UEFA Champions League & Europa League 2014–2015

  • 58 908
  • 380

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Niin miten sen nyt ottaa, joku tykkää kattoo jotain Barkan pallonhierontaa ja 4-0 kotivoittoja, mutta kyllähän tuo pohjoismaalaiselle olisi hieno ottelu nähdä kun tuo Ruotsi tuossa ihan vieressä ja Malmössä tuota jalkapallokulttuuria löytyy ainakin Celtic-matsin perusteella. Itselleni tämmöiset tunteikkaat matsit ovat niitä kohokohtia jalkapallossa, eivätkä mitkään fanipoikien suosikit jossa pelaavat aina kaksi suurseuraa.

Itse taas tykkään niistä tasaisista matseista. Ja toki myös United pitää olla ruudussa mahdollisimman paljon. Itseä ei sytytä sitten yhtään Zlatanin paluu, jossa itse peli on ohitse 20 minuutissa.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Itse taas tykkään niistä tasaisista matseista. Ja toki myös United pitää olla ruudussa mahdollisimman paljon. Itseä ei sytytä sitten yhtään Zlatanin paluu, jossa itse peli on ohitse 20 minuutissa.

ON tuokin hyvä pointti, jos peli olisi vaikka 0-3 ekan puolen tunnin jälkeen. Mutta pitää huomioida että Malmö on monta mailia vielä edellä esim. HJK:ta ja voisi pystyä kotonaan vaikka pistäänkin kampoihin jonkin verran. Itselle se vaan olisi näkeminen arvoinen kun Zlatan palaisi kotiin täyden tuvan edessä ja olisi kuitenkin tämmöinen Daavid vs Goljat- asetelma.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kossusta (Euro) vetoa?
Niin, no tähän voisi ehkä sanoa jotain, mutta kirjoitustesi taso Cityyn liittyen on pantu merkille aikojen saatossa, joten pass.

Kovia pelejä tulossa. Yksi kovimmista lohkoista, kovin. Sentään Wolfsburg vältettiin, olisi ollut kohtalon ivaa, kun KdB olisi rektaillut vanhaa seuraansa taivaansinisissä. ;) Tuosta, kun jatkaa, niin tietää tasonsa ja voi luottavaisin mielin suunnata jatkopeleihin

Noh, noh, eihän tätä nyt mitenkään pahalla tarkoitettu ;)

Uskon kyllä tosin, että Juve suurseurana klaaraa tästä itsensä jatkoon, vaikkei @Ralph olekaan tyytyväinen pelaajapolitiikkaan.
 

zelios

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Bayern München
en minäkään usko Cityn jatkopaikkaan, ehkä jos olisi c tai h-lohkossa. Mulla on myös semmoinen aavistus, ettei Zlatan pelaa Malmössä, on joko loukkaantunut tai pelikiellossa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Niin miten sen nyt ottaa, joku tykkää kattoo jotain Barkan pallonhierontaa ja 4-0 kotivoittoja, mutta kyllähän tuo pohjoismaalaiselle olisi hieno ottelu nähdä kun tuo Ruotsi tuossa ihan vieressä ja Malmössä tuota jalkapallokulttuuria löytyy ainakin Celtic-matsin perusteella ja olisi varmaan taas tupa täynnä. Itselleni tämmöiset tunteikkaat matsit ovat niitä kohokohtia jalkapallossa, eivätkä mitkään fanipoikien suosikit jossa pelaavat aina kaksi suurseuraa.

Kyllä minä toivon, että näytetään Malmön peli, yksi ainakin, voidaan näyttää enemmänkin. Onhan nämä Barcat, Bayernit, Juvet ja kumppanit nyt nähty moneen kertaan, ruotsalaispoppoo on tässä aika virkistävä joukkue.

Hieno pohjoismainen joukkue, kivikova kotijoukkue. Vähän naurattaa, että ovat jo useissa tärkeissä matseissa tehneet samalla kulmakuviolla tärkeitä maaleja, etenkin kun tuo kuvio on aika sääntöjen rajamailla (blokataan se toppari) mutta tuomareille näyttäisi menevän läpi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös