flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja tää ei oo edes hauska.Pitääkö joka vuosi mennä näillä huumoriviisuilla..
Ja tää ei oo edes hauska.Pitääkö joka vuosi mennä näillä huumoriviisuilla..
Saako ottaa talteen. Jää alkuerään
”Kankahalla kasvaa kaunis kukkanenAuf der Heide blüht ein kleines Blümelein
No se on sitten niin. Läppä vaan. Paskat vitsit joo voi muuttua hyviksi, mutta jos siinä on pohjilla naisen pukeutumisen arvottaminen, niin paska vitsi on minun mielestä paska.Paskakin vitsi paranee, kun sitä toistaa ja toistaa ja toistaa... Ei tämä nyt niin vakavaa ole.
Häpeän sitä, että kyseessä on "uuden musiikin kilpailu", missä musiikilla ei ole niin minkäänlaista merkitystä. Aivan läppä koko formaatti.Häpeä ennen vaikka sitä miten puhut naisista.
Häpeä rauhassa :DVoi vitun idiootit äänesti tuon kumisen bimbon tuonne... Goldielocks hands down paras biisi, mutta tuo silikonibimbo sinne sitten menee. Edelleen, aivan läppä koko visa, musiikin kanssa ei niin minkäänlaista tekemistä.
Mä häpeän.
Mä inhosin näitä kaikkia tasapuolisesti.Mikä tämä Erika-inhoajien invaasio tänne oikein on?
Kyllä nuo ihan aidot on. Silikonit ei pompi tuolla tavalla juostessa. Toki naamaan on vedetty pari botox-annosta.
Se on juurikin näin.Kitiskää haterit.
Paras voitti. Paras show. Paras live.
Katsomossa oli muttei esiintynytIsot bileet oli saanut järkättyä, hyvät juontajat kans. Tulin vasta lopusta niin oliko Käärijää ja Hoojaa paikalla?
Oisko Bät&Ryyd sitten ensi vuonna?Pitääkö joka vuosi mennä näillä huumoriviisuilla..