@LostHorizon otti ohjat joten hänelle vuoro.
Paikalla!
Olisko kenelläkään heittää listaa varatuista pelaajista? Ja äkkiä katsottuna näyttää hyvältä valinnat, kiitos @Lico
Jos multa kysytään, niin ei tarvii mitään maksella.Tosielämä tuli tielle. Pingatkaa kauden päättyessä, kenelle makselen ja hyvää draftin jatkoa
Nyt kun katselin niin tismalleen samat valinnat mulle mitä itsekin olisin tehnyt noiden valintojen jälkeen. Suuret kiitokset siis @Lico
Huh hyvä. Ainut stressinaihe oli se minne olit sijoittanut ensimmäisen puolustajan, mutta ei voinut olla Pastrnakkia ottamatta.
Jos multa kysytään, niin ei tarvii mitään maksella.
Ai niin, mun vuoro.
Patrik Laine - Mitchell Marner - X
Jakob Chychrun - X
Ai saakeli, missannut koko uutisen.Toivottavasti ei muut tätä dumaa, mutta herrasmies kun olen, niin Chychrun on ilmeisesti alkukauden ainakin sivussa. Vaihda mun puolesta, mutta vasta seuraavalla omalla vuorolla.
Chychrun kävi polvileikkauksessa, edessä pitkä sairausloma - NHL - 04.08.2017 - Uutiset - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta
Tossa vielä lähde, mutta ei tosiaan sanota missaako alkukauden.
Itse etsin kanssa tietoa Chychrunista ja ymmärsin että voi olla jo kauden avaukseen takaisin tai jopa training campille. Mutta tosiaan hyvä tiedostaa, vaikka sitten ottaisikin pelaajan.
Ei aleta vaihtamaan, omaa huolimattomuutta.
Patrik Laine - Mitchell Marner - Jonathan Drouin
Jakob Chychrun - X