U22-draftiketju

  • 7 287
  • 134

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Millä järjellä nyt katkeaa netti? Robby Fabbri
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Olisko kenelläkään heittää listaa varatuista pelaajista? Ja äkkiä katsottuna näyttää hyvältä valinnat, kiitos @Lico

Abdel:
Hischier - X - X
Werenski - Honka

Lico:
Tkachuk - McDavid - X
X - Ekblad

Noppa10:
Matthews - Aho - X
Hanifin - X

LostHorizon:
Eichel - Fabbri - X
X - Provorov

Mr. Smith
Leonidas - Palsternakka - X
X - X

Largo:
Marner - Laine - X
X - X

fourtyone:
Nylander - Ehlers - X
X - X
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ja Mr. Smithille varauslista, mennään tossa sun vuorossa ylemmällä kierroksella.

Abdel
Lico
Noppa10
LostHorizon
Mr. Smith <--
Largo
fourtyone
---
fourtyone
Largo
Mr. Smith (Lico)
LostHorizon (Lico)
Noppa10
Lico
Abdel
---
Abdel
jne..
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Tosielämä tuli tielle. Pingatkaa kauden päättyessä, kenelle makselen ja hyvää draftin jatkoa
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nyt kun katselin niin tismalleen samat valinnat mulle mitä itsekin olisin tehnyt noiden valintojen jälkeen. Suuret kiitokset siis @Lico

Huh hyvä. Ainut stressinaihe oli se minne olit sijoittanut ensimmäisen puolustajan, mutta ei voinut olla Pastrnakkia ottamatta.

@B4rre höpö höpö, jos maksaa haluat, niin nappaa valitsemisen jälkeen vaikka itsellesi viisi pelaajaa, mutta ei meikäläistä haittaa jos jätät osallistumatta. Saatiin yhteensä 7 mukaan kuitenkin ja se on jo hyvä määrä.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Huh hyvä. Ainut stressinaihe oli se minne olit sijoittanut ensimmäisen puolustajan, mutta ei voinut olla Pastrnakkia ottamatta.

Itsellä oli TOP8 hyökkääjiä ja niistä Pastrnak se viimeinen ennen Werenski-Provorov kaksikkoa. Ja tosiaan TOP7 hyökkääjistä meni, kuten myös Werenski niin Pastrnak olisi ollut itselle selvä valinta.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Itse etsin kanssa tietoa Chychrunista ja ymmärsin että voi olla jo kauden avaukseen takaisin tai jopa training campille. Mutta tosiaan hyvä tiedostaa, vaikka sitten ottaisikin pelaajan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Itse etsin kanssa tietoa Chychrunista ja ymmärsin että voi olla jo kauden avaukseen takaisin tai jopa training campille. Mutta tosiaan hyvä tiedostaa, vaikka sitten ottaisikin pelaajan.

No sitten. @Largo voi mun puolesta vaihtaa nyt vielä jos haluaa, mutta tuo on tosiaan epävarmaa eri lähteistä itsekin lueskelleena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös