Viestin lähetti Master Chief
Liverpool voitti tosin Leverkusenin 3-0.
Missä sarjassa? Eilen pelattu Mestareiden liigan ottelu päättyi käsittääkseni kuitenkin 3-1.
Liverpool voitti tosin Leverkusenin 3-0.
Viestin lähetti Hai
Jep, siinä taas nähtiin "maailman kovimman liigan" eli valioliigan taso. Oikeesti samanlainen klisee kun Linkun hokema "maailman toiseksi kovin sarja". Chlesea maailman huippujoukkue? Sallikaa mun nauraa ja tämä tänään täydellisesti jyrän alla ollut joukkue johtaa Valioliigaa ja tavoitteli neljää pokaalia? ei vittu oikeesti... Kyllä valioliigassa on penailtu viime vuodet todella pahasti jos ei tuon parempaa tarjontaa ole eurokentille. Muna ja Arsenal sentään yrittävät hyökätä vaikka niillekkin tulee noutaja. Liverpool sentään selviää jatkoon mutta sillä onkin vastassa heikoin jatkoon selviytynyt joukkue. Itse olen surullinen Valioliigan nykyisestä suuntauksesta, pelaahan oma suosikkijenginikin siellä ( Tottenham ).
Euroopan todellisiin huippujoukkueisiin mahtuisi Chelseasta 3 pelaajaa ( Robben, Terry ja Chec ).
Viestin lähetti JustinCase
On se kumma, kun jotkut eivät ymmärrä sitä, että vieraissa pelatessaan ei voi noudattaa samaa pelityyliä kuin kotona. Ja sen lisäksi taktiikka täytyy vielä hioa vastustajan, ja sen pelityylin, mukaan.
Viestin lähetti JustinCase
Itse olen aina suuresti nauttinut Valioliigan pelityylistä. Taistelua ja kovaa peliä.
Viestin lähetti Rapukäsi
Katsoppa uudemman kerran Barcelonan kokoonpanoa ja ihmettele vasta sen jälkeen miksi pelattiin yhtä maalia. Barca kotikentällä ja avauksessa parhaat pelaajat. Eihän siinä vierailijalla ole muuta mahdollisuuttakaan, kuin pelata puolustuksen kautta. Drogban ulosajon jälkeen oli selvää, että yhtään hyökkäyksen poikastakaan ei Chelsealta ottelussa enää nähdä. Loistava tulos tältä illalta! Parin viikon päästä on tilanne toisin päin, tosin ei yhtä rankasti kuin tänään. Tästä parista Chelsea vielä jatkoon nousee.
Ja Valioliigassa tosiaan on penailtu ja paljon. Yksi suurimmista penailijoista on ollut Spurs.
Viestin lähetti dtw!
Lontoolaisten kannalta tulos olisi kuitenkin voinut olla huomattavasti rumempikin. Nyt voidaan lähteä hakemaan 1-0 -voittoa kotoa, ja katsotaan, että kuka se viimeiseksi nauraakaan.
Viestin lähetti tahtookirjoittaa
Kyllä tuo 2-1 on laskettava onnistuneeksi vierailuksi ja se olisi sitä ilman Drogban ulosajoakin, nyt Chelsean puolustussodan on katsottava onnistuneen enemmän kuin hyvin.
Viestin lähetti kuutti
Kyllähän se Juventus-Real Madrid tulee, plussalta Arsenal-Bayern perään. Toisinpäin olisin toivonut, mutta eipä ollut yllätys, että noin menee.
Viestin lähetti kuutti
Kyllähän se Juventus-Real Madrid tulee, plussalta Arsenal-Bayern perään. Toisinpäin olisin toivonut, mutta eipä ollut yllätys, että noin menee.
No mitä väliä, katot tuolta CoolStreamin kautta.