UMK ja Euroviisut 2025

• 175 684
  • 2 651
En usko tähän, ellei show'sta tehdä vielä enemmän biisin ja artistin näköistä. Eli enemmän seksiä ja ronskiutta lavalle.
Juu, vähän härskimpää menoa odotin niin lavalla kuin itse biisissä. No esitystä ehtii vielä hyvin muokata. Toivottavasti vetävät ihan ronskisti överiksi lavashown sitten viisuissa. Tällaisenaan aika pliisu siihen nähden mitä siellä aikaisemmin nähty vastaavalla teemalla.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joo, vanhat ja nuoremmat vetää hanskaan ja äänestää tuota artistin irvikuvaa, ihan vaan koska perse ja tissit framilla.
Teknisesti Vikman on tästä porukasta paras laulaja. Veti nytkin puhtaasti, muilla enemmän tai vähemmän vaikeuksia. Viivin biisi kaunis, mutta ääni ei kestänyt eikä balladeja viisuihin viedä.

Tavallaan ymmärrän tuskasi. Ei tämä nyt varsinaisesti mikään laulukilpailu ole, vaan show. Ja siinä Erika oli omaa laatuaan.

Olisin ottanut ilolla vastaan myös kakkoseksi jääneen, mulle aivan puskista tulleen esiintyjän. Hieno kappale, makea soundi mimmillä. Nevöhööd mulle mutta jatkossa toivoisin kuulevani hänestä lisää

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Luulisi sinänsä kelpaavan perinteisille sedille, kun on niin hyvin naiselliset muodot esillä ja show'n keskiössä. Tosin ehkä ajatus naisen orgasmista on sitten kuitenkin vähän liian feministinen heidän makuunsa.
No itse asiassa yksi menestymisen speksi viisuissa on se, että Vikman kelpaa niin setämiehille kuin myös naisille. Ja sitten esimerkiksi seksuaalivähemmistöt suorastaan rakastavat Erikan meininkiä, joten kyllä hänen pitäisi tavoittaa erilaiset katsojasegmentit oikein hyvin..

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ruotsalaiset tekivät sitten Abban Waterloon uudella nimellä.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mitä vittua? Tää palsta on välillä kyllä perseestä.
Silti vähemmän kuin melkein missään muualla somessa. Toki tännekin välillä idioottikommentteja ilmestyy, mutta ne onneksi pääosin karsitaan pois.

Tämä viha lienee myös se syy miksi Vikman on niin suosittu. Me naiset ollaan kyllästytty sheimaamiseen ja bimbotteluun. Rohkenen epäillä, että Vikman on kaikkea muuta kuin tyhmä Bimbo; Siellä on Madonnan keinot käytössä nyt.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hyi helvetti. Johanna Tukiainen 2 vetää "minä, minä" biisin ja kansa kirkuu ihastuksesta. Mihin tämä maailma on menossa?
Ei siellä päässä ainakaan salama ole kahdesti iskenyt, kun älli on kadonnut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy