Klubille napsahti mukava lohko ja jopa mahdollisuudet jatkoonmenemiseen ovat olemassa!
B: Köpis, Brugge, Torino, HJK
En tiedä minäkään sen tarkemmin, katselin vaan kun jengien nimiä tippui UEFA:n sivujen lohkojakoon ja kaikki tarkempi selostus meni ohi. Samojen maiden seurat nyt ei tuttuun tyyliin voi samaan lohkoon päätyä, tuosta association-touhusta ei mitään käryä.Voisiko joku (Iker?) avata mikä tuo jako punaiseen ja siniseen on? Sanottiin että saman "associationin" joukkueet eivät voi kohdata, ja alussa olin ymmärtävinäni tuon että saman maan joukkueet jaettiin eri ryhmiin mutta ei se niin tainnut ollakaan?
Mahdollista toki, mutta tuollaisessa lohkossa on tosiasiat tunnustaen myös mahdollista saada se 0 pistettä kotimatseista. Kivikovia seuroja kaikki kuitenkin näistä vastustajista, mutta nyt vaan maksimivenymiset ja kauden parhaat illat Klubilta näihin peleihin niin ainakin niitä tasuripisteitä pitäisi saada kaivettua.Samaa mieltä. Ei ollenkaan hassumpi lohko. Varsinkin kotona jopa 9 pistettä on mahdollista.
Varsinkin kotona jopa 9 pistettä on mahdollista.
Mahdollista toki, mutta tuollaisessa lohkossa on tosiasiat tunnustaen myös mahdollista saada se 0 pistettä kotimatseista. Kivikovia seuroja kaikki kuitenkin näistä vastustajista, mutta nyt vaan maksimivenymiset ja kauden parhaat illat Klubilta näihin peleihin niin ainakin niitä tasuripisteitä pitäisi saada kaivettua.
1 voitto ja 1 tasuri olisi jo hyvä suoritus mielestäni. Odotusarvona toki 0 pistettä kun miettii seurojen budjetteja ja kokoja.
Kovasti aliarvioidaan tätä FC Torinoa täällä. Kyseessä siis viime kauden Italian Serie A:n seitsemänneksi tullut joukkue, joka jätti taakseen AC Milanin tasoisen joukkueen.
Aikamoisen taikatempun saa HJK tehdä, jos Torinon voittaa edes kotonaan. Sama juttu tanskalaisten kanssa.
En tiedä minäkään sen tarkemmin, katselin vaan kun jengien nimiä tippui UEFA:n sivujen lohkojakoon ja kaikki tarkempi selostus meni ohi. Samojen maiden seurat nyt ei tuttuun tyyliin voi samaan lohkoon päätyä, tuosta association-touhusta ei mitään käryä.
Näin minun mielestäni ihan selkeästi. En minä saa mitenkään HJK:ta ennakkosuosikiksi ketään vastaan, edes kotona. Nyt puhutaan kuitenkin ihan eri tason joukkueista. Tosin tätä olivat myös APOEL ja itävaltalaiset, mutta HJK oli heitä vastaan joukkue, joka selkeästi ylisuoritti. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö pisteitä olisi napsittavissa sieltä täältä ja jatkaa ylisuorittamista. Eli mielestäni 4 pistettä on hyvä suoritus ja kaikki tämän yli olisi jo erinomainen suoritus. Kuten sanoitkin, nappisuorituksella jatkopaikkakin on mahdollinen.Odotusarvona 0 pistettä? HJK tulee raapimaan kotonaan kyllä muutamia pisteitä mutta veikkaan, että vieraissa on mahdollisuus korkeintaan tasuriin. Veikataan yhtä kotivoittoa, sekä kahta kotitasapeliä.
Tosin tätä olivat myös APOEL ja itävaltalaiset, mutta HJK oli heitä vastaan joukkue, joka selkeästi ylisuoritti.
Näin minun mielestäni ihan selkeästi. En minä saa mitenkään HJK:ta ennakkosuosikiksi ketään vastaan, edes kotona. Nyt puhutaan kuitenkin ihan eri tason joukkueista. Tosin tätä olivat myös APOEL ja itävaltalaiset, mutta HJK oli heitä vastaan joukkue, joka selkeästi ylisuoritti. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö pisteitä olisi napsittavissa sieltä täältä ja jatkaa ylisuorittamista. Eli mielestäni 4 pistettä on hyvä suoritus ja kaikki tämän yli olisi jo erinomainen suoritus. Kuten sanoitkin, nappisuorituksella jatkopaikkakin on mahdollinen...
Miksi Celtic on edelleen lohkovaiheessa?
Eikö ne ole hävinneet jo kahdelle joukkueelle? Viimeksi Mariborille.
Eikö ne ole hävinneet jo kahdelle joukkueelle? Viimeksi Mariborille.
Onko tuosta Shaktar Donetskin tilanteesta ollut jotain lausuntoa/suunnitelmaa tms? Ovat mukana chämppärissä, mutta ei tuonne taida pelaamaan ketään uskaltaa nyt laittaa?
Onko tuosta Shaktar Donetskin tilanteesta ollut jotain lausuntoa/suunnitelmaa tms? Ovat mukana chämppärissä, mutta ei tuonne taida pelaamaan ketään uskaltaa nyt laittaa?