U22-draftiketju

  • 7 280
  • 134

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ongelmahan tässä on nyt se, että @FutureHockey :lla on Mr. Smithin lista ja kun FH ei vielä ainakaan ole herännyt, niin menee kyllä nyt sitten..
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Järjestys nyt on siis seuraava:

1. Abdel
2. FutureHockey
3. Lico
4. Noppa10
5. LostHorizon (Lico ehkä)
6. B4rre
7. Mr. Smith
8. Largo
---
9. Largo
10. Mr. Smith
11. B4rre
12. LostHorizon
13. Noppa10
14. Lico
15. FutureHockey
16. Abdel

Kaksi ekaa rundia nyt tolla.

@Abdel anna mennä.
 

Largo

Jäsen
Ja jos joku havahtuu kesken kaiken mukaan, niin mun puolesta voi tulla mukaan, vaikka missaisi ekan kierroksen. Varakoot viidennen pelaajan numerolla 41.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Säännöt on tosin säännöt, ja kaikki olivat tietoisia. Oma linja on 20:15 lähtee käyntiin ja sillä siisti.

Vedetäänkö sit miten? Tehdäänkö niin, että joku varaa FutureHockeyn puolesta ja joku Mr. Smithin ja joku B4rren? Säännöissä oli maininta, et jätetään kaverit ulos koko draftista jos ei paikalle ilmesty, niin miten näette, kaikki kuitenkin olivat messissä ihan innolla.
 

Largo

Jäsen
Vedetäänkö sit miten? Tehdäänkö niin, että joku varaa FutureHockeyn puolesta ja joku Mr. Smithin ja joku B4rren? Säännöissä oli maininta, et jätetään kaverit ulos koko draftista jos ei paikalle ilmesty, niin miten näette, kaikki kuitenkin olivat messissä ihan innolla.
Toi on vähän kinkkinen. Yllä oli oma mielipide asiaan, mutta ainakin Mr. Smithin puolesta harmittaa.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vedetäänkö sit miten? Tehdäänkö niin, että joku varaa FutureHockeyn puolesta ja joku Mr. Smithin ja joku B4rren? Säännöissä oli maininta, et jätetään kaverit ulos koko draftista jos ei paikalle ilmesty, niin miten näette, kaikki kuitenkin olivat messissä ihan innolla.

Mun ehdotus on, että odotetaan 20:30 asti, ja sitten aloitetaan drafti. Poissaolijat saa sitten tulla rästeillä mukaan missä vaiheessa haluaa. Tai siten ihan viimeisenä, kun me paikallaolijat ollaan varattu omat jannut jo. Ei tuu tasaista, mutta johan tämä on jo viikon ollut sovittunakin...
 

Abdel

Jäsen
Mun puolesta voi ootella ihan rauhassa ja antaa armoa kunhan ei vuorokausi ehdi vaihtua, ärsyttää toki että ei olla sovitusti paikalla mutta niin paljon mielenkiintoisempi tämä veto olisi sovitulla kokoonpanolla.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mun puolesta voi ootella ihan rauhassa ja antaa armoa kunhan ei vuorokausi ehdi vaihtua, ärsyttää toki että ei olla sovitusti paikalla mutta niin paljon mielenkiintoisempi tämä veto olisi sovitulla kokoonpanolla.

Joo, mullekin kyllä passaa odotella... Ei oo vaan reilua sitten niitä kohtaan, jotka eivät haluaisi, ja säännöissä kuitenkin sovittuna klo 20...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Sopiihan se. Jätetäänkö kaks muuta tylysti ruikuttaan?

Miten muut nyt näkevät tuon varaussysteemin, käydään se vielä läpi. @Largo ehdotteli tuolla aikasemmin muutosta.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Sopiihan se. Jätetäänkö kaks muuta tylysti ruikuttaan?

Miten muut nyt näkevät tuon varaussysteemin, käydään se vielä läpi. @Largo ehdotteli tuolla aikasemmin muutosta.

No, mä oon edelleen sitä mieltä, että kun jo viime viikolla sovittiin tämä draftin ajankohta, niin se on sitten sovittu...

Mun mielestä ihan perinteinen x-y-z-z-y-x-x-y-z...

edit. Mut oikeastaan ihan sama, päättäkää te... :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös