Odota hetki, omast puolesta 20:15 boit julistaa, tai ennen, jos FH herää. Ikävää Mr. Smithin kannalta muuten.Julistanko 1st overallin?
Kyllä mun puolesta ainakin voidaan odotella jonkin aikaa...
Säännöt on tosin säännöt, ja kaikki olivat tietoisia. Oma linja on 20:15 lähtee käyntiin ja sillä siisti.Samaa mieltä, kolme jätkää Jatkoajan mukaan puuttuu.
Säännöt on tosin säännöt, ja kaikki olivat tietoisia. Oma linja on 20:15 lähtee käyntiin ja sillä siisti.
Toi on vähän kinkkinen. Yllä oli oma mielipide asiaan, mutta ainakin Mr. Smithin puolesta harmittaa.Vedetäänkö sit miten? Tehdäänkö niin, että joku varaa FutureHockeyn puolesta ja joku Mr. Smithin ja joku B4rren? Säännöissä oli maininta, et jätetään kaverit ulos koko draftista jos ei paikalle ilmesty, niin miten näette, kaikki kuitenkin olivat messissä ihan innolla.
Vedetäänkö sit miten? Tehdäänkö niin, että joku varaa FutureHockeyn puolesta ja joku Mr. Smithin ja joku B4rren? Säännöissä oli maininta, et jätetään kaverit ulos koko draftista jos ei paikalle ilmesty, niin miten näette, kaikki kuitenkin olivat messissä ihan innolla.
Mun puolesta voi ootella ihan rauhassa ja antaa armoa kunhan ei vuorokausi ehdi vaihtua, ärsyttää toki että ei olla sovitusti paikalla mutta niin paljon mielenkiintoisempi tämä veto olisi sovitulla kokoonpanolla.
Mul kusee vähän omat aikataulut tän takia. Olisko 20:30 paikalla olijoille sopiva?
Olen sitä mieltä, että @Lico voisi hoitaa Mr. Smithin varaukset. Jos Mr. Smithille ei viisikko kelpaa, niin hän voi vetäytyä kisasta. Tuetaanko ajatusta?
Sopiihan se. Jätetäänkö kaks muuta tylysti ruikuttaan?
Miten muut nyt näkevät tuon varaussysteemin, käydään se vielä läpi. @Largo ehdotteli tuolla aikasemmin muutosta.
Jätetään muut ulos. Mr. Smithin kohdalla voidaan soveltaa, kun kerran oli hoitanut hommansa.Sopiihan se. Jätetäänkö kaks muuta tylysti ruikuttaan?
Miten muut nyt näkevät tuon varaussysteemin, käydään se vielä läpi. @Largo ehdotteli tuolla aikasemmin muutosta.