Jotkut voisivat kyllä painua johonkin. Ovat saastaa.Mitä vittua? Tää palsta on välillä kyllä perseestä.
Jotkut voisivat kyllä painua johonkin. Ovat saastaa.Mitä vittua? Tää palsta on välillä kyllä perseestä.
Pitäiskö sulla laittaa jatkoaika kiinni ja unohtaa umk ja euroviisut? Ei sulla ainakaan mitään älyllistä annettavaa ole tänne vaan ajattelet sun alapäällä liikaa.Osa veti, osa ei. Erikan kohdalla kuitenkin vähemmän yllättäen mentiin paljas pinta edellä.
Juu, vähän härskimpää menoa odotin niin lavalla kuin itse biisissä. No esitystä ehtii vielä hyvin muokata. Toivottavasti vetävät ihan ronskisti överiksi lavashown sitten viisuissa. Tällaisenaan aika pliisu siihen nähden mitä siellä aikaisemmin nähty vastaavalla teemalla.En usko tähän, ellei show'sta tehdä vielä enemmän biisin ja artistin näköistä. Eli enemmän seksiä ja ronskiutta lavalle.
OK. Meinasitko dieetillä vai ihan vaan elämäntavoilla toteuttaa?Jos ulkonäöllä on menestymisen kannalta merkitystä, niin vaatii noin 10kg painoa alemmas.
Teknisesti Vikman on tästä porukasta paras laulaja. Veti nytkin puhtaasti, muilla enemmän tai vähemmän vaikeuksia. Viivin biisi kaunis, mutta ääni ei kestänyt eikä balladeja viisuihin viedä.Joo, vanhat ja nuoremmat vetää hanskaan ja äänestää tuota artistin irvikuvaa, ihan vaan koska perse ja tissit framilla.
No itse asiassa yksi menestymisen speksi viisuissa on se, että Vikman kelpaa niin setämiehille kuin myös naisille. Ja sitten esimerkiksi seksuaalivähemmistöt suorastaan rakastavat Erikan meininkiä, joten kyllä hänen pitäisi tavoittaa erilaiset katsojasegmentit oikein hyvin..Luulisi sinänsä kelpaavan perinteisille sedille, kun on niin hyvin naiselliset muodot esillä ja show'n keskiössä. Tosin ehkä ajatus naisen orgasmista on sitten kuitenkin vähän liian feministinen heidän makuunsa.
Sieltä seuraava täysin idioottimainen kommentti.Jos ulkonäöllä on menestymisen kannalta merkitystä, niin vaatii noin 10kg painoa alemmas.
Jos ulkonäöllä on menestymisen kannalta merkitystä, niin vaatii noin 10kg painoa alemmas.
Naisten orgasmi? Fake news, ei ole kukaan nainen ainakaan mun kanssa orgasmia saanut!Tosin ehkä ajatus naisen orgasmista on sitten kuitenkin vähän liian feministinen heidän makuunsa.
Windowsman pääsi vähän käärijän edellisvuoden menestyksen siivellä finaaliin, mutta riittääkö win95:n siivet kantamaan muodokkaan Erikan finaaliin vielä..?Pomminvarmasti pääsee finaaliin jos Windows95mankin pääsi
Ei Erika tarvitse mitään muiden siipiä, menee finaaliin ihan omillaan.Windowsman pääsi vähän käärijän edellisvuoden menestyksen siivellä finaaliin, mutta riittääkö win95:n siivet kantamaan muodokkaan Erikan finaaliin vielä..?
Vaati liikkeelle lähtöä tuvasta, ei se itsestään tule.
Silti vähemmän kuin melkein missään muualla somessa. Toki tännekin välillä idioottikommentteja ilmestyy, mutta ne onneksi pääosin karsitaan pois.Mitä vittua? Tää palsta on välillä kyllä perseestä.
Ilmeisesti todella hyvään suuntaan, jos tuo on murheista suurin!Hyi helvetti. Johanna Tukiainen 2 vetää "minä, minä" biisin ja kansa kirkuu ihastuksesta. Mihin tämä maailma on menossa?
ahdistaako?Hyi helvetti. Johanna Tukiainen 2 vetää "minä, minä" biisin ja kansa kirkuu ihastuksesta. Mihin tämä maailma on menossa?
Tämä maailma on menossa siihen, ettei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. Viihde on viihdettä ja Erika osaa viihdyttää. Aika simppeliä lopulta.Hyi helvetti. Johanna Tukiainen 2 vetää "minä, minä" biisin ja kansa kirkuu ihastuksesta. Mihin tämä maailma on menossa?
Ja tuntuu kaivavan ainoastaan voimaa näistä alentavista ja tyhmistä kommenteista.Tämä maailma on menossa siihen, ettei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. Viihde on viihdettä ja Erika osaa viihdyttää. Aika simppeliä lopulta.
Ei siellä päässä ainakaan salama ole kahdesti iskenyt, kun älli on kadonnut.Hyi helvetti. Johanna Tukiainen 2 vetää "minä, minä" biisin ja kansa kirkuu ihastuksesta. Mihin tämä maailma on menossa?
Hyi helvetti. Johanna Tukiainen 2 vetää "minä, minä" biisin ja kansa kirkuu ihastuksesta. Mihin tämä maailma on menossa?