Mä katoin että siellä on Martti Servo juontajana.Ruotsissa kaivettu joku vanha 80-luvun VHS esiin ja näytetään suorana lähetyksenä.
Mä katoin että siellä on Martti Servo juontajana.Ruotsissa kaivettu joku vanha 80-luvun VHS esiin ja näytetään suorana lähetyksenä.
Pieni veto asiasta? Ei nimittäin varmasti ole. Sijat 20-30 on Erikan mestaruus.
Aika moni muukin, mutta kai tämänkin tuloksen kanssa pystyy olemaan. Lavakarismaa Erikalla ainakin löytyy ja ehkä tuo biisi sopii kuitenkin Euroviisuihin. Onhan se kuitenkin aika tarttuva kappale. Saa nähdä mikä on tänä vuonna in viisuissa.Harmi, Goldien olisin lähettänyt.
Vaikka sinä teet niin, ei tarkoita että muut äänestäisi samoilla preferensseillä. Ahistaako?Joo, vanhat ja nuoremmat vetää hanskaan ja äänestää tuota artistin irvikuvaa, ihan vaan koska perse ja tissit framilla.
Ota 10 kuuntelua Erikaa ja palataan asiaan. Kevään aikana kerkeet.No ehkä mun pointti tuli selväksi, oikeasti odotin että sillä musiikilla on jotain merkitystä näissä kinkereissä, ei selvästikään ole.
Ei kun se oli ihan napistaJuu ja sehän menikin nappiin.
Vai voiskohan olla, että biisi ei osunut sun omaan makuun, mutta monet muut siitä tykkäävät?No ehkä mun pointti tuli selväksi, oikeasti odotin että sillä musiikilla on jotain merkitystä näissä kinkereissä, ei selvästikään ole.
Juu ja sehän menikin nappiin.
Show ja muu kokonaisuus.No ehkä mun pointti tuli selväksi, oikeasti odotin että sillä musiikilla olisi jotain merkitystä näissä kinkereissä, ei selvästikään ole.
No joo, mutta uskotko oikeasti että äänimäärä olisi sama, jos olisi esiintynyt pitkästä mekossa takki päällä? Väitän että ei.Vai voiskohan olla, että biisi ei osunut sun omaan makuun, mutta monet muut siitä tykkäävät?
Typerän tuntuista olettaa, ettei itse biisillä olisi ollut mitään merkitystä voiton kanssa, kun sai todella paljon ääniä ja todennäköisesti ihan kaikenlaisilta ihmisiltä.
Eiks se ollut jo viikko sitten?Katsomossa oli muttei esiintynyt
e: Ei muuten varmaan ollutkaan kun eikös Käärijä esiinny Ruotisssa tänään :D
Lyödäänkö virtuaalituoppi panokseksi vai oikea?Joo mä veikkaan, että top vitoseen menee ja sä veikkaat, että parhaimmillaan sijalla 20. Katsotaan miten käy.
Pomminvarmasti pääsee finaaliin jos Windows95mankin pääsiMusiikista juuri mitään ymmärrä, mutta jos nämä finalistit oli UMK:n parhaat esitykset, niin kuinka huonoja sinne sitten oikeasti osallistuu? Eikös sinne tule kuitenkin älytön läjä piisejä?
Erika saattaa hyvinkin päästä viisujen finaaliin. Toki sinne pääsee lähes kaikki paikalla olevat maat muutenkin, mitkä sijaitsevat Euroopassa tai muissa maanosissa.
Pertti Kurikan nimipäivät jäi semeihin, ja siinä oli sentään särmää.Finaalipaikka aika lailla ns. satavarma. Täydet mahdollisuudet ihan Top 15-sijoille myös.
Suomen Euroviisu-imago näyttää muotoutuvan huumoribiisien ja erikoisten show’iden varaan, koska niillä menestytään. On vaikea kilpailla ranskankielisen tai italialaisen balladin kanssa, ja Ruotsi, Hollanti ja muut tuottavat jo valmiiksi kliinistä elektronista musiikkia ja poppia. Suomen vahvuus on oma kieli ja huumori, niillä voimme erottua ja menestyä.Tätä kyllä mietin että suomalaiset voisi jossain vaiheessa uskaltaa kokeilla taas jollain ei-huumoribiisillä, jos valikoimassa olisi jotain mikä saattaisi toimia epäironisestikin.
Siinä mielessä ehkä vähän huonokin juttu Käärijän menestys, kun suuri yleisö tuntuu olettavan että pärjäsi koska oli huumoria, vaikka oli oikeasti myös todella iskevä kappaleena (ja ehdottomasti parasta vuotensa UMK tarjonnasta).
Ei helvetti niin olikinEiks se ollut jo viikko sitten?
Ei tuo Costeen biisi nyt varsinaisesti omissa korvissa hyväksi muuttunut, mutta kuulosti kuitenkin jotenkin nosti hieman osakkeitaan omassa ajattelussani tuon finaalivedon myötä. Ehkä joku muukin ajatteli samoinHauskinta tässä äänestyksessä oli oikeastaan costeen jääminen jumboksi pisteen verran :D Kertoo toisaalta Neea Riverin livevedon karseudesta että costee lähes vältti jumbosijan tuolla mitättömyydellään.