Voiko UMK-ketju aiheuttaa pelikieltovyöryn? Mikä tapahtuma tähän mennessä on niitä eniten aiheuttanut?Alkaa meneen muutamilla ihon alle tämä tulos ja pistetään luokatonta ulosantia. Saapi nähdä karkaako tämän enempää.
Voiko UMK-ketju aiheuttaa pelikieltovyöryn? Mikä tapahtuma tähän mennessä on niitä eniten aiheuttanut?Alkaa meneen muutamilla ihon alle tämä tulos ja pistetään luokatonta ulosantia. Saapi nähdä karkaako tämän enempää.
Hyi helvetti. Johanna Tukiainen 2 vetää "minä, minä" biisin ja kansa kirkuu ihastuksesta. Mihin tämä maailma on menossa?
Hyi helvetti. Johanna Tukiainen 2 vetää "minä, minä" biisin ja kansa kirkuu ihastuksesta. Mihin tämä maailma on menossa?
MOT. Yllättävän aikaisin ja vielä Jatkoajassa, herrasmiesten lintukodossa.Aika paljon paskaa on somessa luvassa Vikmanille tämän jälkeen, mutta onneksi osaa ainakin päällepäin ottaa tuon huumorilla.
Suomalainen herrasmiesmäisyys osoittaa taas hienoimpia ilmentymiään.En alun perin tykännyt tästä Erikan saman levyn pyörittämisestä, mutta nyt saatana ihan oikeasti lopettakaa tuo ulkoiseen olemukseen menevä kommentointi. Mitä helvettiä pyörii päässä?
Marion Rungin voisi vielä lähettää kolmannen kerran Euroviisuihin.Tuhoon on menossa, ei enää hiihdetä kouluun ja Lasse Mårtensoniakaan ei voi lähettää enää Euroviisuihin.
Milläs nimellä tällainen löytyy?Spotifysta löytyy soittolista johon artistit saa itse lisäillä näitä UMK hylsyjä. Kuuntelin pätkän muutamasta ja ei, ne ei olleet näitä valittuja parempia. Sopii kuunnella jos uskaltaa.
Niin ja siellä ei sentään ollut Jouko Pihoa.
Keke oli nopeampi ja sillä oli nopeemmat.Onko Chisu jotain sukua Kekelle?
Ei kun o.s. Sundberg. Jori Sjöroos <=> RoosbergOnko Chisu jotain sukua Kekelle?
VarjoUMK 2025.Milläs nimellä tällainen löytyy?
VarjoUMK 2025Milläs nimellä tällainen löytyy?
Onko Chisu jotain sukua Kekelle?
No onhan noita vedetty kohta 70 vuotta, että ei ihme tuo kansanomaisuus.On nämä Ruotsin viisut selkeästi kansanomaisemmat ja kilpailijakaarti paljon monipuolisempi. Biisitkin parempia.
On ne vaan ärsyttäviä.
Lasit?Keke oli nopeampi ja sillä oli nopeemmat.
Jotain tuo minun mielestä vielä vaatii alkuun. Se lopun reivistrobottelu ja se mikki mikä lie, joka nousi ilmaan oli aika jees, mutta kyllä nyt pitäisi varmaan humalluttaa yleisö myös kaikella visuaalisella kamalla heti alusta.Nyt kun tätä tulosta tässä makustellut niin toivottavasti Erika sitten vetää lavashown mieluummin övereiksi kuin vajareiksi. Saattaa näin vielä yllättävän korkealle sijalle päätyä.
Loppukilpailussa sitten nimenomaan yleisöääniä toivon mukaan helvatusti euroopasta kun vetää todella rohkealla tyylillä.
Mitkäköhän oli meidän saumat kun Blind Channel valittiin 2021?Suomen voittomahdollisuus pompsahti nyt viiteen prosentiin Erikan myötä, mikäli uskomme Eurovision Worldiä:
![]()
Odds Eurovision Song Contest 2025
Who will win the Eurovision Song Contest 2025? Bookmakers have predicted Sweden with best oddseurovisionworld.com
Torilla tavataan!
Tämä on kyllä hienoa. Meillä on hieno ja omalaatuinen kieli. Ollaan siitä ylpeitä. Tulee surullinen olo länsinaapurin puolesta kun ainakaan viime vuonna ei Melodifestivalenissa ollut yhtään ruotsiksi laulettua biisiä. Tästä vuodesta en tiedä.Ajatelkaa inhoajat nyt oikeasti. Suomen kieli jälleen viisuissa. Hieno asia!