Oletteko siis oikeasti sitä mieltä, että on oikein murtaa rasistin nenä huutelun takia?
Toki pelikielto ja rahalliset sanktiot olisivat olleet paikallaan, mutta fyysinen vahingoittaminen on liiallinen toimenpide.
Sanotaan näin, että mua ei kiinnosta rasistien nenät yhtään. Murtukoot. Niin kauan, kuin nenien murtaminen ei ole samanlainen pahoinpitelypandemia kuin rasismi on, niin menkööt vaikka hampaat samalla. Jos nämä rasistit oppivat olemaan ja elämään rasismittomasti ilman väkivaltaa, niin oikein hyvä.Oletteko siis oikeasti sitä mieltä, että on oikein murtaa rasistin nenä huutelun takia?
Toki pelikielto ja rahalliset sanktiot olisivat olleet paikallaan, mutta fyysinen vahingoittaminen on liiallinen toimenpide.
Rasismi on aina tuomittavaa. Itse koen myös kaiken väkivallan tuomittavaksi, mutta ehkä se sitten on joidenkin mielestä hyväksyttävää. Olen kumpaakin nähnyt valitettavan läheltä, joten en oikein ymmärrä tällaisia mielipiteitä, mutta kukin tyylillään.Sanotaan näin, että mua ei kiinnosta rasistien nenät yhtään. Murtukoot. Niin kauan, kuin nenien murtaminen ei ole samanlainen pahoinpitelypandemia kuin rasismi on, niin menkööt vaikka hampaat samalla. Jos nämä rasistit oppivat olemaan ja elämään rasismittomasti ilman väkivaltaa, niin oikein hyvä.
Se oli maajoukkuepelissä Wales-Tsekki. Kyllä, Kudela valittiin maajoukkueeseen. Arvostan valkkua about yhtä paljon kuin Slavian ultria.Ondrej "Fucking Guy" Kudela ei pysty osallistumaan seuraavaan Eurooppa-liigan peliin Arsua vastaan, koska sai Tottenhamia vastaan nenilleen.
Muistutan nyt, että Kudelalta murtui nenä kun Balen käsi heilahti epäonnisesti. Eli kaveri joka selitteli silkkaa paskaa omasta täysin tahallisesta pahoinpitelystään ja pääsi kuin rotta veräjästä sai vähän karmaa. En osaa olla pahoillani. Sun jeesustelumainen viestisi sai Balen käden heilahduksen kuulostamaan joltain väijytykseltä.Rasismi on aina tuomittavaa. Itse koen myös kaiken väkivallan tuomittavaksi, mutta ehkä se sitten on joidenkin mielestä hyväksyttävää. Olen kumpaakin nähnyt valitettavan läheltä, joten en oikein ymmärrä tällaisia mielipiteitä, mutta kukin tyylillään.
Näinhän se tosiaan oli.Se oli maajoukkuepelissä Wales-Tsekki. Kyllä, Kudela valittiin maajoukkueeseen. Arvostan valkkua about yhtä paljon kuin Slavian ultria.
Jos väkivalta rasistisen huutelun jälkeen koetaan oikeutetuksi, ollaan syvällä ojassa. Niin ikävää kuin rasismi onkin, siihen puuttumista ei tule tehdä väkivaltaisella tavalla. Nykyinen USA:n presidentti Biden puhui asiasta erinomaisesti, kun sinänsä oikeutettu tyytymättömyys poliisien väkivaltaa kohtaan leimahti jälleen kerran USA:ssa.Rasismi on aina tuomittavaa. Itse koen myös kaiken väkivallan tuomittavaksi, mutta ehkä se sitten on joidenkin mielestä hyväksyttävää. Olen kumpaakin nähnyt valitettavan läheltä, joten en oikein ymmärrä tällaisia mielipiteitä, mutta kukin tyylillään.
Sanotaan näin, että mua ei kiinnosta rasistien nenät yhtään. Murtukoot. Niin kauan, kuin nenien murtaminen ei ole samanlainen pahoinpitelypandemia kuin rasismi on, niin menkööt vaikka hampaat samalla. Jos nämä rasistit oppivat olemaan ja elämään rasismittomasti ilman väkivaltaa, niin oikein hyvä.
City Dortmundista ennakkoon vähän sellainen fiilis, että peli on jo ennakkoon selvä.Tänään jatkuu UCL ja onhan tuo Real-Liverpool melko herkullinen ottelupari. Molemmilla isoja huolia toppariosastolla, all in vaiko hyvin varmistellen? Se nähdään noin 1,5 tunnin kuluttua!
Asia selvä, eiköhän tämä riitä aiheesta.Sun jeesustelumainen viestisi sai Balen käden heilahduksen kuulostamaan joltain väijytykseltä.
Tänään jatkuu UCL ja onhan tuo Real-Liverpool melko herkullinen ottelupari. Molemmilla isoja huolia toppariosastolla, all in vaiko hyvin varmistellen? Se nähdään noin 1,5 tunnin kuluttua!
Muista nyt kuitenkin, että väkivallan kostaminen väkivallalla on tosi tuomittavaa jne. Nämä nimittäin otetaan täällä tou-del-la kirjaimellisesti.Sieltä Ramosin se tatuoidumpi käsi tropheeksi olohuoneen seinälle takan yläpuolelle heti sen gnun pään viereen.
Sancho on sivussa ja Haaland kiertää ennen kauden tärkeintä peliä julkisesti myymässä itseään ympäri Eurooppaa Minon kanssa.
Jep kyllä isä oli nyt matkalla eikä poika.Eikös se ollut isä-Håland, joka siellä Minon kanssa katseli nähtävyyksiä?
Ai että. Vituttaa tuo talven paluu ulkona, mutta tämä piristää kummasti. Kiitos tästä.Ondrej "Fucking Guy" Kudela ei pysty osallistumaan seuraavaan Eurooppa-liigan peliin Arsua vastaan, koska sai Tottenhamia vastaan nenilleen.
Kirjaimellisesti. Nenä nimittäin murtui Balen käsittelyssä.
Aivan kauhea juttu. Voimia Kudelalle ja etenkin kaikille niille, jotka kärsivät kun rasistipaskan karmalle nauretaan, vaikkei 100% varmaa todistusta rasistisesta pahoinpitelystä ole saatavilla. Hahahaha!!!
Ondrej "Fucking Guy" Kudela ei pysty osallistumaan seuraavaan Eurooppa-liigan peliin Arsua vastaan, koska sai Tottenhamia vastaan nenilleen.
Kirjaimellisesti. Nenä nimittäin murtui Balen käsittelyssä.
Aivan kauhea juttu. Voimia Kudelalle ja etenkin kaikille niille, jotka kärsivät kun rasistipaskan karmalle nauretaan, vaikkei 100% varmaa todistusta rasistisesta pahoinpitelystä ole saatavilla. Hahahaha!!!
Joo, ja pojalla oli sinänsä myös ihan ymmärrettävä syy matkustaa Manchesteriin.Jep kyllä isä oli nyt matkalla eikä poika.
Joo, ja pojalla oli sinänsä myös ihan ymmärrettävä syy matkustaa Manchesteriin.
Olihan se vähän, mutta eipä siinä nyt sen vakavempia. Ehkä meni jollekin muksulle suvussa. En nyt ainakaan koe, että tuomarit olisivat eilen liikaa fanittaneet Hålandia/Dortmundia itse pelin ollessa käynnissä.Kävi jakamassa nimikirjoituksia linjatuomarille? Todella hämentävä tilanne pelin päätyttyä...
Olihan se vähän, mutta eipä siinä nyt sen vakavempia. Ehkä meni jollekin muksulle suvussa. En nyt ainakaan koe, että tuomarit olisivat eilen liikaa fanittaneet Hålandia/Dortmundia itse pelin ollessa käynnissä.