Aivan, Linhares tosiaan kävi pyörähtämässä octagonissa. Hiukan liian äkkiä tulivat kovat nimet vastaan, mutta olisiko Linhares ikinä ollut tarpeeksi hyvä huipulle, vaikea sanoa, emmekä todennäköisesti lopullista vastausta saa ikinä.
Olen edelleen ihan täpinöissäni tuosta Rion tapahtumasta. On se vaan niin saatanan kivaa, kun kaksi kappaletta inhokkejani sai huolella turpaansa. Belfort alistuskuristi yliarvostetusta Johnsonista paskat pihalle ja Barbozan chuck my norris -potku Etimin kaaliin oli varmaankin upein tyrmäys, jonka koskaan olen kamppailu-urheilun saralla nähnyt, ainakin lähellä sitä. Ei edes täydellisyyttä hipova, vaan täydellinen, upea wheel kick suoraan kohteeseensa. Ei se ollut enää edes tästä maailmasta. Taidankin katsoa tuon tapahtuman taas kertaalleen.
Mun mielestä tuomarin ratkaisu Aldon ja Mendesin ottelussa oli täysin oikea. Aina voi jälkeen päin kelailla nauhoja ja mehutella hidastuksia, mutta jos olisin itse tuomaroinut ottelua, olisin varmasti tehnyt saman ratkaisun. Ja Mendes tuskin olisi päässyt pystyyn, mutta aina voidaan spekuloida, että mitä jos. Divisioonan paras painija sai Aldon melkein tonttiin ja sitten tärähtikin polvi päähän. Aldo on kone, jota ei valtaistuimelta suista kukaan sarjassa oleva ottelija, paitsi jos käy Fedorit, koska ikää tulee myös Jose Aldolle lisää, vaikka noin muuten äijä onkin yli-inhimillinen kone. Pitää oikeastaan toivoa, että lightweightiin ilmestyy jostain koodinimi Jonjones, joka Aldon pystyy voittamaan.