UMK ja Euroviisut 2025

• 176 458
  • 2 663

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Paskakin vitsi paranee, kun sitä toistaa ja toistaa ja toistaa... Ei tämä nyt niin vakavaa ole.
No se on sitten niin. Läppä vaan. Paskat vitsit joo voi muuttua hyviksi, mutta jos siinä on pohjilla naisen pukeutumisen arvottaminen, niin paska vitsi on minun mielestä paska.

axe

Jäsen
Ja eiks tää siinä etukäteisvideolla loppunutkin paljon paremmin kuin tää kisaesitys? Siinä oli sentään oivallus, nyt tää vaan loppuu niinku vois olettaakin loppuvan.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Häpeä ennen vaikka sitä miten puhut naisista.
Häpeän sitä, että kyseessä on "uuden musiikin kilpailu", missä musiikilla ei ole niin minkäänlaista merkitystä. Aivan läppä koko formaatti.

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä ja Liiga
Isot bileet oli saanut järkättyä, hyvät juontajat kans. Tulin vasta lopusta niin oliko Käärijää ja Hoojaa paikalla?

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jaa, että Viikmanni lähtee sitten viisuihin. Eihän siinä mitään, Suomi jatkaa omalla erikoisella linjallaan. Se on pari kertaa onnistunut, mutta ei se salamakaan montaa kertaa samaan paikkaan iske...

No, näillä mennään. Minä myös ajattelin, että Goldielocks sinne lähtee, mutta ei.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kitiskää haterit.

Paras voitti. Paras show. Paras live.
Se on juurikin näin.

Aika paljon paskaa on somessa luvassa Vikmanille tämän jälkeen, mutta onneksi osaa ainakin päällepäin ottaa tuon huumorilla.

Omalle suosikilleni Goldielocksille loistava tulos, toivottavasti tästä ura urkenee oikein kunnolla. Jos passissa lukisi Sverige niin olisi jo supertähti.

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Minulla on luottoa Vikmanin menestykseen Sveitsissä. Onhan tuossa show ja kappalekin on omaperäinen. Viimeksikin laitettiin mies ilman housuja, liekö tässä erotiikkaa saman verran.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy