asia koskee terveyttä, perhettä yms. tärkeää asiaa. Jääkiekko ei ole mitään siihen verrattuna.Mä unelmoisin, että edes näkisin kauden loppuun. Eilen illalla rallia katsoessa alkoi rinnasta polttamaan. Emäntä sanoi, että sun tulppa historian tuntien, lähdetäänkö. No me lähdettiin ja noin klo. 23.00 meni tulppa sydämestä läpi. Puolen vuoden aikana, aivoinfrakti, keuhkoveritulppa ja nyt tämä. Se on hyvä, että meni läpi, muutenhan mä en nyt näpyttelisi. Olen letkuissa ja kuuntelen nettiradiota, huomenna katselen läppäriltä Lukon peliä. Pitäkää hei itsestänne huolta, mä en ole pitänyt ja siitä makselen hintaa.
Kyllähän sä näet ja useamman vielä! Niin me täällä uskotaan. On sulla kyllä ollut vuosi.Mä unelmoisin, että edes näkisin kauden loppuun. Eilen illalla rallia katsoessa alkoi rinnasta polttamaan. Emäntä sanoi, että sun tulppa historian tuntien, lähdetäänkö. No me lähdettiin ja noin klo. 23.00 meni tulppa sydämestä läpi. Puolen vuoden aikana, aivoinfrakti, keuhkoveritulppa ja nyt tämä. Se on hyvä, että meni läpi, muutenhan mä en nyt näpyttelisi. Olen letkuissa ja kuuntelen nettiradiota, huomenna katselen läppäriltä Lukon peliä. Pitäkää hei itsestänne huolta, mä en ole pitänyt ja siitä makselen hintaa.
Kyllä se elämä nyt näyttää nurjaa puolta, täältäkin ehdottomasti parempaa terveyttä ja valoisimpia päiviä.Mä unelmoisin, että edes näkisin kauden loppuun. Eilen illalla rallia katsoessa alkoi rinnasta polttamaan. Emäntä sanoi, että sun tulppa historian tuntien, lähdetäänkö. No me lähdettiin ja noin klo. 23.00 meni tulppa sydämestä läpi. Puolen vuoden aikana, aivoinfrakti, keuhkoveritulppa ja nyt tämä. Se on hyvä, että meni läpi, muutenhan mä en nyt näpyttelisi. Olen letkuissa ja kuuntelen nettiradiota, huomenna katselen läppäriltä Lukon peliä. Pitäkää hei itsestänne huolta, mä en ole pitänyt ja siitä makselen hintaa.
Se on ihan sama mikä se pelitapa on jos pelaaja tekee paskoja ratkasuja järjestäen. Ne pelaajat sitä peliä kuitenkin pelaavat ja tekevät omia ratkaisujaan. .
Mun silmään Peters on parantanut pariin viime peliin. Monta hyvää syöttöä ja muutenkin. Uskon, että parantaa vielä paljon lisää. En olisi laittamassa ulos.
Kossila on menossa ruotsiinKalle Kossila olis edelleen vapaana. Siitä vielä hyökkäyksen kärkeen tehoja. Osarahat ostoon vaikka Nymanin myymisestä.
Jaa on, my bad.Kossila on menossa ruotsiin
Lievästi kyllä, sillä en inhoa oikeastaan mitään. No, lipeäkalaa kuitenkin...Toivottavasti en astunut sarkasmin miinoittamaan kenttään.
Tai Joonas Järvinen? Kai sieltä Heinonen nostetaan junnuista mukaan, tai kutsutaan Tiihonen takaisin Hermeksestä, jos nyt ei kuukausia Olsson ole saikulla.Jos/Kun Olsson tuosta tippui niin HUUTAVA tarve on yhdestä Liigatason Miehestä pakistoon.
Elääkö Ben Blood vielä?
AAMEN.Kaikki saatanan lantit mitä RTK:n kassasta löytyy ja ne kiinni Petri Karjalaiseen ensi kaudeksi.
Siellä Kuopiossa vissiin penailtu ihan huolella ja mies on ensi kaudeksi ilman sopimusta vielä toistaiseksi.